Waar erger je je aan? #15

Nou daar zal Japke heel blij mee zijn

5 likes

Wat heb ik zojuist gelezen :sob: wie keurt zoiets goed.

1 like

Dat ik mijn haren-was-dag maar liefst twee dagen naar voren moest halen omdat ik een huisbezoek moest doen ergens waar het zoooo naar sigarettenrook stonk, gadverdamme. :rage::angry:

4 likes

Iemand die overwerkt is en vrouwen haat

2 likes

Mijn telefoon van 9 maanden oud kapot laten vallen.
Wachtwoord van m’n mail weet ik ook niet meer dus kan ook geen apps verversen op mn oude telefoon. Met nu 6 uur wachten op een mail Gmail om te kunnen wijzigen.

Werk was ookal kut. En bijna vakantie maar blijft druk en stressen om stomme deadline. En nog veel reizen erbij.
En heb raar hard bultje in mn been. Geen idee wat het is en twijfel om huisarts te gaan of dat gewoon een spatader is.

2 likes

Ik vind mezelf echt even zo stom. Een poosje geleden was ik heel enthousiast aan het tekenen geslagen. Heb zelfs een Etsy shop geopend. Denk ook dat ik het best aardig kan
 maar ik heb er voor de vorm 1 listing opgezet en er daarna niks meer mee gedaan.

Ook ben ik nog steeds heel enthousiast over die sensory bins. Heb allerlei ideeën en spullen liggen, maar ik doe er maar niks mee.

Nu is er ook van alles gebeurd (ben bevallen, ouders ziek enz), maar toch vind ik het dan zo jammer van mezelf dat ik niet doorzet.

4 likes

Ik heb ineens keelpijn. Alles rood en dik. Waar komt dat nou weer vandaan? Gisteravond niks aan de hand en wordt net wakker met deze ellende.

Je hebt toch letterlijk en mentaal gewoon even geen ruimte om hier echt mee bezig te zijn? Je bent veel te hard voor jezelf hoor. Van wat ik van je heb gelezen ben je nu gewoon aan het overleven en iedere dag al aan het doorzetten. Sowieso de eerste maanden met een newborn en dan je zieke ouders en je hebt nog een kind toch?
 Die andere dingen komen echt wel weer. Eerst uit deze crises raken en op adem komen :hugs:

16 likes

Zo hadden wij altijd iemand in de middag voor wondzorg die rookte als een ketter.
Ging altijd als laatste daarheen om door naar huis te kunnen om te douchen.
Zo smerig erna, yugh

Nu ik geslapen heb en m’n eigen post leest denk ik ook: joe, wat verwacht je van jezelf :joy: thanks voor deze reality check. Dat ik ĂŒberhaupt over deze creatieve dingen nadenk is ook wel een lichtpuntje. Wie weet lukt het over een poosje weer.

9 likes

Pff tig drempels overwonnen om een spiraal te laten plaatsen, weigert het apparaat bij plaatsing. Mag ik vanmiddag nog een keer :confounded:

3 likes

Jeetje wat stom dat je nu twee keer moed moet verzamelen!
Mijn ongevraagde tip is om af te spreken dat je even een paar minuutjes rustig blijft liggen na het plaatsen. Je kan namelijk heel duizelig worden van het oprekken van de baarmoedermond (spreek uit ervaring bij de 1e keer), maar als je eventjes wacht en dan rustig opstaat gaat het prima (m’n 2e keer).

1 like

Ja de handeling zelf ging eigenlijk wel oké, viel me heel erg mee. :smile:
Heb nog een naproxen achter de hand, dus die neem ik vanmiddag maar voor plaatsing.

2 likes

Opzouten met je Fashionable Koningsdag

2 likes

Zijn er geen fans die daar playlists voor maken? Ik zoek vaak gewoon dan naar een playlist zonder instrumentals/remixen etc

3 likes

Als je iets met iemand probeert af te spreken, en dat het eigenlijk heel onhandig is allemaal en het gewoon niet goed uitkomt. Dus zeg ik van, het gaat hem niet worden, en de andere persoon maar blijft komen met ‘oplossingen’.

Ik heb al 4 keer gezegd dat het niet uitkomt en gezegd dat die ‘oplossingen’ niet werken :confounded:
Wat moet ik nog meer zeggen???

4 likes

STOPPPPPP

1 like

Of bedoel je te zeggen met dat het niet uitkomt van laat voor nu maar zitten? Want dan zou ik zeggen vna joh zullen over een paar weken weer even kijken? Dit is te onhandig. Dan app/bel whatever ik je in week huppeldepup wel even.

1 like

Nou nee, ik moet me dan in allerlei bochten gaan wringen terwijl we het inderdaad net zo goed op een andere dag kunnen doen.

Ik krijg nu ook weer een antwoord dat ik er morgen misschien anders er naar kijk? Nee hoor

1 like

Sorry om terug te komen op een eerder discussie maar ik werk part time Ă©n in het onderwijs dus ik krijg ook nog “heuheuh lekker veel vakantie” opmerkingen naast “oh werk jij maar x dagen” en mn antwoord is meestal “klopt!” En gewoon de fijne dingen benoemen (ja lekker veel vakantie, kan ik mooi stedentripjes maken etc). Dan zijn ze snel uitgeluld. Dat soort mensen willen zich vooral beter voelen omdat ze “harder” werken. Geef ze gewoon niet wat ze willen.

6 likes