Waar erger je je aan? #14

Dit wordt soms zo awkward bij ons in het team. Niemand die reageert en dan wordt het bijna potje -hoe lang kan record stilte op een vraag duren-

Edit: dank voor tips over de crème! Nu wil ik dit meteen

4 likes

Jawel maar die wacht ook gewoon op reactie :d
En als iemand dan uiteindelijk na lange stilte toch iets zegt als “ik zit eigenlijk helemaal vol, liever niet of ik pak het pas over 3 weken op” wordt dat toch aangegrepen :d “het maakt niet uit als het even duurt, fijn dat jij het wilt oppakken!”
:laughing:

2 likes

Amazon prime. Ik betaal ervoor, en toch krijg ik voor elke aflevering van de serie die ik kijk reclame. Weliswaar voor andere series van amazon, niet om dingen te kopen, maar laat me gvd met rust! En ook elke keer weer de previously on, ook al kijk ik 5 afleveringen achter elkaar. Dat doet netflix toch echt een stuk beter. Sowieso die hele interface van prime. Ugh.

6 likes

Prime is de Aldi van de streamingdiensten. Zit daar niet graag op

17 likes

Ja, same, maar ik kijk er best veel dingen de laatste tijd (Rings of Power, Shitts Creek, Sex Life of College Girls, The Magicians), dus moet er helaas mee dealen :sweat_smile:

4 likes

Dit is wel echt waar ja. De interface is ook zo armetierig.

6 likes

Ik ging vandaag weer eens voor het eerst sinds tijden naar de Aldi om m’n favoriete chocola te kopen, hadden ze het niet. Moest ik bij het naar de uitgang lopen ook nog m’n tas laten zien, ja alsof er ook maar iets is in die hele winkel wat ik mee zou willen nemen?? Chocola moet ik hebben. :imp:

4 likes

Ooh ja bah. Die malende monden ook. Zie het ook zo vaak in de tram, en dan zitten de mensen vaak nog recht onder de sticker waarop staat dat je niet mag eten. Maar nee hoor ze blijven vreten in die smoel schuiven.

2 likes

Mijn rozen hebben nieuwe rozen gekregen. Klimaat verandering bestaat niet.

1 like

Op m’n bureaustoel zit een hendel voor de hoogte, maar die zit net op een plek dat ik er blijkbaar vaak met m’n been tegenaan kom. En ik leer het ook niet dus net tijdens een overleg zak ik ineens weer naar beneden :joy:

20 likes

Dat mijn fitbit bandje altijd binnen een jaar afbreekt…

2 likes

Vandaag ontmoette ik iemand waarmee ik nog heel veel te maken ga krijgen. Had gelijk al het gevoel dat we elkaar niet liggen. Zo vervelend.

57 likes

echt elend!!!

Dat je iemand mailt en dat je dan terug krijgt " Zou je even kunnen bellen" nee sterf.

21 likes

Of
“Zullen we een keer afspreken en het bespreken?” :smiling_face_with_tear:

2 likes

Nja ik mailde om een afspraak te maken haha maar zij vond t makkelijker als ik belde haha. Ik heb opzich geen bel angst maar ik weet nooit hoe ik moet beginnen dus dan zit ik zo debielig te stotteren.

Nja gelukkig zei ze gelijk toen ik mn naam zei “Ah jij had gemailt he”

2 likes

De hypotheekadviseur die een jaar na dato nog allerlei onzin opstuurt. Nu weer sleutelhangers, hebben ook wel eens een fles witte wijn gekregen terwijl we dat niet drinken. En volgens mij nog meer onzin dat rechtstreeks de prullenbak in kan.

3 likes

Ik ben bezig met mijn vakantiedagen inplannen voor 2023 want het moet voor zondag binnen zijn maar wat een gedoe, weet ik veel of ik in mei volgend jaar een paar dagen vrij wil

8 likes

Kan je ze niet bellen of ze je uit het bestand halen?
Dan heb je dat in ieder geval niet meer
Tenzij je natuurlijk wel nog gebruik wil maken van hun service

4 likes

Dat je zonder abonnement bij de ns minimaal 20 euro op je ov chipkaart moet hebben staan om in te kunnen checken. Ik wilde net een ritje met de trein maken wat me 3 euro zou kosten en heb 15 euro op mn ov staan.

Nu alsnog met de tram die er veel langer over doet, maar daar kan ik ten minste inchecken met elk saldo of mn pinpas

5 likes