Dat zowat alle tandartsen in een straal van 15 km die ik contacteer geen nieuwe patiënten aannemen. Ik ben sinds covid gewoon niet meer op controle kunnen gaan
Ik heb wijn gedronken en ben aangeschoten en ga zo sushi eten. Best oke
Een geslaagd weekend dus haha
Er zit iemand achter mij in de trein heel vies haar kauwgom te kauwen alsof ze in een jaren 90 film zit
Mijn pakketje zou komen tussen 930 en 1230 en is er nog niet. An sich prima, maar ik wil boodschappen doen en durf te wedden dat de bezorger precies dan langskomt als ik net weg ben.
Aan mijzelf. Krappe deadlines en ik zit wat te lanterfanten omdat ik na veel overwerk de puf niet meer heb.
Ik wil in een warm land in een mooie jurk op een terras een ijskoffie slurpen terwijl ik iedereen die voorbij komt judge.
Maar nee hoor ik moet hier in takketatta land werken.
Waarom denkt men dat het een goed idee is om de temperatuur in de trein 22 graden te laten zijn, terwijl het buiten 8 graden was. (Vanochtend). Zit je daar hutjemutje met je warme jas.
ik ben volledig uit m’n universitetsaccount gelocked en heb m’n mail nodig om in contact te komen met de mensen die ik vandaag/deze week zou spreken en interviewen
ik haat verplichte multifactor authenticatie
Er zijn weinig dingen die ik vervelender vind dan in de wachtkamer van de huisarts zitten.
Er zit een man zo ontzettend goor zijn neus op te halen, het is bloedheet, alles loopt uit.
Hahaha dit klinkt alsof door de warmte alles zijn lijf uit loopt
Maar herkenbaar. Ik word altijd zo mega zenuwachtig ook dan! Hoop dat je afspraak goed gegaan is
Korte rokken die niet standaard met korte broek gemaakt worden. Het leven zou zoveel makkelijker zijn als alles gewoon een skort was.
Vandaag alleen maar gezond eten gekocht en nu op de bank heb ik daar natuurlijk spijt van
Ik benijd je gezonde eten.
Zit als een ontploft diertje op de bank. Bitterkoekjes zijn lekker, maar waarom heb ik in hemelsnaam vanmiddag een half pak leeggegeten?
Een boomer collega die gewoon bij elke opmerking in de categorie “ niks mag ook meer” gewoon echt NIET luistert of gewoon niet WIL luisteren naar argumenten.
Vandaag over zwemmen met dolfijnen. “ Hoezo kan dat niet meer?” Voor gehandicapte kinderen werkt dat heel goed. “ “Die dolfijnen vinden dat zelf ook leuk”. “ We moeten bedreigde diersoorten toch ook op deze manier instant houden ( dit ging dan over orca’s).
Dus ik vraag: “ wat is dan de natuurlijke vijand van de orca? “ oh weet ik niet?!?!”
- deze even weggehaald want inderdaad kwetsend om te herhalen-
Over minder vlees: “ dat hebben mensen gewoon nódig”.
Over wolven: “ die beesten dienen toch ook nergens voor”
- deze ook-
Echt mijn werkplezier daalt gewoon met 100% als zij aan het werk is. Ik vermijd ook elk koffie moment met haar.
Bah. En het allermeeste erger ik me aan mijn collega’s die dan gewoon dom meeknikken OF niks zeggen en dan achteraf met hun ogen naar mij rollen.
grapje het was uiteraard mn eigen schuld
Snap alleen niet zo goed wat het nut nu is om die (specifiek 2) kutopmerkingen nog eens te herhalen en op internet te verspreiden 🫠
Haha ook een herkenbare situatie, hopelijk voel je je inmiddels beter!
Ik heb het in de groep al meermaals aangekaart. Dit wordt dan wat weggewimpeld met dat deze betreffende collega erg gelovig en conservatief is, en dat het “ meer haar gebrek is”.
Ik heb ook mijn leidinggevende wel eens aangegeven dat ik wel moeite heb met ( een deel van) de groep, zij zegt zelf ook dat ze dit herkent, “ maar dat ik dit toch nooit ga veranderen”.
De vertrouwenspersoon van mijn werk is wel een goed idee, zal eens kijken waar ik die kan vinden.
Het maakt me eigenlijk met de week bozer.
@Enthusiasm je hebt gelijk, heb de meest kwetsende erbij weggehaald
Nou inderdaad, voel me dan bijna belachelijk gemaakt door dat ding haha sorry dat ik per ongeluk de waterfiets ook aanklikte, ik ben niet op de hoogte wat de exacte definitie van boot is!