Waar erger je je aan? #14

Ik had voor het eerst migraine toen ik 10 was :cold_sweat: snapte er echt helemaal niks van. Gelukkig herkende mijn moeder mijn klachten. Ik heb me ook zelf ziekgemeld en ben gewoon naar huis gefietst (groep 8)

1 like

Mensen die relatie uitspreken als reelatie

8 likes

Oh dit, zoo irritant. Ik zei tegen een collega dat ik zo vermoeid was ; ‘wacht maar tot je kinderen hebt, dan weet je pas wat moe zijn is!!’

1 like

Het irritante vind ik ook de onderliggende aanname dat de ander iets nog niet eerder heeft meegemaakt.
Met dat moe zijn bijvoorbeeld. Misschien heeft degene die zegt ‘pfoe ik ben vandaag zo moe’ wel een verleden van insomnia en andere leegzuigende mentale klachten, en is de moeheid van vandaag daarbij vergeleken ook maar een fluitje van een cent (waar alsnog over geklaagd mag worden).
Stop gewoon met die ellende-wedstrijd

5 likes

Walgelijk

4 likes

Controole zei een collega altijd.
Zó irritant.

4 likes

Ik ben thuis aan het werk en m’n vader vroeg of ik even de deur open wilde doen omdat er mensen kwamen om de rioolbuis te fixen (?). Hij vond het verder niet nodig om iets uit te leggen.

Die mannen staan nu in de gang en hebben al allemaal moeilijke vragen aan mij gesteld waar ik geen antwoord op heb. Ondertussen staat de ene buurman aan de achterdeur aan mij te vragen of hij zijn auto moet verplaatsen. Staat de andere buurman vanuit het raam te gillen of wij hetzelfde probleem hebben als zij met het riool. Ja idk? En de hond van de buren is ook al bijna in het gat onder de mat gevallen net.

Echt productieve thuiswerk ochtend :+1:t2::sob:

9 likes

Dit heeft mijn moeder ook heel vaak geflikt. En laatst zei ze iets van jaa weet jij nog wat die man van de verwarming toen allemaal had uitgelegd. Dat was 9 jaar geledenen ik stond stijf van de zenuwen en die man legde t in 10 sec allemaal uit. Dus ik zo nee. Heeft mn moeder het gore lef om daarna iets te zeggen van " Ja dat intereseerd jou ook allemaal weer niet he. Jij doet daar weer geen moeite voor"
Nou toen ben ik geflipt haha.

4 likes

Gebruikt je dat gat anders voor dates die het net niet waren?

4 likes

Doen jullie niet aan kruipruimtes in België? Of alleen aan kelders?

9 likes

Zou wel een goede optie zijn :joy: opgeruimd staat netjes toch

3 likes

Enkel voor het plebs natuurlijk!

bij mijn weten zijn de meeste woningen een combinatie van beide en kom je in de kruipkelder via de kelder

2 likes

Ah bij ons zit de kruipruimte meestal onder een luik direct achter de voordeur. Veel mensen (de meesten?) hebben geen kelder.

2 likes

wij wonen dan ook in een moeras he?

2 likes

Ik vind de kruipruimte zo naar. Geen idee wat er allemaal onder mijn huis gaande is. Misschien (waarschijnlijk) wonen er ratten ofzo. Of een lijk. Brr.

10 likes

Je zou Nederland bijna een derdewereldland kunnen noemen.

5 likes

Er moest een tijdje terug iemand in onze kruipruimte zijn, maar volgens de verkoopmakelaar hadden we die helemaal niet. De monteur wist zeker van wel, want hij was ooit bij een ander huis in deze wijk ook in de kruipruimte geweest. Dus hij zoeken en uiteindelijk gevonden, ik was ook heel benieuwd wat hij zou aantreffen, maar het was slechts een zandbak haha.

7 likes

Hey, moeten we over de wegen beginnen in België?

16 likes

Haha wat bizar. Waar was uiteindelijk het luik dan?

3 likes

In de trapkast en over het luik was tapijt heen gelegd, dus ik heb er ook nooit aan gedacht om daar onder te kijken haha.

5 likes