Nee het is geannuleerd en ik krijg mijn geld terug. Maar ik was toen hangry en ik moest ander eten uitzoeken + weer op gaan wachten.
Ik had zo’n flesje cola, en wilde de dop eraf halen, maar die bleef dus vastzitten, aan 1 zo’n dun ding. Dus ik harder trekken. Staat er op de dop : LAAT DOP AAN FLES.
Oh ik erger me er dus niet aan dat die dop eraan vast blijft want dat is juist een goed initiatief, maar dat ik zo aan dat ding zat te trekken en me toen ergerde.
Ik had laatst ook zo’n flesje en ergerde me toen ook, omdat ik het onhandig drinken vond. Die dop prikte zo in mijn gezicht
Dat alle smartphones tegenwoordig zo groot zijn??
Ik wil gewoon een niet al te dure telefoon die in mijn handen past met redelijke camera (alhoewel alles al snel beter is dan mijn 6 jaar oude telefoon haha). En Iphones vind ik niks.
Misschien vind je de Google Pixel 7 niet te groot. Voor een nieuwe smartphone is het iig niet heel duur en ikzelf ben tevreden over de camera.
Wilde lunchen net. Het was relatief rustig zag ik vanaf buiten, dus ik dacht chill. Kom ik binnen: jankende baby. Wat een domper. Dat werd een koffie en quiche to go. -_-
Hahaha ik had dit vd week ook. En de hele tijd kreeg ik die dop gelanceerd in mijn gezicht, echt irri
Bij mij is het jeuk- en krabseizoen ook weer begonnen sinds het weekend.
Dit gaat om kleine flesjes in mijn geval 0.5cl, ik neem aan dat mensen die flesjes sneller weggooien. Op deze manier er beter/sneller aan worden herinnerd.
Jaa of als je je handschoenen aan hebt. Ik heb zon hekel aan handschoenen. Als je ze aan hebt kan je niks. Maar ja anders sterven je handen af.
Kut seizoen
Daarop aansluitend doen mijn ogen zeer met dit weer omdat ze zo droog zijn, denk door de verwarming die overal aanstaat
Ik zat net in een hybride overleg (echt mijn favoriet ook maar niet heus) en tegelijkertijd werd ik gebeld en gechat door afzonderlijke mensen en zowel iemand digitaal als fysiek wilde “even blijven hangen” in het overleg met mij
Wat de fuck. Zuurkool moet nog 25-30 minuten koken voordat je stamppot kan maken!? Rude.
Doe ik nooit hoor. Zijn de probiotica ook helemaal weg. Gewoon even opwarmen en klaar
Ja gvd nu staat het al te koken
Dat ik altijd zo snel een gevoel van schaamte heb. Ik verkoop iets online, krijg als tip terug dat ik kleren moet wassen. Ik vond het schoon, anders verzond ik het niet. Maar ik voel me meteen rood worden, mijn maag. Schaamte. Zo irritant, alsof ik er nu nog iets aan kan doen.
Edit: en garantie op meer schaamte door het posten van dit bericht hier open en eerlijk.
Ik zit bij de kapper en er is een meid (die moet wachten tot haar verf is ingewerkt dus die zit even te wachten zonder kapster) en die bemoeit zich met alle gesprekken van de andere aanwezigen.
Herkenbaar hoor, vind ik ook lastig. Zeker bij een openbaar ‘standje’, maar ook bij dit soort dingen. Ik vind soms ook dat mensen niet alles hoeven te zeggen wat ze denken als er geen echte problemen zijn/niks aan de hand is, juist omdat het vaak nogal belerend is (‘tip’) en je daarmee anderen in verlegenheid kan brengen, maar misschien ligt dat aan mij.
Dat de NPO werkelijk voor ieder toernooi Son Mieux inzet als soundtrack. Alsof er verder geen enkele band is haha
Ja same. En deze