Een wijze man
Nu wel hoop dat je inmiddels hebt gegeten
Ik kijk italiaanse play offs, op dit moment se finale.
Alle wedstrijden tot nu toe hadden engels commentaar en deze nu italiaans.
Dit heb ik al dagen. Heel irritant is het.
Ik moet morgen om 9u naar het ziekenhuis voor een check van 5 min. WIE bedenkt deze ongein.
Wij zijn op het werk met een wandeluitdaging bezig. Het is ons team tegen een ander team. Maar ook binnen ons team wordt degene met de meeste km’s winnaar. Nu zijn een andere collega en ik blijkbaar erg competitief en blijven elkaar steeds inhalen en stapje verder gaan. Wordt een beetje onnozel en toch kan ik het niet laten. Vandaag ben ik er beetje over gegaan dus hopelijk geen blessure .
Yes, klopt echt
Even aan alles.
Mn man heeft acute bronchitis en ligt er behoorlijk af nu, dus de zorg voor ons kind ligt nu even meer op mij. En die staat gelijk AAN morgenochtend om 7 uur, maar ik wil niet slapen want als ik wakker word is het zondag en heb ik nog maar 1 dag met m’n hond die maandag wordt ingeslapen. Ik weet even niet hoe ik zonder haar moet na 13,5 jaar en lig al 2,5 uur naar haar gesnurk te luisteren. (En het gehoest van m’n man en kind).
Sorry dagboekpost.
Waarom heb ik ja gezegd tegen logeren.
Sterkte💕
Ah wat rot, heel veel sterkte!!
Dat ik gisteren ruim 3 uur bezig ben geweest om mijn dochters haar te vlechten, en ze vannacht zonder bonnet heeft geslapen
Gelijk vol pluis
Nee later bleek het idd gewoon een bericht… stomme rotcomputers altijd
En over een paar dagen
Mijn ereader doet het niet meer
Wat verdrietig. Ik hoop dat je vandaag toch een fijne laatste dag met haar kunt hebben, heel veel sterkte
oh gadver dat lijkt me echt vreselijk. ik werkte vroeger in een winkel en wij moesten op de klantenwc. echt hel.
Och, sterkte hopelijk hebben jullie vandaag nog een fijne dag en morgen een goed afscheid. Zo moeilijk om je lieve huisdier te moeten laten gaan.
Kan je niet gewoon zeggen dat het stuk is en dat je zelf ook naar de mc moet om te plassen?