Waar erger je je aan? #15

Ja, daarom had ik het ook niet meteen bij reservering door gegeven, maar toen ik zag hoe klein het hier was wist ik dat ik toch niks ging vinden :sweat_smile:.

Nou ik kan brood met jam eten en fruit :sob: heb ook niet doorgeven dat ik vegan at bedenk ik me nu, maar meestal zijn er best wat opties en er is ook bijna altijd wel sojamelk in huis (behalve een keer in een 5 sterrenhotel in Friesland, waarbjj het overigens wel doorgeven was???)

7 likes

Gerelateerde ergernis aan het invoeg-verhaal hierboven: als je rechts op een drie (of meer) baans weg rijdt, een langzamer rijdend voertuig nadert en met 2 km p/u snelheidsverschil wordt ingehaald en dan zo wordt klemgereden, terwijl de linkerbaan helemaal vrij is. Schuif gewoon ff een baan naar links op zodat ik ook m’n eigen snelheid kan blijven rijden

5 likes

Er zijn dus zoveel mensen die dat niet doen, niet alleen op de snelweg maar ook na een stoplicht. Wij wonen vlakbij een drukke rotonde met stoplichten en als je eraf gaat heb je vaak twee banen die dan één worden. Maar meestal sta je meteen na de rotonde al vast. Dus dan rij je helemaal vooruit op de rechterbaan om daar te ritsen en dan zien mensen dat als asociaal terwijl als je meteen naar links gaat je de hele rotonde blokkeert. Zelfde geldt voor een druk kruispunt hier in de buurt.

5 likes

Ik koop al jaren een bepaald model zeeman onderbroeken in maat M, en nu ze hebben met de maatvoering lopen kloten, m krijg ik niet meer over mijn knieen, en de xl knelt de boel af

1 like

Ik heb dat met hun panty’s :sob: draag nu 2 maten groter dan eerst en dan zit het nog redelijk strak.

2 likes

@TantePollewop @WhereTheLightIs Uhuh! Ze heeft helaas wel pech gehad met een oppas zoeken enzo, dus ik snap wel dat ze omhoog zit, maar vraag het dan gewoon normaal? Dat verwachtende toontje alsof mijn moeder het verplicht is ben ik gewoon zo allergisch voor :no_mouth:

3 likes

En zo slecht voor je humeur ook. Ik voel me nu heel truttig maar als er genoeg ruimte is, ik gewoon tijdig naar links kan en de ander daardoor makkelijker kan invoegen, dan voel ik me ook weer helemaal even blij/tevreden met mezelf :sweat_smile: beter dan je zo te zitten opvreten denk ik dus ik kan het iedereen aanraden

7 likes

Dat de vorige bewoner/eigenaar van ons huis het balkon zo ingedeeld heeft dat het de perfecte broedplaats is en we nu 3 duivennesten op t balkon hebben en het onder de schijt zit

1 like

Vacatures waarin staat dat je uiterlijk tot 6 mei kunt reageren, maar dat deze schijnbaar al is gesloten?
En dan kom je daar natuurlijk pas achter als je op de link klikt om alles up te loaden.
(Ik vond de vacature pas vanochtend. Anders had ik wel eerder gereageerd en niet last minute.)
Voortaan dus maar eerst op de link klikken om een account aan te maken, alvorens ik een brief schrijf.

1 like

Tot 6 mei is ook tot en met 5 mei en niet tot en met 6 mei.
Dus het klopt dat je het niet meer kan indienen.

36 likes

Ik ben pislink want Asos heeft hun retourbeleid veranderd:

“If you have purchased an item that was in the sale (that means it had a red-penned, reduced price) you’ll need to create a return and request a refund for your item within 14 days of it being delivered to you.”

Maar al de rest mag gewoon 28 dagen??? Wtf nu zit ik hier met 100 euro aan spullen die niet passen.

Als je iets te laat bent kan je het alsnog retourneren en dan krijg je een cadeaukaart ter waarde van het bedrag (alsnog kut maar beter dan niks)

2 likes

En misschien die cadeaukaart dan weer verkopen? Zijn vgm wel bepaalde websites voor ook

1 like

Oh ok dat is idd beter dan niks. Ben nu in contact met de klantendienst.

1 like

Ach het houdt Charles en de rest weer van de straat he

3 likes

Er stonden e-mailadressen in de tekst dus ik ga ze wel even mailen. :wink:

Zeker alsnog solliciteren! Als ik kijk naar de kwaliteit van sollicitanten die de laatste maanden binnen komen, maak je sowieso al kans als je de naam van het bedrijf goed schrijft.

21 likes

Ik beoordeel zelf sollicitaties in mijn functie en het boeit echt 0 als iemand een dag te laat is. Gewoon doen!

Hahahaha dit passief agressieve antwoord.

25 likes

Ik zit op een verjaardag en nogal tokkie lui en een van de gasten is overtuigd van het feit dat ministeries auto’s stelen om als bedrijfswagen te gebruiken

9 likes