Ja ik hoor vandaag ook te krijgen maar heb ook niks ??
Lullig bedoel ik meer als situatie voor de ontvanger. Ik zou me lullig voelen, maar niet dat ik dat de bezorger aanreken, snap je? Wat iemand later zegt; ik zou me betrapt voelen voor mijn gesnack
Ing die weer storing lijkt te hebben. En ik moet echt iets overmaken
Ik heb zo’n coupon van new york pizza voor gratis garlic bread en 't maakt niet uit wat ik in m’n mandje gooi, bij geen enkele combinatie werkt dat ding terwijl ik mij netjes aan de voorwaarden hou. Dan toch maar koken
De kwaliteit van de lucifers die ik nu heb, of altijd al maar volgens mij zijn ze extreem verslechterd.
Dat randje doet nauwelijks wat dus slijt meteen, de kop van de lucifer ook én hij breekt gewoon.
Ik dacht dat ik gewoon onhandig was, maar vroeger lukte het wel gewoon altijd.
Nu gebruik ik een aansteker om m’n lucifer aan te steken omdat ik niet bij de kaars kom ugh
Dat ik mezelf heb laten verleiden/influencen door de aesthetics van Estrid en dan ik net een filmpje voorbij zag komen dat deze mesjes exact hetzelfde zijn: Etos Dames scheermesjes navulling 5-blads bestellen | Albert Heijn (en de AH eigen merk ook) - passen zelfs op de Estrid houder, dus dat is dan weer een voordeel. Heb het nog niet zelf geprobeerd, maar wel gelijk mijn Estrid abo opgezegd haha
Goeie, ik heb ook mn abonnement opgezegd. Wilde ik sowieso al pauzeren, omdat ik voorlopig voldoende mesjes heb. Nu stopgezet en als ze ooit op zijn, ga ik die van de etos kopen.
Ik zat gisteren bij een bekend boscafé waar een boterham met jam of kaas voor de allerkleinsten €4,50 kost
Jaaaaaaaaa omg ik dacht dit dus ook al?! Had laatst ook al foto’s gemaakt van m’n oude gore Etos mesje en Estrid ernaast om binnenkort eens hier in het ontharingstopic te posten of iemand er meer van wist en het klopt dat dit hetzelfde is. Maar klopt echt dus?! Wat een boeven
De was doen. Ik laat het ook steeds opstapelen en dan moet ik weer superveel vouwen en dan bedenk ik me weer dat ik een capsulewardrobe wil zodat het nooit zo veel kan worden, terwijl het al niet zo veel is (één mand), maar de volgende was ligt al klaar dus er komt ook geen einde aan. Als ik ooit rijk word dan is dat het eerste dat ik uitbesteed.
lijkt het wel op ja
die van de hema zijn ook hetzelfde (en die passen ook op de etos-houder en andersom)
De maaltijdbox word pas om 19.30 bezorgd.
God ik gier hier zo om. En mensen maar helemaal hyped over die kut mesjes hahaha.
Ik vind dit ook echt iconic. Ik heb mn abonnement meteen stopgezet en ga lekker voortaan die mesjes halen (al heb ik er nu nog wel echt heel veel thuis liggen)
Hahaha heerlijk dit. Ik gebruik die Etos mesjes trouwens al een hele tijd en ben er echt fan van!
Snap je hahahahahaha. Echt hysterisch goed.
Vond die Etos mesjes overigens altijd fijn, echt jaren gebruikt, maar krijg er echt crazy ingegroeide haren van dus dat gaat met deze natuurlijk ook gebeuren
Ik ben al vanaf half 9 aan de telefoon met verschillende bedrijven en instanties om antwoord te krijgen op 3, dacht ik, kleine vragen en heb nog nergens een antwoord op…
Hahahahah
Haha jammer dat ik dit toen gemist heb! Gelukkig is het stalen handvat van Estrid nog van toegevoegde waarde
Nou! Ik heb nav jouw bericht de Etos mesjes gekocht en ze zijn inderdaad heel fijn! Dus je had mij wel geïnfluenced haha
Ik heb alleen geen estrid (gehad) maar vond mn Venus te duur worden.