Waar erger je je aan? #14

De hoeveelheid bussen die uitvallen. Heb vanmiddag een afspraak en zag dat ik heen al ruim een half uur te vroeg zou zijn omdat een later uitvalt. Zie ik nu dat voor de terugweg er ook een bus uitvalt en drie kwartier zou moeten wachten.
Dan toch maar door de regen en wind fietsen :sob:

2 likes

Lekker eten! Ik lakte voor m’n biab ook altijd mijn nagels in de trein hoor :nail_care:

2 likes

Boeit mij echt nul, als je geen geluiden van anderen in de trein wilt horen zet je maar lekker een koptelefoon op.

17 likes

Ipv 1 x overstappen nu 4x en bijna uur extra reistijd. Vanwege een storing. Gelukkig ruim optijd weggegaan en deel met de fiets ipv ov extra want die reed ook niet.

Zit wel leuk hondje in de trein dus maakt het wat beter.

6 likes

Dat De correspondent nog bestaat.

Edit: maar heel fijn dat ze ons activerende en diepgravende perspectieven op het nieuws geven zoals die van Graaf-twee-miljoen-vermogen-half-miljoen-per-jaar-Schimmelpenninck

8 likes

Bedankt voor de tips! @Evert en @Crusti_Croc ook. Die tip van tepelcreme heb ik idd wel eens gehoord.

5 likes

Iemand toevallig ook tips voor goed smeerbare vette lotion zonder parfum of andere irriterende stoffen? (Voor lichaam en handen)
Ik vind neutral niet vet genoeg, maar jojoba olie soms weer te vet :sweat_smile: thuis meng ik het wel eens, maar voor onderweg is dat niet zo handig (en in de fles mixt het niet goed).

@Jumpsuit HDH creme werkt goed als je geen gevoelige huid hebt!

2 likes

Lipikar baume van La Roche Posay misschien?

6 likes

Cerave… en dan de pot :heart_eyes:

3 likes

Ik heb het eens uitgezocht en toen kwam ik juist op de conclusie dat winkels dit wel mogen doen.
Alleen als het product echt stuk/niet deugdelijk is, heb je recht op geld terug. Oh en ze moeten het ergens hebben vermeld wat hun teruggave beleid is. Dus ofwel op bon, website of bordje in winkel.

1 like

Dit is alleen zo in fysieke winkels toch? Als je een online aankoop hebt gedaan heb je altijd gewoon recht op geld terug, als je het binnen 14 dagen terugstuurt.

2 likes

Ja inderdaad, webshop binnen 14 dagen retour sturen.
Als webshop dan moeilijk doet hebben ze inderdaad geen punt om op te staan.

2 likes

Je maakt gebruikt van je wettelijk herroepingsrecht en dan moeten ze je terugbetalen op dezelfde manier als je zelf betaald hebt. Als je zoekt via Google op herroepingsrecht, vind je wel veel duidelijke websites. Dus daar wijs ik ze dan op haha

Edit: dit geldt alleen bij koop op afstand, dus webshops ja

3 likes

Dat er een spoed opdracht komt met tering veel werk en toevalligggggg alle collega’s druk zijn of ineens hun oordopjes in hebben.

Dat ik soms wel onzichtbaar lijk.

7 likes

Voor kleine plekjes, handen en voeten gebruik ik cetomacrogolzalf. En voor lichaam La roche posay Lipikar Baume AP+M.

5 likes

Ik ben met het ov naar werk gegaan omdat het zo regende maar nu heb ik al een paar metro’s aan mij voorbij moeten laten gaan omdat het zo druk is. Was ik maar gaan fietsen

1 like

Een slim iemand zei ooit tegen mij: wacht maar gewoon even een halve minuut in stilte als er wordt geopperd wie wat op zich gaat nemen. Sinds ik dat doet is het leven zo relaxt, er zijn altijd wel mensen die eerder buigen

27 likes

Goeie tip! Er heeft uiteindelijk één iemand geholpen, heb zowat moeten smeken :skull:

3 likes

@ellegirltalk Eens, die Lipikar baume ap+m is heel goed! Echt goed voedend (maar niet plakkerig)met veel shea geloof ik en geen parfum. Eventueel kun je er nog een beetje olie doorheen mengen, dat dringt weer op een andere laag in de huid door ofzo en dan voedt het nog beter.

3 likes