Waar erger je je aan? #14

De mac bezorger kan mijn huis niet vinden (wat een soort van onmogelijk is) en nu zit hij in het Portugees berichtjes te sturen via Ubereats. Ik snap echt niks van wat hij zegt, hij niet van wat ik zeg, de vertaling is super raar en als ik bel dan neemt hij niet op.

Geef mijn Maccie :sob:

4 likes

Hier zijn alle macs gesloten voor bezorging. Kut Amsterdammers die allemaal gaan bestellen op zondagavond als het regent.

5 likes

Ik had ook in Amsterdam besteld, maar die man heeft mijn huis nooit meer gevonden :sob:

Wel kut dat alles gesloten is!

3 likes

Omg dat is nog erger. So close

4 likes

Is je bestelling toen geannuleerd of probeert een vlg bezorger het opnieuw?

1 like

Nee het is geannuleerd en ik krijg mijn geld terug. Maar ik was toen hangry en ik moest ander eten uitzoeken + weer op gaan wachten.

3 likes

Ik had zo’n flesje cola, en wilde de dop eraf halen, maar die bleef dus vastzitten, aan 1 zo’n dun ding. Dus ik harder trekken. Staat er op de dop : LAAT DOP AAN FLES.

Oh ik erger me er dus niet aan dat die dop eraan vast blijft want dat is juist een goed initiatief, maar dat ik zo aan dat ding zat te trekken en me toen ergerde.

6 likes

Ik had laatst ook zo’n flesje en ergerde me toen ook, omdat ik het onhandig drinken vond. Die dop prikte zo in mijn gezicht

7 likes

Dat alle smartphones tegenwoordig zo groot zijn??

Ik wil gewoon een niet al te dure telefoon die in mijn handen past met redelijke camera (alhoewel alles al snel beter is dan mijn 6 jaar oude telefoon haha). En Iphones vind ik niks.

13 likes

Misschien vind je de Google Pixel 7 niet te groot. Voor een nieuwe smartphone is het iig niet heel duur en ikzelf ben tevreden over de camera.

3 likes

Wilde lunchen net. Het was relatief rustig zag ik vanaf buiten, dus ik dacht chill. Kom ik binnen: jankende baby. Wat een domper. Dat werd een koffie en quiche to go. -_-

24 likes

Hahaha ik had dit vd week ook. En de hele tijd kreeg ik die dop gelanceerd in mijn gezicht, echt irri

1 like

De extreme gevoeligheid van mijn huid zodra het koud is. Overal schaafwondjes van kleding die over mijn lichaam schuurt.

8 likes

Bij mij is het jeuk- en krabseizoen ook weer begonnen sinds het weekend. :rage:

7 likes

Dit gaat om kleine flesjes in mijn geval 0.5cl, ik neem aan dat mensen die flesjes sneller weggooien. Op deze manier er beter/sneller aan worden herinnerd.

1 like

Jaa of als je je handschoenen aan hebt. Ik heb zon hekel aan handschoenen. Als je ze aan hebt kan je niks. Maar ja anders sterven je handen af.
Kut seizoen

6 likes

Daarop aansluitend doen mijn ogen zeer met dit weer omdat ze zo droog zijn, denk door de verwarming die overal aanstaat

5 likes

Ik zat net in een hybride overleg (echt mijn favoriet ook maar niet heus) en tegelijkertijd werd ik gebeld en gechat door afzonderlijke mensen en zowel iemand digitaal als fysiek wilde “even blijven hangen” in het overleg met mij
twitching-smile

21 likes

Mn rechter oor zit dicht. Ben snotverkouden terug genomen uit Londen. Hoor alles maar half. Heel irritant.

Wat de fuck. Zuurkool moet nog 25-30 minuten koken voordat je stamppot kan maken!? Rude.

2 likes