homofobie
Ik denk dan dat we langs elkaar heen praten want ik heb het specifiek over de mensen in mijn wijk die onder de armoedegrens leven maar wel een auto nodig hebben om op hun werk te komen.
Ik ben het verder met je eens, wij hebben ook een auto maar ik vind het niet nodig en echt luxe. Maar helaas woon ik niet alleen
ughhh ik vond de kijk naar foto’s van x jaar geleden altijd zo leuk van google photos
maar die hebben ze er uit gehaald en nu krijg ik elke keer lame aanbevelingen zoals ‘dit was je zondag’ of ‘kleurexplosie’ ??
wil gewoon zien wat ik 8 jaar geleden deed voor de grap
Stagevergoedingen Ik werk 40 uur per week en ik krijg fucking 180 euro p.m. Daarnaast zondag nog m’n bijbaan om wanhopig nog een paar honderd binnen te sprokkelen. Ik vind het werk leuk maar ik ga zooo blij zijn als de stage over 2 maanden eindelijk klaar is, ik ben zo moe en ik wil geld.
Dankjewel voor de telefoon suggesties! Ik neem ze mee in mijn zoektocht. Ik heb gelukkig geen haast met uitzoeken van een nieuwe, maar het zou wel leuk zijn haha.
Hahah ja of ‘bezinning’ en dan gewoon foto’s van mij die toevallig ergens naar staart. Maar ik krijg ook wel eens collecties met mezelf haha. Ja bedankt hè. Of throwbacks naar een dag geleden :’)
Gelukkig nog wel de 1/2/3/4 jaar geleden foto’s, is wel superleuk om te zien.
Ik woon ook in dezelfde stad en ik had gehoord dat ze mogelijk willen maken dat de jongeren gratis gebruik kunnen maken van het ov voor hun middelbare school
Het waren 2 vrouwen, maar die kunnen ook zeker homofoob zijn ja. Al verwacht ik dat eerder bij mannen. Maar echt naar, zulke uitspraken.
Hiervoor heb je ook de app Timehop, die geeft je iedere dag een overzicht van je foto’s en social media posts (als je die koppelt) van de datum van vandaag van zoveel jaren terug als kan. Vind dat ook echt heel leuk altijd
Als mensen zeggen: applaus voor jezelf
Dat is alleen voor kinderen die meedoen aan de mini playbackshow
Ik vind het vooral hilarisch als ie dan bij van die voorgestelde albums met dieren ook nog aankomt met titel suggesties als ‘wat een schatje!’ En de knaller ‘hot diggity dog’
Heel de zever rond Qatar. Zo irritant hoe je er gewoon niet langs kan kijken en dan even verontwaardigd gaan doen dat ze geen regenboogarmband mogen dragen die toch geen magische acceptatie krachten hebben. Als ze er echt zo een statement van zouden maken zouden ze gewoon niet gaan. Dat zou pas een statement zijn voor mensenrechten.
Ik had een tweedekans airfryer besteld op coolblue, zou ongebruikt zijn. Klonk best logisch want het scheelde ook echt maar 8 euro met de nieuwprijs. Komt de airfryer nu binnen en dat ding zit onder de etensresten en is echt zo vies aangebrand overal. Hoezo zijn mensen zo
maar als je de deelauto voor het ov of werkverkeer gebruikt moet je toch een stuk langer boeken dan die 30min dat je daadwerkelijk rijdt?
Dat eerste is niet het geval met Greenwheels en volgens mij de andere deelauto’s in Nederland ook niet. Dus dat je moet betalen terwijl je aan het werk bent is de voornaamste kostenpost.
Als ik trouwens denk aan onze eigen auto hebben we die kosten van 480 per maand er al ruimschoots uit na twee jaar. Het ligt echt aan de auto die je hebt.
Ik ben totaal niet anti deelauto’s trouwens, ik vind het juist heel goed. Maar het is voor veel mensen écht niet de goedkoopste optie, vooral niet als je er mee naar werk moet.
Oh dat is dus echt als van die steps die in alle steden zitten dan? Ik dacht dat het iets is van een vele kleinere groep mensen en ja dan dus ook de auto blokkeert voor anderen. Nu snap ik wel waarom het je iets lijkt. Al denk ik wel nog steeds dat het vooral iets is voor mensen die in de stad wonen en er ook werken en dus vooral voor specialere zaken een auto nodig hebben.
Allemaal even exotisch voor mij, ik geraak niet verder dan huurfietsen aan het station
Ik dacht altijd dat je voor iedere deelauto alleen betaalt op het moment dat je rijdt. Alleen als je hem niet ‘reserveert’, dat je dan het risico loopt dat de auto waar je heen mee bent gekomen er niet meer is, dus dat je dus de kans heb dat je niet meer terug kan. Maar dat werkt dus niet zo?
Volgens mij allebei alleen in Amsterdam. Dus dan is het handig als je van Amsterdam naar Amsterdam moet, maar juist daar is het ov echt top. Dan is het handig als je grote dingen moet vervoeren.
Als dit verder uitbreid en over het hele land is, dan is het natuurlijk wel veel beter dan Greenwheels.