Dit weer in mijn hoofd door @Hippe_kikker
Heb je toch echt zelf gestuurd lieverd
Ja maar jij unlockt een memory bij mij
Zo irritant die webshops waar ik iets bestel in zogenaamde sale en als ik het retour stuur, ze geen geld willen terugbetalen, maar een tegoedbon. Want ik weet dat dit juridisch gezien niet mag (ze moeten geld terugbetalen) en dan kom ik als zo’n betweter over (ben ik ook wel) en moet ik weer moeite doen om mn geld terug te krijgen
Op school is er ook altijd een vertrouwenspersoon, daar kan je het eventueel ook neerleggen als je dat prettig vindt.
Het was helaas iets in windows verkenner
Oh ja ik las niet goed. Ergernis aan bestandsbeheer kan ik volledig aan meedoen.
Dat komt vast goed! Om half 5 is de avondspits nog niet helemaal op gang, dus wellicht valt het nog mee. En anders gewoon lekker rustig blijven rijden en als er rechts veel vrachtwagens zijn voor de middelste baan kiezen. In de regen heb je vaak meer last van vrachtwagens (in de zin van water wat er van omhoog spettert). Succes alvast!
Mensen die eten in de trein en dan al helemaal in de ochtend van die yoghurt met musli in van die vieze plastic bakjes. En dan uren schrapen tot de laatste druppel yoghurt eruit is. Zooooooo ranzig stop ermee ajb
Edit. En je ziet ze dan ook zo genieten van oh hmm ik zit en nu ga ik dit eens heerlijk oppeuzelen. Maar het ruikt zo zuur en het ziet er gewoon zo vies uit. Dus voor iedereen die hiervan geniet: leuk voor jou maar niet voor anderen dus ga gewoon 10 minuten eerder uit bed en eet het thuis. Sorry het zit me echt hoog want vandaag zaten er 2 mensen om me heen en het is gewoon een soort geheime club
Mijn droge huid, er valt echt niet tegenop te smeren. Ook mn gebarsten lippen, vind ik er zo goor uitzien, ik smeer me kapot maar misschien dat dat juist niet helpt. Ik weet het niet meer. Carmex met weleda olie werkt nog wel een beetje.
Vorig jaar deed skin food van weleda het goed bij schrale plekken en de lip repair van o’keeffe voor droge lippen. En ik heb nu een lippenbalsem van Alverde met calendula en daar ben ik ook tevreden over!
Collega’s die echt alleen maar praten, zeuren, en ook nog zeiken over dat het zo zwaar is om kinderen te hebben. De hele werkdag door
Had je er niet aan moeten beginnen meid. Laat mij met rust en zorg eens dat je werk op tijd af hebt, ik heb er namelijk last van dat je je werk niet doet.
De hoeveelheid bussen die uitvallen. Heb vanmiddag een afspraak en zag dat ik heen al ruim een half uur te vroeg zou zijn omdat een later uitvalt. Zie ik nu dat voor de terugweg er ook een bus uitvalt en drie kwartier zou moeten wachten.
Dan toch maar door de regen en wind fietsen
Lekker eten! Ik lakte voor m’n biab ook altijd mijn nagels in de trein hoor
Boeit mij echt nul, als je geen geluiden van anderen in de trein wilt horen zet je maar lekker een koptelefoon op.
Ipv 1 x overstappen nu 4x en bijna uur extra reistijd. Vanwege een storing. Gelukkig ruim optijd weggegaan en deel met de fiets ipv ov extra want die reed ook niet.
Zit wel leuk hondje in de trein dus maakt het wat beter.
Dat De correspondent nog bestaat.
Edit: maar heel fijn dat ze ons activerende en diepgravende perspectieven op het nieuws geven zoals die van Graaf-twee-miljoen-vermogen-half-miljoen-per-jaar-Schimmelpenninck
Bedankt voor de tips! @Evert en @Crusti_Croc ook. Die tip van tepelcreme heb ik idd wel eens gehoord.
Iemand toevallig ook tips voor goed smeerbare vette lotion zonder parfum of andere irriterende stoffen? (Voor lichaam en handen)
Ik vind neutral niet vet genoeg, maar jojoba olie soms weer te vet thuis meng ik het wel eens, maar voor onderweg is dat niet zo handig (en in de fles mixt het niet goed).
@Jumpsuit HDH creme werkt goed als je geen gevoelige huid hebt!
Lipikar baume van La Roche Posay misschien?