Waar erger je je aan? #15

God ik gier hier zo om. En mensen maar helemaal hyped over die kut mesjes hahaha.

87 likes

Ik vind dit ook echt iconic. Ik heb mn abonnement meteen stopgezet en ga lekker voortaan die mesjes halen (al heb ik er nu nog wel echt heel veel thuis liggen)

9 likes

Hahaha heerlijk dit. Ik gebruik die Etos mesjes trouwens al een hele tijd en ben er echt fan van!

Snap je hahahahahaha. Echt hysterisch goed.

Vond die Etos mesjes overigens altijd fijn, echt jaren gebruikt, maar krijg er echt crazy ingegroeide haren van dus dat gaat met deze natuurlijk ook gebeuren

2 likes

Ik ben al vanaf half 9 aan de telefoon met verschillende bedrijven en instanties om antwoord te krijgen op 3, dacht ik, kleine vragen en heb nog nergens een antwoord op…

1 like

Hahahahah

6 likes

Haha jammer dat ik dit toen gemist heb! Gelukkig is het stalen handvat van Estrid nog van toegevoegde waarde

2 likes

Nou! Ik heb nav jouw bericht de Etos mesjes gekocht en ze zijn inderdaad heel fijn! Dus je had mij wel geïnfluenced haha
Ik heb alleen geen estrid (gehad) maar vond mn Venus te duur worden.

3 likes

Aaaahahahhaa omg!! Ik ben pas begin april op de Estrid-hypetrain gesprongen en daarvoor distantieerde ik me er volledig van dus gebruik dat ff als excuus in deze

3 likes

Ik werk in Amsterdam. Ik woonde in Den Haag en nu woon ik in een gat in Drenthe. Naar DH deed ik er soms bijna net zo lang over als naar Zwolle. Echt bizar zijn files soms

Voel me een beetje schuldig dat ik me hier zo aan erger maar het is ook weer geen biecht en er mogen best omg reacties op komen dus:

Mijn moeder heeft ivm gezondheidsredenen nooit gewerkt en altijd een uitkering gehad. Gezondheidsklachten zijn fysiek van aard maar verder niet dat ze er heel moe van wordt oid of extra moet rusten als ze iets doet. Cru gezegd denk ik niet dat ze er in deze tijden volledig voor zou worden afgekeurd, maar vroeger blijkbaar wel.

Anyway, ze doet sinds een jaar of 10 vrijwilligerswerk als overblijfjuf, 4x per week 1.5 uur. De rest van de dag doet ze oprecht behalve boodschappen doen en max 1x per week koffie drinken met een vriendin niets. En nu zegt ze dat ze misschien wil stoppen met de overblijf want het is toch wel lastig met afspraken maken, dat ze dan maar tot half 12 kan of pas later op de middag. En ik erger me er zo aan dat ze zo ver van de realiteit staat oid?? Alsof ze zoveel afspraken heeft, alsof ze het zo druk heeft en dat ze met zoveel rekening moet houden…vind het echt heel irritant :grimacing:

terwijl ze lekker zelf moet weten wat ze met haar dag doet, maar het komt in een patroon van áltijd klagen dus daarom zit het me zo dwars denk ik :sweat_smile:

22 likes

Ik denk dat als je normaal nooit iets doet zoiets wel als druk kan voelen. Maar ik snap je ergernis geheel. .

5 likes

Bij mij flikkert die houder van Estrid altijd op de grond waardoor mijn scheermes niet meer goed de mesjes vasthoudt. Dus dat stalen handvat is niet altijd even een voordeel

5 likes

ja bij mij ook!! gebruik die houder nu niet eens en heb het scheermes in het mandje voor mijn shampoo etc zitten. dat is ook met zuignappen maar die zit al sinds jaar en dag gewoon vast

3 likes

Ik heb de scheermessenmemo gemist. Mensen hebben daar dus een abo op? Hoe dan? Bij tampons of beltegoed snap ik het.

8 likes

Hoe heb je deze discussie gemist???

19 likes

Heeeeerlijk deze scheermesjessaga :heart:

8 likes

Ik ben bijna jarig en mn moeder vond dat ik te oud was voor een cadeau en nu krijg ik een ‘doe cadeau’ en ik HAAAAT doe cadeaus. Ik wilde gewoon een lululemon legging zoals elk jaar

35 likes

Het geluk is met de dommen.

3 likes

Dat is toch écht iets wat je 100 x vergeet te kopen waardoor je je 5 dagen achter elkaar staat te scheren met een bot mesje

5 likes