Waar erger je je aan? #14

Oh dit herken ik! Mijn ondertiteling is meestal afwezig, en dan komt het soms halverwege het programma wel ineens. Heel irritant.

1 like

Doe even normaal

59 likes
Mijn favoriet is....

Nee grapje hou niet van die smaak. Maar wat een ellendige Instagram.

44 likes

Eetstoornis incomiiiiiing

Maar effe, ik ga echt geen groene paprika eten. Zelfs al zou het me het perfecte lichaam (wat dat dan ook mag zijn) geven

11 likes

Heh dit is toch allemaal dezelfde paprika alleen die rode is t rijpst.

9 likes

Ja dus die had meer tijd om ongezond te worden

9 likes

Jaaaaaaa dank u. Wat IS dat ĂŒberhaupt.
Mijn ex zei dit altijd en ik heb het laten gaan want ja pick your battles maar elke keer stierf er een stukje van me

2 likes

huh ik dacht dat dit verschillende rassen waren :see_no_evil:

3 likes

Siri?

2 likes

Jaa zo’n hekel aan, net als m’n meest gehate recruiter op linkedin die onderaan z’n posts ook altijd ‘Eens?’ heeft staan om mensen te laten reageren op z’n verzonnen dan wel flink aangedikte of gejatte verhaaltjes

7 likes

Volgens mij niet. Als je die groene lang laat liggen word die rood

3 likes

Hahahah is dit diegene, shit ik kom niet op zn naam maar met dat donkere haar

2 likes

Haha iets van lesley ofzo met altijd ook een :dart: erbij uiteraard

4 likes

Ja hhahahahaha die

2 likes

4 likes

Ik doe m’n best ING maar iets met inflatie enzo.

15 likes

Ik krijg mijn brievenbus niet open. Een bezorger heeft er een pakketje zo stevig in gestampt dat ik de sleutel niet meer kan omdraaien om de bus open te maken. Dit terwijl ik gewoon thuis was om datzelfde pakketje aan te kunnen nemen, maar aangebeld is er niet :mad:

Ga zo maar vanaf de buitenkant lopen hengelen maar het regent en dit was zo niet nodig geweest :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Ik vind het gewoon heel kut klinken en ik begrijp inderdaad ook gewoon niet wat het is @Nescio
Het is net alsof iemand dat een keer per ongeluk heeft gezegd en mensen het maar gewoon napraten.

Echt? Als ik mijn groene paprika’s laat liggen dan raken ze verlept en gerimpeld, dan vind ik ze zielig en flikker ik ze toch maar in mn chili

9 likes

Denk eerder dat ie langer aan de plant moet hangen.

19 likes