Waar erger je je aan? #14

Ik had net een sollicitatiegesprek en ze vroegen me of ik een kinderwens heb.
Dat mag helemaal niet gevraagd worden en daarbij: het gaat ze niks aan.

Erger me ook aan mezelf dat ik er tijdens het gesprek niets van heb gezegd. Had deze vraag gewoon niet verwacht.

20 likes

Meteen een goede om over na te denken of je er dan wel wilt werken.

5 likes

Ik ga inderdaad sowieso aangeven niet verder te willen in de procedure, ongeacht wat zij ervan vinden

12 likes

Wel echt ironisch dat dit na equal pay day is (vandaag)

11 likes

Omg ik haat dit soort dingen op social media. Zie ook de hele tijd ā€˜komkommer sushi’ voorbij komen op TikTok. Het is GEEN SUSHI als je komkommer uitholt en er wat zalm tussen propt :sob:

8 likes

naam en rugnummer pls

6 likes

Ik heb het vaak na het sporten. Maar heb het gelukkig ook maar een paar keer per jaar. De eerste keer dacht ik inderdaad ook van nou krijg ik nu een herseninfarct??

Inmiddels weet ik wat het is maar alsnog schiet weleens door m’n hoofd ā€˜Ja hoor zal je zien dat het nu wel een TIA is en ik ga gewoon door met m’n leven want denk dat het oogmigraine is.’

Grappig wel trouwens dat het hier voor zoveel mensen herkenbaar is want hoor er in het echt nooit iemand over en als ik het erover heb kijken ze me ook vaak aan of ze water zien branden.

Ik weet trouwens ook niet of ik nou oogmigraine heb of migraine met aura. Heb ook weleens tintelingen in m’n hand en bij m’n mond en ben de dag erna altijd helemaal gesloopt maar heb niet echt hoofdpijn ofzo, alleen een beetje beurs hoofd aan ƩƩn kant.

4 likes

Ik moest hier ook zo om lachen. Ze presenteerd het als een gezonde donut. Maar het is gewoon een ongezonde appel.

46 likes

Ik heb het idd ook vaak gehad na het sporten. Mijn huisarts zei dat het te maken kan hebben met een verkeerde ademhaling, sinds ik daar meer op let heb ik het niet meer gehad.

3 likes

#Meninist

Ik heb een jogging broek van de tall collectie gekocht en deze is alsnog 5 cm te kort :smiling_face_with_tear:

1 like

Wat stom!

3 likes

Wow ik heb het precies zo, ook zo in het hoekje. Eerste keer dacht ik net als jullie dat ik een soort tia kreeg ofzo. Heb nog nooit van iemand anders gehoord dat ze het ook hebben dus grappig om hier metgezellen te vinden. Ik kreeg het ook een keer toen ik aan het rijden was trouwens, dat is wel echt eng

4 likes

Ja dit en slaapverlamming :cry: echt een forum ding

Wel fijn die herkenbaarheid idd

2 likes

Lijkt wel carnaval

4 likes

Ohhh als ik dit plaatje zie voor ik de paniek van zo’n nieuwe aanval, zeg maar :pleading_face: bah. Ik heb het vooral als ik heel erg moe ben.

3 likes

Die ā€˜kartels’ beginnen altijd heel klein en dan denk ik in het begin dat ik bijvoorbeeld in fel licht heb gekeken ofzo en dan opeens het besef van oh kut nee migraine en dan meteen op zoek naar paracetamol, want hoe sneller ik dat inneem, des te minder last heb ik er van.

In het ā€˜echte’ leven hoor ik er inderdaad nooit iemand over.

Ik kreeg mijn eerste aanval toen ik in Madrid op een beurs moest werken in een gebouw met allemaal felle spotverlichting en ik heb me toen in een kast opgesloten, omdat ik het licht niet meer trok en heb toen in volle paniek een vriend geappt die huisarts is, omdat ik ook dacht dat ik blind werd/ een TIA had. :sweat_smile:

7 likes

Ik zie die kleurtjes er nooit zo bij haha, dat is wel fancy.

Ik had dus dit douchegordijn maar ik werd helemaal gek van dat patroon omdat het me zo aan die aura ellende deed denken iedere keer als ik onder de douche stond :smiling_face_with_tear:

Heb laatst eindelijk maar gewoon een nieuw douchegordijn gekocht en deze weggeflikkerd byeee

8 likes

Omg guyssss ik heb dit ook. Vroeger klassieke migraine die begon met zo’n vlek in mn blikveld. Dan moest ik altijd zsm advil nemen en naar bed. Dat heb ik tegenwoordig niet echt meer maar nu heb ik wel eens oogmigraine. Ben altijd bang dat die hoofdpijn dan erachter aan komt maar tot nu toe is het altijd na een uurtje weer weg, zonder pijn.

3 likes

Ik heb gisteren een stuk van mijn onderlip afgetrokken omdat er een plak roller aan vast plakte. Wat al een hele ervaring was. En nu is dat plekje heel pijnlijk geworden en is mijn lip helemaal opgezwollen en uit verhouding met mijn bovenlip :smiling_face_with_tear: