Enkel voor het plebs natuurlijk!
bij mijn weten zijn de meeste woningen een combinatie van beide en kom je in de kruipkelder via de kelder
Enkel voor het plebs natuurlijk!
bij mijn weten zijn de meeste woningen een combinatie van beide en kom je in de kruipkelder via de kelder
Ah bij ons zit de kruipruimte meestal onder een luik direct achter de voordeur. Veel mensen (de meesten?) hebben geen kelder.
wij wonen dan ook in een moeras he?
Ik vind de kruipruimte zo naar. Geen idee wat er allemaal onder mijn huis gaande is. Misschien (waarschijnlijk) wonen er ratten ofzo. Of een lijk. Brr.
Je zou Nederland bijna een derdewereldland kunnen noemen.
Er moest een tijdje terug iemand in onze kruipruimte zijn, maar volgens de verkoopmakelaar hadden we die helemaal niet. De monteur wist zeker van wel, want hij was ooit bij een ander huis in deze wijk ook in de kruipruimte geweest. Dus hij zoeken en uiteindelijk gevonden, ik was ook heel benieuwd wat hij zou aantreffen, maar het was slechts een zandbak haha.
Hey, moeten we over de wegen beginnen in België?
Haha wat bizar. Waar was uiteindelijk het luik dan?
In de trapkast en over het luik was tapijt heen gelegd, dus ik heb er ook nooit aan gedacht om daar onder te kijken haha.
Ja sorry hoor, wij stellen prioriteiten en spenderen alle beton aan superieure kelders!
Ja volledig geluidsdicht enzo. Niemand die je vindt als je daarin wordt opgesloten. Props voor België.
Antwerpen kan nochtans wat bunkers gebruiken met alle bommen en granaten die jullie maffia komt gooien.
Dit soort wervingsteksten:
𝗪𝗼𝗿𝗱 𝗷𝗶𝗷 𝗼𝗻𝘇𝗲 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝗲 𝗿𝗲𝗰𝗿𝘂𝗶𝘁𝗲𝗿?
Jij schakelt sneller dan Verstappen in zijn F1-bolide, wilt iedere race winnen en bent al bij de oplossing voordat er een probleem gesignaleerd is. Deze kwaliteiten heb je niet alleen nodig als coureur, maar zeker ook als Recruiter bij irritant bedrijf
Dat mijn vriend zo random boodschappen doet. 3 vleesvervangers zonder de rest van de maaltijd erbij. Dus wat hebben we daar aan? Niks👍🏼 En nu koopt hij ook nog alles in grootverpakking. Dus hebben we een soort jerrycan met melk of sinaasappel in een hele kleine koelkast liggen.
oooooh ja ik haat dit ook zo
Zag laatst ook eentje met: Wat bieden wij jou? Geld.
Dan weet je gewoon al dat het een treurig salaris gaat zijn
Ik weet niet goed waar ik het anders kwijt moet maar het past in ieder geval onder ‘waar erger je je aan’.
Er is een nieuwe vader op het schoolplein (verhuisd vanuit een ander dorp, met een ouder kind dan het mijne) die ik dus doordeweeks 2 keer per dag zie. En die man kijkt zo intens vies naar mij. Niet op een ‘gewone’ manier zoals mannen weleens naar vrouwen kijken en andersom, maar hij kleedt me half uit met hoe hij kijkt. Hij checkt me helemaal uit van boven tot onder en laat zijn blik over mijn hele lijf gaan. Nog nooit zoiets mee gemaakt maar het voelt zo vies. Af en toe tuit hij ook zijn lippen als hij kijkt en ik voel me er enorm ongemakkelijk bij. Op het schoolplein ga ik ook bewust een heel eind weg staan en dan nog kijkt hij en zoekt zijn blik de mijne.
Gisteren toen ik een boodschap ging doen en in mijn auto stapte liep hij ook toevallig langs en ging hij even stil staan voor mijn huis en mij helemaal bekijken, zonder zichtbare reden. Feitelijk doet hij niks wat niet mag maar ik heb geen idee wat ik hiermee moet.
Wat zou je tegen hem zeggen in mijn geval?
Ja intimideren is het goede woord, zo voelt het inderdaad. Ik merk dat ik nu met enige tegenzin naar het schoolplein ga terwijl dat eerst gewoon een fijne plek was, en daar baal ik van.
Ik zal nog even wat moed moeten verzamelen om hem aan te spreken maar met deze reacties kan ik zeker iets, dank je wel.
Geen tips want ik denk dat de aanpak die @grace voorstelt indd de beste is, hoe vervelend ook. Maar wilde wel even zeggen hoe WALGELIJK het gewoon is dat je hier als vrouw mee moet dealen op een fucking schóólplein nota bene. Dat verzin je toch niet. Maakt me weer even zo pissig dat je hier überhaupt bij stil moet staan, en je als vrouw weer actie moet ondernemen om zo’n vent terecht te wijzen. Compleet verdraaid vind het heel vervelend voor je en ik hoop dat die vent zich even diep gaat schamen.
Ik ben zwaar ongesteld en had mij na een lange zware werkdag verheugd op een stukje chocola. Heeft mijn thuiswerkende vriend ALLES opgegeten. Ik denk dat er wel eens mensen voor minder zijn omgelegd.
Ik gun hem nu ook een bloedbad uit zijn geslachtsdeel en heftige anuskramp. En netwerkstoringen waardoor hij niet kan gamen.