Waar erger je je aan? #14

iel ik kwam marco borsato tegen in mn spotify kerstplaylist

2 likes

Blokkeren. Komt ‘ie nooit meer voorbij.

3 likes

Waarom doen je tanden pijn als je ziek bent?

3 likes

Omdat je bijholtes in je bovenkaak zitten.

8 likes

Oh chill thnx haha.

2 likes

Wist niet eens dat die een kerstlied had?

3 likes

Je kan met een flex abonnement (gratis) op rekening reizen. Dan schrijven ze gewoon eens per maand af wat je hebt gebruikt en hoef je er nooit meer geld op te zetten. Echt ideaal!

8 likes

De Netflix app, wat is die onhandig geworden zeg

3 likes

Dat je geen losse (kranten)artikelen kan kopen die achter een betaalmuur staan. Dat was zo fijn/handig met Blendle destijds, echt jammer dat dat niet meer bestaat op die manier. Kan nu dat hele artikel over Matthijs van Nieuwkerk niet lezen, want ga niet voor 1 artikel een abo op de Volkskrant afsluiten, heb al genoeg abo’s op van alles. En nee, kan ook niet de fysieke krant kopen, die hebben ze hier niet.

23 likes

Ja ik mis Blendle echt, gebruikte dat echt veel en vaak.

7 likes

Mijn naam is afgekort een bloem en ik krijg zo vaak een cadeau met die smaak of geur. Ik snap dat je daarvoor gaat als je keuze hebt uit verschillende smaken en geuren (want heee leuk lijkt op je naam…), en vind het vaak ook heel lief! Maar ik vind het zooooo vies allebei. Heb op dit moment een geurkaars, handcreme, thee, limonade en een geurtje ervan. Veelal souvenirs waardoor ik het niet zo snel zou doorgeven als cadeau aan iemand anders.

15 likes

Dat ik niet ongemerkt een groepsapp kan verlaten.

1 like

Oh dat vind ik juist cool! Echt zo’n statement is dat.

14 likes

Ik niet haha

4 likes

Maar in de groep waar ik uit wil is is iedereen groepsbeheerder :sweat_smile:

Het is maar whatsapp. Vertrek gewoon.

20 likes

Overbodig gebruik van meerdere ! of ?.

Dat is toch helemaal niet nodig!!!
Of vinden jullie van wel???

3 likes

Haha dan hebben we dezelfde. Wij zijn inmiddels twee jaar verder en krijg nog allerlei dingen thuis gestuurd. Waaronder dus sleutelhangers.

2 likes

Een ! Is voor mij een soort “haha” maar dan voor emails. Ik kan er niks aan doen. Maar zo typ ik als ik me een beetje ongemakkelijk voel.

3 likes

Laat me met rust!!!
Hehehe

2 likes