Wat een droeftoeters in de comments zeg, ik had echt iets ergs verwacht qua comic.
Jammer dat de baby niet Thunder gaat heten.
- de hond is serieus op dieet en dat is echt moeilijk om vol te houden vind ik
- heb gekookt, pasta. Veeeeeeel te pittig
- geen toetje gekocht. Wel zin in nu
Ik heb tiktok een paar maanden geleden verwijderd en ga het echt niet meer downloaden, maar ik vind het irritant dat ik nu best veel dingen lijk te missen? Soms snap ik gewoon niet meer waar het over gaat en dan is het āiets van tiktokā
Godver die hond van ons is ook iets te zwaar, denk hele tijd aan haar te zien dat ze nu echt is afgevallen en dan ga ik weer vol goede moed langs de dierenarts om even te wegen, om er daar achter te komen dat ze⦠Exact hetzelfde weegt als zes weken geleden, en de zes weken daarvoor, en daarvoor, en nu zijn we al een dik jaar verder.
De Nederlandse name reveal is het geboortekaartje vind ik.Dat lijkt me wel genoeg, kunnen mensen ook niet hun mening nog even gaan geven terwijl je je kind nog niet hebt
Dit is zoān beetje de essentie van ouder worden. Opeens begrijp je niks meer
dat de prijzen voor verschillende soorten koffie zo random zijn in cafeās, zit vaak echt 0 logica achter haha
cappucino euro goedkoper dan flat white, of een americano veel duurder dan een espresso
Ja, ook de mijne. Dat was ze al toen ik alleen nog maar uit irritainment oogpunt haar columns las, maar werd nog erger toen ik haar op bewegend beeld zag.
Jaa kan ik heel slecht tegen.
Bij ons was een americano met 2 shots koffie 1⬠en een dubbele espresso 1,50ā¬. Krijg daar zoān error van. Heb het dus ook aangepast
Dat googlemaps zegt: āzelfde tijdā (of net zo lang of whatever er staat), en dan neem je die weg, en komen er ineens 6 min bij?! Dat is niet even lang?!
Terwijl er ook wel eens staat ā+5mināā¦
Dat eerste is niet zo gek toch met een extra shot espresso in flat white tov cappuccino
Zuivelprijzen zijn wel gestegen maar als je echt goede bonen gebruikt zit daar wel het gros van de kostprijs
Maar zo hoort het niet.
als mensen vragen om een flat white kan je ze echt alles geven want ze hebben geen idee hoe het hoort te zijn
getekend, de meest waardeloze barista ooit
Nee joh, de bonen zijn bij ons 25ct per shot terwijl de melk al 52 cent is bij een cappuccino (ik heb nu 20 cc gerekend). En wij hebben wel echt goede bonen.
(oke wij schenken alleen havermelk, zie dat volle bio koemelk 60 cent goedkoper is per liter)
Hoe hoort het dan? Ik dacht ook dat het een dubbele espresso met melk is
Ik weet de precieze ratio niet want ik ben geen barista, maar een flat white en cappuccino worden allebei met 1 shot espresso gemaakt, alleen cappuccino heeft meer melk en meer melkschuim. Daardoor smaakt een flat white sterker, want er zit minder melk in en maar een flinterdun laagje schuim. Over het algemeen krijg je een flat white ook in het kleinste bekertje.
Ik ben nu ook gaan googlen om het zeker te weten maar er staat echt veel verschillende informatie op Google haha, vooral Amerikaanse websites die praten over een dubbele shot espresso maar goed, die weten echt niks van koffie.
De Wehkamp⦠Ik heb schoenen besteld (achteraf betalen) en ze zijn vanaf vandaag met korting. Bel ik net om te vragen of zij de prijs kunnen aanpassen. Oplossing van de wehkamp is nogmaals bestellen en retouren. Het bedrag aanpassen was niet mogelijk.
Het heeft ook met de schuimbalans te maken, cappuccino is 1/3 espresso 1/3 melk 1/3 schuim. Flat white is 2 shots espresso, maar naar verhouding meer warme melk dan schuim.