Is ook helemaal niet veilig (voor jou). Opbokken.
dit is sowieso echt een mega ergernis in Nederland, er zijn NERGENS openbare wc’s. mcdonalds enzo is ook vaak alleen voor klanten. het boeit me niet als ik moet betalen maar is gewoon bijna niks
Ik zou het geeneens in een kleine winkel vragen, zoveel cafeetjes, de Mac, subway de Hema etc.
Ik vind daar niets klantonvriendelijks aan om ze te weigeren.
Ik heb Long Covid en mijn moeder kwam vandaag helpen met wat klusjes. Ze vergat de naaimachine om de klusjes te doen en ik was meer bezig met háár geruststellen dat het echt wel goed komt en ik ooit weer ga werken i.p.v. dat zij er voor mij is.
Zo irritant als ik eerste klas upgrade doe voor mijn rust en dat ie dan vol is.
Omdat ik wel confrontatie vermijdend ben en het (voor mij) makkelijker zou zijn om een leugen voor eigen bestwil op te gooien. Maar goed, het was maar een idee.
McD is toch niet alleen voor klanten? Ik ga hier altijd tijdens het hardlopen naar een bepaalde locatie waar ik zo door kan lopen. Wie zet er tegenwoordig nou nog een toiletjuffrouw neer met een schaaltje om je geld op te leggen? Niemand toch? Ik durf er ook wel vanuit te gaan dat in 9 van de 10 McD’s je zo kan doorlopen.
Verder vind je tegenwoordig ook op praktisch alle stations een WC, en ook in grote winkels zoals de Bijenkorf. Er is ook een app HogeNood waar je kan zien waar allemaal openbare toiletten zijn.
In mijn stad zitten er juist bij de Macs altijd toiletjuffrouwen haha.
In de mac hier in het centrum zit zelfs een poortje voor de wc waar je je bon moet scannen. In de mac buiten het centrum kan je gewoon zo naar de wc. Zo veel chiller.
In de McD’s hier in het centrum hebben een poortje waar je moet 70 cent betalen, ongeacht of je er ook wat besteld
Ah misschien is dat hier ook dan!
Volgens mij bij de mac in een stad vaak betaald of voor klanten, en langs de snelweg/buiten de stad gratis. Onderweg met de auto is het voor ons vaak een plasstop, al kopen we dan vaak ook wat. Maar er zit daar niemand om aan te betalen iig
Huh wat is het verschil dan tussen een kind en een volwassene? Ik kan binnen 2 seconde echt heel nodig moeten
Als chronisch zieke een toiletjuffrouw/meneer/medewerker van die plek uitleggen wat je mankeert voor je er (gratis) naar de wc mag is ook niet heel leuk. Zou voor heeeeeel veel mensen toch wel fijn zijn als er genoeg openbare toiletten zouden zijn.
nee veel hebben (naar mijn ervaring) zo’n code die dan op de bon staat dus je kan echt niet naar binnen zonder consumptie
Heb jij nog nooit diarree gehad?
Met diarree is echt kut. Ik ben naar mijn weten een gezond persoon, maar kan af en toe wel eens spontaan diarree krijgen en dan moet ik binnen een minuut wel een wc binnen handbereik hebben. Gelukkig ben ik dan op zo’n moment vaak thuis, maar dat kan ook makkelijk ergens anders gebeuren.
Toen ik in een winkel werkte was de kluis en de wc in dezelfde ruimte dus het was ook heel onwenselijk. Mocht echt alleen bij hoge uitzondering en dan moesten we echt voor de wcdeur blijven wachten, heel ongemakkelijk.
Ik ben echt voor meer openbare toiletten, ik ga nu inderdaad meestal maar naar de mcdonalds.
Wat een geluk
Windows en die achterlijke updates die ongeveer elke dag uitgevoerd moeten worden. Altijd een Russische roulette of je twee minuten of twee uur aan het updaten bent.