Waar erger je je aan? #14

#Meninist

Ik heb een jogging broek van de tall collectie gekocht en deze is alsnog 5 cm te kort :smiling_face_with_tear:

1 like

Wat stom!

3 likes

Wow ik heb het precies zo, ook zo in het hoekje. Eerste keer dacht ik net als jullie dat ik een soort tia kreeg ofzo. Heb nog nooit van iemand anders gehoord dat ze het ook hebben dus grappig om hier metgezellen te vinden. Ik kreeg het ook een keer toen ik aan het rijden was trouwens, dat is wel echt eng

4 likes

Ja dit en slaapverlamming :cry: echt een forum ding

Wel fijn die herkenbaarheid idd

2 likes

Lijkt wel carnaval

4 likes

Ohhh als ik dit plaatje zie voor ik de paniek van zo’n nieuwe aanval, zeg maar :pleading_face: bah. Ik heb het vooral als ik heel erg moe ben.

3 likes

Die ‘kartels’ beginnen altijd heel klein en dan denk ik in het begin dat ik bijvoorbeeld in fel licht heb gekeken ofzo en dan opeens het besef van oh kut nee migraine en dan meteen op zoek naar paracetamol, want hoe sneller ik dat inneem, des te minder last heb ik er van.

In het ‘echte’ leven hoor ik er inderdaad nooit iemand over.

Ik kreeg mijn eerste aanval toen ik in Madrid op een beurs moest werken in een gebouw met allemaal felle spotverlichting en ik heb me toen in een kast opgesloten, omdat ik het licht niet meer trok en heb toen in volle paniek een vriend geappt die huisarts is, omdat ik ook dacht dat ik blind werd/ een TIA had. :sweat_smile:

7 likes

Ik zie die kleurtjes er nooit zo bij haha, dat is wel fancy.

Ik had dus dit douchegordijn maar ik werd helemaal gek van dat patroon omdat het me zo aan die aura ellende deed denken iedere keer als ik onder de douche stond :smiling_face_with_tear:

Heb laatst eindelijk maar gewoon een nieuw douchegordijn gekocht en deze weggeflikkerd byeee

8 likes

Omg guyssss ik heb dit ook. Vroeger klassieke migraine die begon met zo’n vlek in mn blikveld. Dan moest ik altijd zsm advil nemen en naar bed. Dat heb ik tegenwoordig niet echt meer maar nu heb ik wel eens oogmigraine. Ben altijd bang dat die hoofdpijn dan erachter aan komt maar tot nu toe is het altijd na een uurtje weer weg, zonder pijn.

3 likes

Ik heb gisteren een stuk van mijn onderlip afgetrokken omdat er een plak roller aan vast plakte. Wat al een hele ervaring was. En nu is dat plekje heel pijnlijk geworden en is mijn lip helemaal opgezwollen en uit verhouding met mijn bovenlip :smiling_face_with_tear:

Ik had voor het eerst migraine toen ik 10 was :cold_sweat: snapte er echt helemaal niks van. Gelukkig herkende mijn moeder mijn klachten. Ik heb me ook zelf ziekgemeld en ben gewoon naar huis gefietst (groep 8)

1 like

Mensen die relatie uitspreken als reelatie

8 likes

Oh dit, zoo irritant. Ik zei tegen een collega dat ik zo vermoeid was ; ‘wacht maar tot je kinderen hebt, dan weet je pas wat moe zijn is!!’

1 like

Het irritante vind ik ook de onderliggende aanname dat de ander iets nog niet eerder heeft meegemaakt.
Met dat moe zijn bijvoorbeeld. Misschien heeft degene die zegt ‘pfoe ik ben vandaag zo moe’ wel een verleden van insomnia en andere leegzuigende mentale klachten, en is de moeheid van vandaag daarbij vergeleken ook maar een fluitje van een cent (waar alsnog over geklaagd mag worden).
Stop gewoon met die ellende-wedstrijd

5 likes

Walgelijk

4 likes

Controole zei een collega altijd.
Zó irritant.

4 likes

Ik ben thuis aan het werk en m’n vader vroeg of ik even de deur open wilde doen omdat er mensen kwamen om de rioolbuis te fixen (?). Hij vond het verder niet nodig om iets uit te leggen.

Die mannen staan nu in de gang en hebben al allemaal moeilijke vragen aan mij gesteld waar ik geen antwoord op heb. Ondertussen staat de ene buurman aan de achterdeur aan mij te vragen of hij zijn auto moet verplaatsen. Staat de andere buurman vanuit het raam te gillen of wij hetzelfde probleem hebben als zij met het riool. Ja idk? En de hond van de buren is ook al bijna in het gat onder de mat gevallen net.

Echt productieve thuiswerk ochtend :+1:t2::sob:

9 likes

Dit heeft mijn moeder ook heel vaak geflikt. En laatst zei ze iets van jaa weet jij nog wat die man van de verwarming toen allemaal had uitgelegd. Dat was 9 jaar geledenen ik stond stijf van de zenuwen en die man legde t in 10 sec allemaal uit. Dus ik zo nee. Heeft mn moeder het gore lef om daarna iets te zeggen van " Ja dat intereseerd jou ook allemaal weer niet he. Jij doet daar weer geen moeite voor"
Nou toen ben ik geflipt haha.

4 likes

Gebruikt je dat gat anders voor dates die het net niet waren?

4 likes