Waar erger je je aan? #14

Cerave… en dan de pot :heart_eyes:

3 likes

Ik heb het eens uitgezocht en toen kwam ik juist op de conclusie dat winkels dit wel mogen doen.
Alleen als het product echt stuk/niet deugdelijk is, heb je recht op geld terug. Oh en ze moeten het ergens hebben vermeld wat hun teruggave beleid is. Dus ofwel op bon, website of bordje in winkel.

1 like

Dit is alleen zo in fysieke winkels toch? Als je een online aankoop hebt gedaan heb je altijd gewoon recht op geld terug, als je het binnen 14 dagen terugstuurt.

2 likes

Ja inderdaad, webshop binnen 14 dagen retour sturen.
Als webshop dan moeilijk doet hebben ze inderdaad geen punt om op te staan.

2 likes

Je maakt gebruikt van je wettelijk herroepingsrecht en dan moeten ze je terugbetalen op dezelfde manier als je zelf betaald hebt. Als je zoekt via Google op herroepingsrecht, vind je wel veel duidelijke websites. Dus daar wijs ik ze dan op haha

Edit: dit geldt alleen bij koop op afstand, dus webshops ja

3 likes

Dat er een spoed opdracht komt met tering veel werk en toevalligggggg alle collega’s druk zijn of ineens hun oordopjes in hebben.

Dat ik soms wel onzichtbaar lijk.

7 likes

Voor kleine plekjes, handen en voeten gebruik ik cetomacrogolzalf. En voor lichaam La roche posay Lipikar Baume AP+M.

5 likes

Ik ben met het ov naar werk gegaan omdat het zo regende maar nu heb ik al een paar metro’s aan mij voorbij moeten laten gaan omdat het zo druk is. Was ik maar gaan fietsen

1 like

Een slim iemand zei ooit tegen mij: wacht maar gewoon even een halve minuut in stilte als er wordt geopperd wie wat op zich gaat nemen. Sinds ik dat doet is het leven zo relaxt, er zijn altijd wel mensen die eerder buigen

27 likes

Goeie tip! Er heeft uiteindelijk één iemand geholpen, heb zowat moeten smeken :skull:

3 likes

@ellegirltalk Eens, die Lipikar baume ap+m is heel goed! Echt goed voedend (maar niet plakkerig)met veel shea geloof ik en geen parfum. Eventueel kun je er nog een beetje olie doorheen mengen, dat dringt weer op een andere laag in de huid door ofzo en dan voedt het nog beter.

3 likes

Dit wordt soms zo awkward bij ons in het team. Niemand die reageert en dan wordt het bijna potje -hoe lang kan record stilte op een vraag duren-

Edit: dank voor tips over de crème! Nu wil ik dit meteen

4 likes

Jawel maar die wacht ook gewoon op reactie :d
En als iemand dan uiteindelijk na lange stilte toch iets zegt als “ik zit eigenlijk helemaal vol, liever niet of ik pak het pas over 3 weken op” wordt dat toch aangegrepen :d “het maakt niet uit als het even duurt, fijn dat jij het wilt oppakken!”
:laughing:

2 likes

Amazon prime. Ik betaal ervoor, en toch krijg ik voor elke aflevering van de serie die ik kijk reclame. Weliswaar voor andere series van amazon, niet om dingen te kopen, maar laat me gvd met rust! En ook elke keer weer de previously on, ook al kijk ik 5 afleveringen achter elkaar. Dat doet netflix toch echt een stuk beter. Sowieso die hele interface van prime. Ugh.

6 likes

Prime is de Aldi van de streamingdiensten. Zit daar niet graag op

17 likes

Ja, same, maar ik kijk er best veel dingen de laatste tijd (Rings of Power, Shitts Creek, Sex Life of College Girls, The Magicians), dus moet er helaas mee dealen :sweat_smile:

4 likes

Dit is wel echt waar ja. De interface is ook zo armetierig.

6 likes

Ik ging vandaag weer eens voor het eerst sinds tijden naar de Aldi om m’n favoriete chocola te kopen, hadden ze het niet. Moest ik bij het naar de uitgang lopen ook nog m’n tas laten zien, ja alsof er ook maar iets is in die hele winkel wat ik mee zou willen nemen?? Chocola moet ik hebben. :imp:

4 likes

Ooh ja bah. Die malende monden ook. Zie het ook zo vaak in de tram, en dan zitten de mensen vaak nog recht onder de sticker waarop staat dat je niet mag eten. Maar nee hoor ze blijven vreten in die smoel schuiven.

2 likes