Waar erger je je aan? #14

Ligt eraan waar ik sta. Als ik vrij door de winkel kan lopen niet, maar dan kan ik wel verkassen naar het magazijn of naar de wc als ik hem zie. Op de andere plekken sta ik altijd wel samen met een collega en daar komt hij gelukkig ook niet direct, dus dat scheelt!

1 like

Ik snap echt niets van recruiters, ze komen zo nutteloos over? Vaak doelbewust vaag en verbloemend in hun communicatie, die eindeloze beldrang om toch echt niets op papier te hebben. En als je zelf een baan zoekt gaan ze gewoon alle bedrijven in de omgeving spammen zonder enige indicatie dat je naar iemand op zoekt bent.

3 likes

Wat maakt het uit wat zijn beweegredenen zijn? Hij doet irritant en moet daar mee stoppen.
Ik denk ook dat als je m een keer ferm(!)
aanspreekt hij niet meer durft.
Echt zoals je een kind bestraffend toespreekt. Mijn ervaring is dat deze tactiek werkt.

24 likes

Ik zit in een bibliotheek te werken en nu is het meisje naast mij al een uur aan het bellen en dat is al vrij vervelend, maar ik vind het ook vervelend van mezelf dat ik niks anders kan dan op haar gesprek te focussen. En ze praat half nederlands, half engels. ‘‘Bruh’’ ‘‘like who cares’’ ‘‘why would you do that?’’ ‘‘I don’t give a fuck’’
En ze is ook best persoonlijke dingen aan het bespreken???

1 like

Ik kijk één keer Not Just Bikes op YouTube en ik krijg meteen allemaal van die Amerikanen die doen alsof Nederland echt een soort hemel is en iedereen op de fiets gaat en er nooit files of ongelukken zijn.

Nou vind ik de fietsinfrastructuur in Nederland écht top en zijn er weinig landen zo goed in als Nederland. En in Amerika is het ook levensgevaarlijk om te fietsen en zelfs de beste fietssteden zijn matig. Maar net zag ik iemand zeggen ‘het is in Amsterdam heel normaal om je pasgeboren baby mee te nemen uit het ziekenhuis in een bakfiets’ haha oké.

Ik zag laatst één iemand die ook de negatieve kanten belichtte en dat vond ik wel verfrissend.

Aan de andere kant… Waarom blijf ik erop klikken?

10 likes

Ze moeten nu eens komen fietsen met al die schijt blaadjes op de weg.

7 likes

Hahahaha een kitten mag je nog niet eens meenemen als je op de fiets bent :joy: oke misschien springt een kitten verder dan een pasgeboren baby, maar toch :joy:

2 likes

Ik had de mijne in een katten rugzak. Uiteraard op de fiets.

1 like

Ik was in een overdekte speeltuin met mn baby (kind?) en ik heb zo’n hekel aan van die ouders die dan hun jonge kinderen zelf laten spelen en er niet meer naar om kijken terwijl die wel behoefte hebben aan aandacht.

Ik wil gewoon met mn kind spelen zonder dat andere kinderen aandacht van mij gaan vragen. Het boeit me niet hoe hoog je kunt springen Djevano ga naar je moeder

94 likes

Kun je prima alsnog in het vet gooien toch.

2 likes

Het lijkt wel alsof ik alle verkoudheidsvirussen van de afgelopen twee jaar aan het inhalen ben. Net maar weer de kruidvat geplunderd.

1 like

Frituren wordt wel weer hip hoor

3 likes

Volgens mij mag het officieel wel maar het wordt niet echt aangeraden. Zou eerder met de bus gaan dan op een bakfiets. Hoe gaat ook de bevallen persoon fietsen?? Of moet die erbij?

3 likes

Ik wist niet dat je al een baby had. Hopelijk terug verkocht?

4 likes

Als je veel te veel vensters open hebt op je werkpc en net het verkeerde sluit waardoor je weer moet gaan graven in alle bestanden. Bestandsbeheer in het algemeen.

4 likes

Hij zit nog in die katten rugzak.

2 likes

Deze kut mand met botjes van mijn hond. Hij eet nooit iets op. En gaat dan soms in die mand op zoek naar een botje van 1 jaar geleden. Dus ik vind het zielig om botjes weg te gooien want dan blijft hij zoeken!! Maar geeft echt een rommelige look aan de woonkamer.

10 likes

Hahaha dat grote bot is groter dan die hele hond.

25 likes

Ja klopt :joy: en dat moet dan altijd naar de andere kant van de kamer gesleept worden met veel lawaai 🫠

5 likes

Om 21.30u ‘s avonds als je een keer tv kunt kijken.

3 likes