Doe ik nooit hoor. Zijn de probiotica ook helemaal weg. Gewoon even opwarmen en klaar
Ja gvd nu staat het al te koken
Dat ik altijd zo snel een gevoel van schaamte heb. Ik verkoop iets online, krijg als tip terug dat ik kleren moet wassen. Ik vond het schoon, anders verzond ik het niet. Maar ik voel me meteen rood worden, mijn maag. Schaamte. Zo irritant, alsof ik er nu nog iets aan kan doen.
Edit: en garantie op meer schaamte door het posten van dit bericht hier open en eerlijk.
Ik zit bij de kapper en er is een meid (die moet wachten tot haar verf is ingewerkt dus die zit even te wachten zonder kapster) en die bemoeit zich met alle gesprekken van de andere aanwezigen.
Herkenbaar hoor, vind ik ook lastig. Zeker bij een openbaar āstandjeā, maar ook bij dit soort dingen. Ik vind soms ook dat mensen niet alles hoeven te zeggen wat ze denken als er geen echte problemen zijn/niks aan de hand is, juist omdat het vaak nogal belerend is (ātipā) en je daarmee anderen in verlegenheid kan brengen, maar misschien ligt dat aan mij.
Dat de NPO werkelijk voor ieder toernooi Son Mieux inzet als soundtrack. Alsof er verder geen enkele band is haha
Ja same. En deze
Dat zijn van die typische āgeluk dat een relatie heetā topic smileys.
Vind het ook een stomme ātipā. Ik denk dat (bijna) iedereen tweedehands aankopen toch zelf wel wast voor gebruik, wat maakt het dan uit of jij het pas gewassen verstuurt of niet.
ik gebruik deze altijd bij alles wat over mijn hond gaat
Vriendlief had alvast een kruikje in bed gelegd
Mensen die commentaar hebben op mijn gewicht/lichaam.
Echt, waar bemoei je je mee?!
Ah dankjewel, het helpt wel om dat te horen. Ik ergerde me overigens niet aan het krijgen van zoān berichtje. Wel aan de (onnodige) hoeveelheid schaamte bij zoiets kleins.
De lat ligt laag
Vrouwen die twee seconden geleden een kind hebben gebaard en al allerlei wijze posts over het moederschap delen op Instagram. Vooral van die posts met een licht judgy toon.
Aan de andere kant dacht ik ook dat ik de wijsheid in pacht had toen ik twee seconden moeder was maar hoe ouder je kind hoe incapabeler je weet dat je bent.
Ik heb een Samsung a52s en die was redelijk goedkoop en ook niet enorm geloof ik? of ik ben eraan gewend idk
Ik had een trui op vinted gekocht en na 3x wassen ruik ik nog steeds de wasverzachter van de verkoper, ook niet chill. En bij een andere zat een zakje lavendel erbij, vervolgens rook mijn hele was naar lavendel andere uiterste maar tweedehands kopen betekent gewoon even wassen na aankoop
Iets van Thierry Baudet overgekocht ?
Hoop het niet, woont hij in frankrijk?
Nee maar is fan van lavendel