Meh maar het is nog geen 10 uur, hij kan prima nieuwe gaan halen bij de AH!
Misschien moet ik de wifi even uitzetten
Ik troost mijzelf nu met een bakje ijs met een enorme laag ahornsiroop en een handvol amandelen. I need my sweets.
Ik zou hem gewoon nog even op pad sturen.
Jij lijden, hij dan ook. Hup hup, stuur je vent de regen en kou in
Zelf opoffering, je bent te goed voor deze wereld !
Tankstations zijn ook nog open. Ik zou echt op pad sturen.
Die optie vergeet ik dus altijd.
Wel een goede om te onthouden voor een volgende keer
Haha ja zijn soms halve supermarkten.
Avondwinkels zijn ook zo fijn
Alleen jammer van die prijzen soms.
En anders de McDonalds
Kip 9
Waar ik woon heb je niet echt een avondwinkel, helaas. En bezorgservice komt niet op mn neiuwe adres.
Toen ik nog vlees at waren de nuggets mn favoriet. Mac moet met de vega variant komen.
Ik was net een reply aan het typen over de suggestie dat hij nu choco moet halen.
Dat vind ik geen genoegdoening. Er moet bovendien een bestraffende werking van uitgaan. Dit is serieuze shit.
Ik maak gewoon de pijnstillers op, maar vul ze nu niet aan. (Dat doe ik normaal wel, net als de tandpasta, het nieuwe wc-rolletje, schone onderbroeken etc.) Dan heeft hij pech bij de eerstvolgende rugpijn, die zich gelet op zijn zwakke gestel sneller zal aandoen dan mijn volgende moordende menstruatie. Dan is hij dit akkefietje allang weer vergeten, maar heb ik even de zoete wraak van een eerste levensbehoefte ontzeggen.
Ze hebben een tijdje vega nuggets gehad toch?
Of alleen de vega burgerā¦
Nee, ik heb er verder niet over gezeurd en mijn trek is inmiddels gestild.
Maar met mijn olifantengeheugen is dit iets waar hij in lengte van dagen mee geconfronteerd zal worden. Dat dan weer wel.
Dacht alleen burgers.
Nu wil ik mcdonalds haha
Sorrryyy.
Ik ga denk morgen tijdens mijn avonddienst even langs de mcdrive
Dus weet hij nou dat hij die chocola niet had moeten opeten?
Net weer. Hij stond ineens vrij dicht naast me terwijl onze kinderen niet in dezelfde klas zitten (en dus ook niet op hetzelfde plekje voor de school verzamelen), dus ik schrok enigszins. Ik had hem daar niet verwacht en mijn hart zat meteen in mijn keel.
Ik heb me gericht op mijn kind, nog een kort praatje met de juf gemaakt en ben toen vertrokken, en toen zag ik dat hij blijkbaar net voor mij het schoolplein had verlaten. Hij liep in dezelfde richting als ik, en vertraagde steeds iets en keek dan achterom, naar mij. Ik heb net gedaan alsof ik bezig was met iets op mijn telefoon en zijn blik ontweken.
Normaal loop ik vrij snel maar ik wilde hem niet inhalen, dus ik ben een zijstraat (die voor mij niet logisch is) in geslagen om uit die situatie te zijn.
@Falkor Ja helemaal mee eens. Ik vind dit gedrag op geen enkele plaats prettig, maar het schoolplein is inderdaad de laatste plek waar ik zoiets verwacht. Ik ben daar niet met mezelf bezig maar primair met mijn kind. En dat maakt de situatie voor mij extra kwetsbaar omdat ik dan minder op mijn hoede ben dan als ik 's avonds alleen over straat loop of zo. Je verwacht het niet op die plek.
Ik vind het zulk rotgedrag. Want het is niet dat hij iets doet dat verboden is, maar het is wel intimiderend. Het lijkt een spelletje voor hem en ik wil niet met zulke dingen bezig zijn op en rondom het schoolplein.
Wat ontzettend naar voor je dat dit gebeurt, en wat een misselijke vent dat hij dit nota bene op een schoolplein doet. Echt genant en heel intimiderend. Ik kan me voorstellen dat juist de plek (het schoolplein) het voor jou nog moeilijker maakt om iets te zeggen, want in een cafe voelt het nog iets ānatuurlijkerā om te zeggen dat iemand met zn gedrag moet kappen dan 's ochtends om kwart over 8 op het schoolplein. Het zou mij niet verbazen als hij het juist daarom daar doet, omdat hij weet dat de drempel hoog is om er iets van te zeggen.
Is er iemand op het schoolplein die je in vertrouwen kunt nemen? En die erbij kan zijn als jij (of jullie samen) tegen hem zegt dat hij moet kappen?
Ja precies dat. Op het schoolplein ben je nooit alleen, er zijn altijd ouders, kinderen en leerkrachten binnen gehoorafstand. Aan de ene kant voelt dat veilig (want hij kan op die manier niets doen dat echt over de grens gaat), aan de andere kant voelt het heel vies en naar dat het out in the open gebeurt. Op klaarlichte dag waar zijn eigen zoontje ook bij is.
In een andere setting en op een andere plek zou ik het denk ik minder lastig vinden. Toen ik nog in een grotere stad woonde gebeurde het weleens in het centrum en dan durfde ik wel wat terug te zeggen als een man aan het catcallen was.
Ik heb goed contact met de juf, wat moeders en de directrice die ook vaak op het schoolplein staat, en daar zitten wel wat types bij die mondig zijn en meer durven dan ik. Ik overweeg ƩƩn van hen in vertrouwen te nemen.
Wow bizar, wat een nare vent. Hoezo ga je dit ook doen op het schoolplein van je eigen kind?
Ik zou als ik jou was wel zsm actie ondernemen. Dus hem aanspreken op zijn gedrag en dat je er niet van gediend bent, een melding maken bij de schooldirectie en eventueel een andere ouder in vertrouwen nemen?
Wat een ongelofelijke lul. Als je in de buurt woonde dan kwam ik eraan hoor. Jeetje. Misschien kun je hem inderdaad samen met iemand anders aanspreken, dit moet per direct stoppen. Bah
@grace waarom niet zijn vrouw. Die mag ook best weten wat voor ongepast gedrag haar partner vertoont.