Mijn nieuwe buurvrouw die in de tuin op speaker bellen als hobby lijkt te hebben
Zwemmerseczeem en mn tenen jeuken. Het ziet er nog niet zo erg uit maar die fkcing jeuk.
Heb al creme maar helpt niet zo dus twijfel of niet gewoon eczeem is
Oh ik heb dat met collectanten. Die komen maximaal 1x per week en het gaat om vrijwilligers die zich inzetten voor anderen. Vind het dan echt flauw om dan de deur niet open te doen “want ik durf dan geen nee te zeggen”.
Haha wervers vind ik een ander verhaal ja! Is ook niet vrijwillig en inderdaad vaak een maandelijkse bijdrage
Al die klote carnavallers in de trein. Blijf aub lekker waar het feestje is
Hahaha dan doe doe jij toch lekker wel open.
Mandarijnen??? Die huizen sloegen we vroeger over hoor. Dat waren volgens ons toen de kinderhaters.
Sad
Ik zou niet eens mee kunnen doen. Ben namelijk meestal pas laat thuis van werk.
Maar gelukkig wordt het waar ik woon ook niet gevierd.
Die ah huismerk jalapeno is eruit!!! Was ook mijn favo echt janken
Wij hadden een schaal met snoep en een paar mandarijnen erbij. Die vonden we vanochtend terug in de tuin, ze waren tegen het raam gegooid . Volgende keer als er zo’n groep-8 ettertje met een Rob Geus kapsel voor de deur staat, geef ik niks meer hoor.
Nou ja, wel een beetje verdiend toch als je mandarijnen neerlegt.
Stiekem zat jij in het groepje of niet?
Ook hier in Nijmegen nog gewoon gehaald vanochtend!
ja eens
het is zo vervelend dat mensen niet snappen dat in dit soort situaties vaak/correct handen wassen veel hygiënischer is, en dan slechte recensies achterlaten als ze zien dat iemand met blote handen werkt😪
Ik moet een pakketje ophalen bij de buren en ik heb geen zin. En ik ben aan het opruimen en nog lang niet klaar maar ik ben er wel klaar mee mentaal.
Dat ik zo moe ben omdat ik gisteravond naar een concert ben geweest. Er ging ook nogal wat spanning en paniek aan vooraf. Maar dat ik er nu helemaal vanaf lig had ik niet aan zien komen.
Volgens mijn energieleverancier heb ik sinds juli 800 kwh gas verbruikt.
Mijn teller zegt 45 kwh.
Het ergste is dat het door mijn eigen nonchalance komt dat ze een verkeerd cijfer hebben. Ik kreeg een tijdje geleden een brief met de vraag of ik mijn meterstanden kon doorgeven, en die brief heb ik dus vakkundig genegeerd Waarom ben ik zo
Ah dat is goed nieuws alleen jammer dat het hier nergens meer te krijgen is haha