Waar erger je je aan? #14

Mijn rozen hebben nieuwe rozen gekregen. Klimaat verandering bestaat niet.

1 like

Op m’n bureaustoel zit een hendel voor de hoogte, maar die zit net op een plek dat ik er blijkbaar vaak met m’n been tegenaan kom. En ik leer het ook niet dus net tijdens een overleg zak ik ineens weer naar beneden :joy:

20 likes

Er zou een man vandaag naar iets komen kijken in m’n woning, tussen 10-11. Ik ben vrij vandaag dus ik op tijd opstaan. En hij is er nog steeds niet, kijk ik nog eens naar die mail, zie ik dat ie pas volgende week komt :smiling_face_with_tear: wat een sukkel ben ik

6 likes

Dat mijn fitbit bandje altijd binnen een jaar afbreekt…

2 likes

Vandaag ontmoette ik iemand waarmee ik nog heel veel te maken ga krijgen. Had gelijk al het gevoel dat we elkaar niet liggen. Zo vervelend.

57 likes

echt elend!!!

Dat je iemand mailt en dat je dan terug krijgt " Zou je even kunnen bellen" nee sterf.

21 likes

Of
ā€œZullen we een keer afspreken en het bespreken?ā€ :smiling_face_with_tear:

2 likes

Nja ik mailde om een afspraak te maken haha maar zij vond t makkelijker als ik belde haha. Ik heb opzich geen bel angst maar ik weet nooit hoe ik moet beginnen dus dan zit ik zo debielig te stotteren.

Nja gelukkig zei ze gelijk toen ik mn naam zei ā€œAh jij had gemailt heā€

2 likes

De hypotheekadviseur die een jaar na dato nog allerlei onzin opstuurt. Nu weer sleutelhangers, hebben ook wel eens een fles witte wijn gekregen terwijl we dat niet drinken. En volgens mij nog meer onzin dat rechtstreeks de prullenbak in kan.

3 likes

Ik ben bezig met mijn vakantiedagen inplannen voor 2023 want het moet voor zondag binnen zijn maar wat een gedoe, weet ik veel of ik in mei volgend jaar een paar dagen vrij wil

8 likes

Kan je ze niet bellen of ze je uit het bestand halen?
Dan heb je dat in ieder geval niet meer
Tenzij je natuurlijk wel nog gebruik wil maken van hun service

4 likes

Dat je zonder abonnement bij de ns minimaal 20 euro op je ov chipkaart moet hebben staan om in te kunnen checken. Ik wilde net een ritje met de trein maken wat me 3 euro zou kosten en heb 15 euro op mn ov staan.

Nu alsnog met de tram die er veel langer over doet, maar daar kan ik ten minste inchecken met elk saldo of mn pinpas

5 likes

Ik moet er minimaal 10 euro op hebben staan. Oh ik heb wel zo’n dalurenabonnement. Misschien dat dat verschil maakt, ik weet het niet.

1 like

Met abonnement is het idd 10 euro

Haha hier ook joh. Wat moet ik in godsnaam met drie sleutelhangers? Vind het vogeltje wel cute, maar hou op zeg.

Die fles witte wijn heb ik nooit gekregen alleen :rage:

3 likes

Haha hij ligt hier nog in het wijnrek, je mag hem komen ophalen.

2 likes

De treinwagon meurt naar een combinatie van tig mensen die in een hoekje hebben gescheten en parfum :triumph:

2 likes

Only in België…

4 likes

Ja, want in nederland kan niemand de trein betalen :smiling_face_with_tear:

42 likes