Waar erger je je aan? #14

Kun je prima alsnog in het vet gooien toch.

2 likes

Het lijkt wel alsof ik alle verkoudheidsvirussen van de afgelopen twee jaar aan het inhalen ben. Net maar weer de kruidvat geplunderd.

1 like

Frituren wordt wel weer hip hoor

3 likes

Volgens mij mag het officieel wel maar het wordt niet echt aangeraden. Zou eerder met de bus gaan dan op een bakfiets. Hoe gaat ook de bevallen persoon fietsen?? Of moet die erbij?

3 likes

Ik wist niet dat je al een baby had. Hopelijk terug verkocht?

4 likes

Als je veel te veel vensters open hebt op je werkpc en net het verkeerde sluit waardoor je weer moet gaan graven in alle bestanden. Bestandsbeheer in het algemeen.

4 likes

Hij zit nog in die katten rugzak.

2 likes

Deze kut mand met botjes van mijn hond. Hij eet nooit iets op. En gaat dan soms in die mand op zoek naar een botje van 1 jaar geleden. Dus ik vind het zielig om botjes weg te gooien want dan blijft hij zoeken!! Maar geeft echt een rommelige look aan de woonkamer.

10 likes

Hahaha dat grote bot is groter dan die hele hond.

25 likes

Ja klopt :joy: en dat moet dan altijd naar de andere kant van de kamer gesleept worden met veel lawaai đŸ« 

5 likes

Om 21.30u ‘s avonds als je een keer tv kunt kijken.

3 likes

Hahaha dat bot, dit lijkt net Photoshop

1 like

Ik heb vandaag mn fiets naar de fietsenmaker gebracht want had platte band
Zegt hij bij het ophalen dat alleen het ventiel los was en hoefde maar 5 euro te betalen omdat ie ook iets anders had vastgezet.
Uiteraard heb ik nu weer platte band en was hij waarschijnlijk wel echt lek :unamused::unamused::unamused::unamused:

2 likes

Gaat mini Karl hier niet helemaal los op?

Ja jawel!!! Die zit dan als vegetariĂ«r met een botje in d’r mond :eye::eye: dus ze moeten echt gaan

4 likes

Hahaha :joy: die denkt natuurlijk dat jij een lekker snackmandje hebt neergezet

1 like

Een gecureerd snackmandje, zoals @grace zou zeggen.

5 likes

CTRL + Shift + T heropent je laatst gesloten tabblad (je kunt het ook herhalen, dan heropent het steeds het tabblad dat daarvoor gesloten was).

6 likes

Ik was expres op tijd naar huis vertrokken van een etentje, omdat ik tussen 21:25 en 21:45 m’n picnic bestelling zou krijgen. Nu is de bus te laat, en komt mn bestelling ineens eerder, dus zit te stressen in de bus die niet doorrijdt :angry: Heb hier zo’n hekel aan
Edit: heb het gehaald gelukkig, maar de ergernis aan de bus die vanaf het beginpunt al gewoon ruim 10 minuten te laat is blijft :confounded:

4 likes

thuis zitten te wachten op een pakketje van dhl. Gekeken ‘bezorger onderweg’, 5 min later ’ we hebben elkaar gemist’. De luiheid.

1 like