Kan je niet alsnog meterstanden doorgeven? Best hard bewijs toch dat het niet zo hoog is? 45 is dan wel weer heel laag, heb je nog tips haha
Edit ik zie nu dat je het over gas hebt, je bedoelt 45 m3 denk ik dan?
Kan je niet alsnog meterstanden doorgeven? Best hard bewijs toch dat het niet zo hoog is? 45 is dan wel weer heel laag, heb je nog tips haha
Edit ik zie nu dat je het over gas hebt, je bedoelt 45 m3 denk ik dan?
Ja dat ga ik proberen, op zaterdag is er natuurlijk niemand bereikbaar.
En ik lees af wat er in mijn overzicht staat, ik snap de ballen van dit soort dingen haha.
Kan het niet zijn dat je leverancier het over kwh energie hebt (dan is een schatting van 800 over 4/5maanden wel ongeveer gemiddeld) en jij het aantal m3 gas bekijkt? 45 kwh energie verbruiken over 4 maanden is eigenlijk onmogelijk, tenzij je meter kapot is. Zelfs als je extreem zuinig bent en nooit thuis ben je aan sluipverbruik van standaardapparatuur al een pak meer kwijt
En mân ex tegen ons kind âLeuk hè Sinterklaas en zwarte Piet komen weer!â Dus ik âEh nee?â Hij âoooh ja eeeh witte Piet!â Dus ik zeg ânee gewoon Piet is goed?â Elk jaar weer. Zo irritant die stomme zogenaamde onwetendheid.
Mijn vader die met liedjes zingen expres knecht zingt steeds. Doet steeds alsof het heeeeel moeilijk is en hij er niks aan kan doen want het gaat zogenaamd automatisch. Hoe moeilijk is het om er gewoon âvriendâ voor in de plaats te zingen. Mijn moeder gaat gelukkig wel tegen hem in (ik en mijn zussen ook). Maar zo irritant want ik wil gewoon niet dat mijn kind die liedjes zo leert
Gratis proefabonnementen op Amazon prime genomen om Normal People te kunnen kijken. Heb je er een extra betaald abonnement op Lionsgate bij nodig om het daadwerkelijk te kunnen zien
Ja dit klinkt inderdaad wel het meest logisch @VickyViolence. Die getallen liggen anders zo ver uit elkaar dat het ook haast geen vergissing van de leverancier kan zijn. En 45 m3 gas van de zomer tot nu klinkt wel plausibel.
Heb je een slimme meter? Zo ja, dan is het waarschijnlijk verkeerd uitgelezen. Is dit niet het geval (wat ik denk als ze vragen om de meterstanden), dan maken ze een schatting. En die kan een stuk hoger liggen dan je eigen verbruik, zeker als je bijvoorbeeld daar net bent komen wonen.
Het voordeel is dat die meestal maar 10-30 minuten duren.
Ik heb het maar 1x gehad en vond het best wel eng, ik riep in paniek tegen een collega: wat moet ik nu doen?!?! En hij sprak de vermanende woorden: jezus doe rustig en neem een Paracetamol ofzo.
De eerste keer dat ik oogmigraine had dacht ik even dat ik blind werd
Ik dacht heel even dat ik een netvliesloslating kreeg ofzo, haha maar had wel vrij snel door wat het was, en toch dacht ik: en nu dan?!
Jaaa dit had ik ook. Ik zat in een cursus en kon ineens de eerste letter van woorden niet meer lezen, vond dat echt eng.
Gelukkig zat ik in de cursus met een huisarts die me gerust kon stellen dat het waarschijnlijk oogmigraine was
Haal snel bij de drogist een pakje hoofdpijnpoeder van Daro!
Werkelijk mijn enige redding geweest bij verlammende migraines.
Tegen die oogmigraine doet zoiets niks toch? Ik heb nooit enorm last van de hoofdpijn van de migraine zelf (snel afkloppenâŚ), maar dat oogmigraine-deel is zo irritant en ik weet dan ook dat ik de rest van de dag niks meer met een computerscherm kan oid
Dit is een schoon shirt. En ook echt in het midden.
En dat mijn Dr Martens eindelijk goed zaten. Begint mijn kleine teen opeens moeilijk te doen. Heb âm uit frustratie aan mijn andere teen geplakt zodat ik het niet meer voel
Hmm ik heb het even opgezocht en ik denk dat ik dacht dat oogmigraine iets anders was, als je geen pijn hebt is het misschien minder werkzaam ja. Maar bij mijn migraine die altijd begint met aura in mijn ogen werkt het echt als een trein.
Een visueel aura bij klassieke migraine is wat anders dan oogmigraine - erg verwarrend idd.
Ik heb het vaak na slecht slapen! Vind die kartels altijd zo spacend
Oohh is het ook wel echt wat anders? Dan is het bij mij ook gewoon klassieke migraine met aura denk ik, al heb ik relatief weinig last van die hoofdpijnfase.
Vind het zoân bizarre aandoening he, bij mij uit het zich dan alleen in mân zicht qua dat ik een blinde vlek heb en van die lichtflitsjes maar laatst iemand in mân omgeving die had echt ook van die uitvalsverschijnselenâŚdat is helemaal heftig en lijkt me doodeng ook