Wow oke Sandra Schimmelpennink
Hahahaha ik ga stuk
ff sidenote maar vond dit grappig
ik ben al een maand in een land dat veel vlees/vis eet en iedereen die erachter kwam dat ik vegetarisch was ging me het vuur aan de schenen leggen
behalve een professionele visser/jager die zei âach, prima, iedereen moet eten wat diegene wilâ hahaha, was echt een opluchting omdat ik juist bij hem had verwacht er bijzonder moeilijk over te gaan doen
Ik moet meubels enzo opmeten, en ik heb daar zoân 5 meter lint geval voor. Zoân een wat je vast kunt klikken. Dat ding is echt doodeng en schiet elke keer razendsnel terug tegen mn al blauwe nagel (door iets anders). Ik dacht, ik ga mezelf ook opmeten, 1e keer kwam er 1.58. Uit. Wtf dat kan nooit en kan ik niet uitstaan dus ik nog een keer, in je 1tje is het nogal lastig dus ik rekte dat ding denk ik teveel uit want ineens was ik 1.66, wat ook niet klopt. Ik haat dit hele ding. Ik ga een nieuwe kopen die niet zo creepy snel terugschiet.
Zit er geen knopje op waarmee je hem kan vergrendelen? Dan heb je invloed op hoe en wanneer je hem terug laat schieten
ik ben oprecht bang voor deze dingen
Er zit wel een vergrendeling op maar ik merk dat hij amper nog vergrendeld/vastklikt. Dus dan gaat ie ineens razendsnel naar binnen. Deze is ook echt oud volgens mij en ik ga sws een nieuwe kopen
Alsjeblieft zeg hahaha. Sorry mama
Komt zo iemand voor een marktplaats verkoop en ik heb der nu al geen zin meer in
Ik dacht ook dat het nep was. Dat heb ik de laatste tijd trouwens wel vaker. Dan denk ik: is dit om ons te testen. Bijv: Alexander Klopping biedt voor âŹ1400 een kantoor aan waar je alleen maar alleen mag zitten en niet mag praten. Maar hij zou die ruimte dan soms wel gebruiken voor overleggen?!?! Is dat dan een sociaal experiment? Of ben ik gewoon slecht-gelovig geworden.
ja zij moet altijd met een of andere gewaagde mening uit de hoek komen
2 ergernissen:
-
ik heb me al 2 keer uitgeschreven voor de nieuwsbrief/aanbiedingen van een winkel en ze sturen nog steeds elke dag mails. Ik word er gek van. Alleen ik wil ze niet op ongewenst zetten want dat gaat tegen mijn principe in. Als ik uitschrijf wil ik gewoon niks meer ontvangen.
-
het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb omdat zij tering traag zijn. Gisteren (ma) had ik 2e sollicitatiegesprek. Mijn 1e gesprek was 31 maart. Bij het 1e gesprek beloofden ze om medio de week erna contact op te nemen. Niets gehoord dus belde toen die do. zelf. Ja nee nog geen tijd voor gehad maar ik was door naar het 2e gesprek, ik werd nog gebeld voor een afspraak. Werd ik pas weer een week daarna gebeld voor de afspraak afgelopen maandag. Nu zouden ze gisteren of vandaag contact opnemen voor het vervolg. Ik voel het natuurlijk al aankomen maar nu nog steeds niets gehoord. Ze hadden het ook over een 3e gesprek en ik dacht echt: WTF, het is een administratieve functie, geen directie/manager oid. 3 fucking gesprekken voor een parttime vacature.
Op het begin was ik super enthousiast over dat bedrijf maar omdat ze niet doen wat ze beloven en zo traag zijn begin ik er aardig op af te knappen. Had gisteren ook een ander sollicitatiegesprek bij een ander bedrijf van een half uurtje, gisterenavond iets gehoord en mocht vandaag al meedraaien, zo kan het dus ook!
Wow dat je dit je toetsenbord uit krijgt, bizar.
Maar fijn dat Japje fulltime werkt zodat ze ons op deze topcontent kan trakteren.
Dat ik vandaag voor het eerst een overleg moest voorzitten op mân nieuwe interim-klus en dat er compleet over me heen werd gewalst. Door een vrouw specifiek, maar de rest deed er vrolijk aan mee. Die vrouw deed dit al 20 jaar en ze zette me echt neer als een of andere stagiaire die net om de hoek komt kijken. Elke keer als ik de regie wilde pakken praatte ze over me heen, zei ze dingen als: âlaten we eerst zus en zo doenâ, âhet is logischer om bij die en die te beginnenâ, âik zal wel even de strenge zijn vandaag.â NO. Ik heb jou niet nodig?! En de rest enablede het dus ook gewoon. Was er zo klaar mee na een tijdje.
En als klap op de vuurpijl kon ik ineens niet meer autorijden onderweg naar huis en sloeg de auto tot 3x toe af bij drukke stoplichten
Jassen kopen als klein dik mens.
Hahaha ik vind het ook zoân mooi voorbeeld. Als jij als werk per direct op mijn vrije dag moet weten of ik kan werken voor de planning, ben je OF te laat met die planning maken en mij vragen âŠOF je kan prima wachten tot dinsdag
Nou inderdaad. En waarom zou je ĂŒberhaupt die planning zo vlak voor het weekend maken als je blijkbaar afhankelijk bent van reacties van mensen
Ik lees dit als iemand uit de zorg waar dit eigenlijk heel normaal is om zo te doen,: iets moeten weten voor over 3 maanden en soms ook antw geven op je vrije dag (wat ook doordeweeks kan zijn dus) omdat daardoor het rooster rond kan gemaakt worden, waar je in the end ook zelf baat bij hebt. En als het je niet uitkomt omdat je weet ik waar bent dan geef je dat aan.
Ik werk zelf in de zorg en geef maanden van tevoren roostervoorkeuren doorâŠkrijg nooit berichten over het rooster over drie maanden waar iemand nu antwoord op wil
@tessel en @pastelzwart het zal me echt mn reet roesten of de roosteraars me wel of niet appt. Als ze me appt en daardoor het rooster voor over 3 maanden afgerond kan worden zodat ik ook zelf mn afspraken kan vastleggen dan ben ik alleen maar blij. Heb ook een tijd gehad dat ik pas 3 weken van tevoren mn rooster had, nou dan liever een berichtje.