Ik erger me aan Duitsland en dat ze Nederlandse zzp’ers geen hypotheek gunnen
Ik erger me aan het feit dat mensen op werk mij een aansteller vinden omdat ik een voetbalfeestje heb afgeslagen want ik weiger wk te kijken straks. En blijkbaar ben ik de enige en dat vind ik ook irritant
Ik heb echt heel de nacht liggen hoesten en dus niet geslapen. De codeïnetabletten die ik nog had zijn over de datum en werken niet meer
Dat ik gisteravond iets heb besteld en het een paar uur later blijkbaar Single’s day is waardoor je 20% korting krijgt. Het was best een hoog bedrag dus wel worth it grr
Ik zou gewoon even mailen of ze de korting bij jou ook willen verrekenen. Ik had dat laatst ook ergens en toen hebben ze me alsnog de korting gegeven, heel aardig!
Dat mn schoonvader pas naar de oogarts gaat nu zn zoon heeft gezegd wat ik al ruim een jaar zeg… eigenwijze drol
Platte band waardoor het nu ipv 8 min fietsen een hele onderneming van bijna 45 min was met wachten op verkeerde trams en lopen
Dat juridische stukken etc verspreid liggen over gemeenten en ze niet gewoon bij elkaars shit kunnen. Alles kan online in digid, maar daar ff dat documentje aanhangen, nee dan moet je naar de gemeente waar je woont of die waar het gebeurt is of naar die waar je geboren bent. Kan ik niet gewoon ff zelf op een blaadje schrijven waar en wanneer dingen gebeurd zijn, want ik heb mijn administratie op orde hoor😂
Winkels die elf procent korting geven
Mijn moeder is ook vaak ziek na suhsi en dat komt door vetsin. Als ze sushi (of iets anders) zonder vetsin eet, gaat het wel goed.
In sushi zit geen vetsin. En het chinees restaurant syndroom is een racistisch verzinsel. Klachten komen door zout en vet eten en te weinig drinken. In chips zit net zoveel vetsin maar nog nooit iemand gehoord die zegt daar allergisch voor te zijn.
Ik ben een betoog aan het schrijven voor mijn studie over het gebrek aan aandacht voor trauma in de behandeling van anorexia nervosa en de deadline is maandag, maar het wil gewoon echt niet lukken ugh! Het is een goed verslag, maar geen betoog.
Oh ik heb daar zo’n teringhekel aan! Ik bepaal zelf wel of ik ophang
Zo herkenbaar. Iedereen is zo irritant! Partner die te hard ademhaalt of in mijn kantoor gaat zitten hobby’en terwijl ik werk, mensen die niet reageren op mails met informatie die ze acuut hebben opgevraagd, collega’s die mijn achternaam niet kunnen spellen.
Oh ja, ik heb wel een kind en het is een wonder dat wij de zwangerschap hebben overleefd. Al mijn onhebbelijkheden werden uitvergroot, vooral in het verkeer als ik onterecht geen voorrang kreeg. Moest een keer bij een wegversmalling met voorrangsbord (ik had voorrang) vol in de remmen voor iemand die dacht er nog wel even tussendoor te glippen. Heb de auto tussen de versmalling laten staan, ben uitgestapt en heb de betreffende automobilist op onderkoelde toon gezegd dat hij maar snel achteruit naar de opticien moest rijden. Hij was vrij snel verdwenen.
Dat iemand mij appt: Kan ik je zo even bellen? En ik daar ‘ja’ op antwoord en we nu een half uur verder zijn.
Bel me gewoon direct zonder te appen of zeg in de app waar het over gaat.
Ik vind dat ook zo irritant
Ik bel dan zelf altijd gelijk als ik zoiets krijg
Is het van zo een basic afhaalsushi? Daar is de vis ook vaak niet mega vers, dus dat kan het zeker zijn. Net als de rijst. Zijn echt veel steekproeven van. En anders krijg je van teveel sojasaus vaak ook een opgeblazen buik.
Mensen die mid/eind 2020 helemaal maatschappelijk bewust waren en nu langzaam weer ruimte voelen hun ware ik te laten zien.
Wat was er dan significant in die periode? Of zeg ik nu iets heel doms.