Waar erger je je aan? #14

Ik heb 9 dagen geleden 2 broeken besteld bij H&M die ik komende week eigenlijk nodig heb. Maar ik had ze beter zelf kunnen gaan ophalen in Barcelona ofzo, want ze zijn nog altijd niet dat stomme magazijn uit.

5 likes

Ik ben dit. Soms lees ik mijn eigen mail terug en moet ik er 3 uitroeptekens uithalen zodat ze niet denken dat ik de hele dag maniakaal loop te schreeuwen

image

91 likes

Een avocado te vroeg opengesneden en nu is het sappig ipv romig.

8 likes

het allerergste zijn draderige avocados

22 likes

Het allerergste is überhaupt een avocado.
Vieze dingen

10 likes

Mijn broek is inmiddels gewoon gecanceld, weet niet waar dat ding vandaan moest komen maar zelfs HM vond het te lang duren

Ik had zooo zin in een warm voetenbadje, maar de CV ketel moet eerst bijgevuld worden voor er warm water uit de kraan komt en daar kan ik zelf niet bij Ʃn er is niemand thuis :smiling_face_with_tear:

1 like

Heb je geen waterkoker?

3 likes

:bulb: Goed idee!

5 likes

Ik woon in een portiek met op dit moment 2 andere huishoudens. 1 man parkeert altijd zijn fiets in het halletje (irritant, want dat doet hij alleen omdat we nu tijdelijk niet voor de deur de fiets kwijt kunnen) en het andere gezin parkeert altijd de kinderwagen in het halletje. Het is niet ideaal maar oke ik kan er wel langs

Was gisteravond mn vriend even op bezoek en was hij zn fiets sleutel vergeten dus hij parkeerde ook even in het halletje omdat zn fiets anders weg is.
Krijgt hij direct een briefje op zn fiets met ā€œdit is geen fietsenstallingā€. Wat dus alleen van iemand kan zijn die zelf zn eigen shit ook in dat halletje parkeert.

30 likes

De wasmachine lekte dus hebben we een nieuwe besteld. Gister geleverd dus wilde net gaan wassen ligt er weer allemaal water op de plek van de oude wasmachine. Lekt de cv ketel en niet de wasmachine!!! 🫠🫠

21 likes

Hahahaha echt schaamteloos. Bewaren en volgende keer op hun kinderwagen/fiets plakken

27 likes

Briefje bewaren en op die andere fiets doen wanneer die er weer staat!

8 likes

Dat t zo koud is dat ik wel sokken aan moet. In schoenen heb ik er geen probleem mee, maar in huis vind in t gewoon niet lekker zitten. Maar anders word ik nooit warm :sob:

4 likes

En sloffen?

I feel you! Kan ook niet tegen sokken aan in huis en sloffen al helemaal niet. Blote voeten voor de win maar nu erg koud.

3 likes

& @JuneOsborne
Ja mn vriend was ook echt maar 4 uur bij mij dus toen hij weg ging heeft hij het ook op de andere fiets geplakt
Maarja we vermoeden dat het van de kinderwagen vrouw is

4 likes

Ohh wat kut. Ik heb ooit echt op het punt gestaan een nieuwe wasmachine te bestellen omdat hij zo’n gek geluid maakte, en toen kwam ik erachter dat de verhuisschroeven er nog in zaten…

Was het al wel een oudje?

1 like

4 jaar denk ik… maar het was een was/droog combinatie en die wilde we sowieso gaan vervangen door een losse was machine en droger omdat het echt een energievreter was die 8/9 uur moest aanstaan om dingen te wassen en te drogen.

Dus het is niet heel erg maar nu zitten we wel alsnog met een lekkende cv ketel iedere keer als we veel water gebruiken :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ja heb ik niet want vorig jaar stookte we gewoon tot 22 en nu uiteraard niet meer. Maar had ze nooit aan. Ga t wel proberen maar vrees dat t gewoon vervelend is. Is t al april? :joy:

2 likes