Waar erger je je aan? #14

Oorbellen besteld. In de beschrijving staat oorhangers. Op het plaatje staan twee oorhangers. Pakketje binnen, maar een oorbel. :unamused:

2 likes

Ik had altijd een afkeer tegen* die smart home systemen, maar nu wil ik het ook! :open_mouth:

*of is het afkeer van? In de zin klink dat raar.

Van.

4 likes

Ik ook! Dat is ondertussen wel veranderd.

Lumos is overigens een vrij algemeen ding met android(google). Als je tegen je telefoon zegt : hey google, lumos. Gaat je zaklamp aan.

2 likes

Als je bij ons Nox roept tegen de Google Home gaan alle lampen in huis uit.

1 like

Klopt, is ook een standaard. Hebben wij ook!

1 like

Dit werkt ook met Apple (Siri)!

3 likes

Ik erger me echt kapot aan Ewout bij bureau Arnhem. Echt waar ga weg joh met je loze sensatiezoekende en fucking judgy opmerkingen meneer ‘ik doe nooooit wat fout’. En je blijft gewoon Bastiaan.

17 likes

Ja maar echt. Hij is gewoon echt die knul die bionda niet kan krijgen en daarom nu mensen pest terwijl hij zich achter de politie schuilt.

14 likes

Als je geen zin hebt is dat ook een legitieme reden.

13 likes

Dat ik het goed idee vond om zoveel afspraken te plannen en ook zo ver weg. En op locatie.

Als comfort met de auto ipv trein want scheelt ruim 1 uur reizen.

2 likes

Tuurlijk, werk moet door gaan en het balans moet je er zeker in vinden. en dat kost ook even tijd. Het is en blijft een leer proces.

2 likes

Het duurde te lang voor bij mij het kwartje viel dat Bastiaan zijn naam in ZOOP was en niet dat hij in het echt Bastiaan heet en Ewout een alias is :sweat_smile:

8 likes

Als je long covid krijgt kun je jaren in bed blijven liggen, ideaal!

32 likes

Ik vind de gedachten die je uit in deze post best zorgwekkend… hoop dat het goed met je gaat en dat je hier met iemand over praat, anders dan anoniem op een forum.

4 likes

Als je al eerder een keer een burn-out hebt gehad, is het misschien goed om hier iets mee te doen?

Het is denk ik vrij ongezond dat je een ziekte, hond of verhuizing nodig hebt om je grenzen aan te geven / goed voor je zelf te zorgen.

17 likes

Nou ja die wensen hebben wel degelijk invloed op anderen als je ze uitspreekt. Maar goed, los daarvan en op basis van dit bericht denk ik dat je genoeg reden hebt om een dag vrij te nemen om te slapen. Dan wel om misschien hulp te zoeken met de dingen die er nu spelen, of om je te helpen om beter nee te kunnen zeggen. Dit klinkt niet heel gezond.

14 likes

Ik heb nieuws voor je, ik vind m’n leven meer stressvol sinds we een hond hebben. :sweat_smile: Dus denk ook daar aub niet te makkelijk over. Er zijn misschien twee dagen per jaar dat we iets niet of anders doen ivm de hond, maar voor de rest van het jaar doe je alles wat je deed maar nu rekening houdend met de hond. Het is gewoon een dikke vette (sorry hondje) verantwoordelijkheid erbij.

27 likes

Nou die mensen zijn het daar gewoon hartstikke mee eens.

Bron: ik.

36 likes

Mijn god je hebt een paar uur geleden gezegd dat je graag een ziekte wil waaraan miljoenen mensen overleden zijn. Waaronder geliefden van mensen op dit forum. Niet het juiste moment om nu zelf met de vinger te gaan wijzen.

53 likes