Waar erger je je aan? #14

@Luzarl Lesley van Opstal! Hij is ook echt running gag hier thuis, op de meest random momenten gooien wij er hier een ‘Eens? :grin:’ uit.

2 likes

Hahaha ik wist niet dat hij zo ‘bekend’ was, ik maak met m’n vriend ook wel eens grapjes over dat Eens?

4 likes

De hoeveelheid nieuwsbrieven die je wel niet krijgt nu iedere dag over Black Friday kortingen naast de reguliere nieuwsbrieven en kortingen. Stop het lekker in 1 mail inpv 10 in een dag.

8 likes

Ik snap dr ook helemaal geen drol van sommige winkels hebben t heel november al…

3 likes

Sowieso 1e ergernis recruiters op linkedin.
En nu word ik voor de tweede keer benaderd voor een functie bij de belastingdienst, waarom krijg ik nooit iets doorgestuurd waar je vrolijk van wordt.

Omdat dat niet de taak van de belastingdienst is. Die maken je leven alleen maar miserabel.

3 likes

Dit is voor mij altijd het moment om me weer eens uit te schrijven van die dingen.

2 likes

Dat ga ik ook maar eens doen.

@Kultakala of een afstandbediening nemen die je met alles kan laten werken. Hier staat het zo ingesteld dat als je de tv aan doet, kpn boxje aan gaat (op bepaalde dagen bepaalde kanalen geprogrammeerd, plus er voor gezorgd dat je kan zappen met die afstand zodat je niet alsnog je kpn afstandbediening moet pakken) , boxen etc.
Andere knop lekker naar de smartfuncties en nog een andere knop naar de switch.
Nooit meer gezeik.

Omg lol tot zo ver mijn intelligentie

3 likes

gelukkig gaat je phd niet over paprikawetenschappen :sweat_smile:

3 likes

Ah ja! Logisch dan haha.
Ik werd er zelf ook knetter van. Op een gegeven moment nog wel voor Amazon stick nog een losse afstandsbediening maar daar werd ik ook gek van.

Laatst werd ik ook gestoord van de slaapkamer lampen, overdag zo geprogrammeerd dat ze niet aan gaan eigenlijk. Dus iedere keer Lumos roepen en dat het dan keek naar schema en weer uitzette. Wat goed is, want zo ingesteld. uiteindelijk zo aangepast dat als ik boven kom en de gang sensor gaat aan dat de slaapkamer ook aan gaat. Mits onze telefoons aan de lader liggen savonds/snachts/sochtends, dan blijft de slaapkamer uit. Want soms wil je niet gelijk ligt in je bakkes als iemand uit bed gaat.

Oorbellen besteld. In de beschrijving staat oorhangers. Op het plaatje staan twee oorhangers. Pakketje binnen, maar een oorbel. :unamused:

2 likes

Ik had altijd een afkeer tegen* die smart home systemen, maar nu wil ik het ook! :open_mouth:

*of is het afkeer van? In de zin klink dat raar.

Van.

4 likes

Ik ook! Dat is ondertussen wel veranderd.

Lumos is overigens een vrij algemeen ding met android(google). Als je tegen je telefoon zegt : hey google, lumos. Gaat je zaklamp aan.

2 likes

Als je bij ons Nox roept tegen de Google Home gaan alle lampen in huis uit.

1 like

Klopt, is ook een standaard. Hebben wij ook!

1 like

Dit werkt ook met Apple (Siri)!

3 likes

Ik erger me echt kapot aan Ewout bij bureau Arnhem. Echt waar ga weg joh met je loze sensatiezoekende en fucking judgy opmerkingen meneer ‘ik doe nooooit wat fout’. En je blijft gewoon Bastiaan.

17 likes

Ja maar echt. Hij is gewoon echt die knul die bionda niet kan krijgen en daarom nu mensen pest terwijl hij zich achter de politie schuilt.

14 likes