Waar erger je je aan? #14

Ik zou niet eens mee kunnen doen. Ben namelijk meestal pas laat thuis van werk.
Maar gelukkig wordt het waar ik woon ook niet gevierd.

3 likes

Die ah huismerk jalapeno is eruit!!! Was ook mijn favo :weary::sob: echt janken

3 likes

Wij hadden een schaal met snoep en een paar mandarijnen erbij. Die vonden we vanochtend terug in de tuin, ze waren tegen het raam gegooid :unamused:. Volgende keer als er zo’n groep-8 ettertje met een Rob Geus kapsel voor de deur staat, geef ik niks meer hoor.

4 likes

Stiekem zat jij in het groepje of niet?

3 likes

@kali in BE is hij er nog! Deze ochtend nog zien liggen

1 like

Ook hier in Nijmegen nog gewoon gehaald vanochtend!

2 likes

ja eens

het is zo vervelend dat mensen niet snappen dat in dit soort situaties vaak/correct handen wassen veel hygiĂ«nischer is, en dan slechte recensies achterlaten als ze zien dat iemand met blote handen werktđŸ˜Ș

6 likes

Ik moet een pakketje ophalen bij de buren en ik heb geen zin. En ik ben aan het opruimen en nog lang niet klaar maar ik ben er wel klaar mee mentaal.

1 like

Dat ik zo moe ben omdat ik gisteravond naar een concert ben geweest. Er ging ook nogal wat spanning en paniek aan vooraf. Maar dat ik er nu helemaal vanaf lig had ik niet aan zien komen.

1 like

Volgens mijn energieleverancier heb ik sinds juli 800 kwh gas verbruikt.
Mijn teller zegt 45 kwh.

Het ergste is dat het door mijn eigen nonchalance komt dat ze een verkeerd cijfer hebben. Ik kreeg een tijdje geleden een brief met de vraag of ik mijn meterstanden kon doorgeven, en die brief heb ik dus vakkundig genegeerd :upside_down_face: Waarom ben ik zo

1 like

Ah dat is goed nieuws alleen jammer dat het hier nergens meer te krijgen is haha

1 like

Kan je niet alsnog meterstanden doorgeven? Best hard bewijs toch dat het niet zo hoog is? 45 is dan wel weer heel laag, heb je nog tips haha

Edit ik zie nu dat je het over gas hebt, je bedoelt 45 m3 denk ik dan?

5 likes

Ja dat ga ik proberen, op zaterdag is er natuurlijk niemand bereikbaar.

En ik lees af wat er in mijn overzicht staat, ik snap de ballen van dit soort dingen haha.

1 like

Kan het niet zijn dat je leverancier het over kwh energie hebt (dan is een schatting van 800 over 4/5maanden wel ongeveer gemiddeld) en jij het aantal m3 gas bekijkt? 45 kwh energie verbruiken over 4 maanden is eigenlijk onmogelijk, tenzij je meter kapot is. Zelfs als je extreem zuinig bent en nooit thuis ben je aan sluipverbruik van standaardapparatuur al een pak meer kwijt

3 likes

En m’n ex tegen ons kind “Leuk hù Sinterklaas en zwarte Piet komen weer!” Dus ik “Eh nee?” Hij “oooh ja eeeh witte Piet!” Dus ik zeg “nee gewoon Piet is goed?” Elk jaar weer. Zo irritant die stomme zogenaamde onwetendheid.

16 likes

Mijn vader die met liedjes zingen expres knecht zingt steeds. Doet steeds alsof het heeeeel moeilijk is en hij er niks aan kan doen want het gaat zogenaamd automatisch. Hoe moeilijk is het om er gewoon ‘vriend’ voor in de plaats te zingen. Mijn moeder gaat gelukkig wel tegen hem in (ik en mijn zussen ook). Maar zo irritant want ik wil gewoon niet dat mijn kind die liedjes zo leert :rage:

3 likes

Gratis proefabonnementen op Amazon prime genomen om Normal People te kunnen kijken. Heb je er een extra betaald abonnement op Lionsgate bij nodig om het daadwerkelijk te kunnen zien :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

1 like

Ja dit klinkt inderdaad wel het meest logisch @VickyViolence. Die getallen liggen anders zo ver uit elkaar dat het ook haast geen vergissing van de leverancier kan zijn. En 45 m3 gas van de zomer tot nu klinkt wel plausibel.

3 likes

Heb je een slimme meter? Zo ja, dan is het waarschijnlijk verkeerd uitgelezen. Is dit niet het geval (wat ik denk als ze vragen om de meterstanden), dan maken ze een schatting. En die kan een stuk hoger liggen dan je eigen verbruik, zeker als je bijvoorbeeld daar net bent komen wonen.

Het voordeel is dat die meestal maar 10-30 minuten duren. :partying_face: :woman_fairy:

1 like