Waar erger je je aan? #15

Ah wat rot, heel veel sterkte!!

2 likes

Dat ik gisteren ruim 3 uur bezig ben geweest om mijn dochters haar te vlechten, en ze vannacht zonder bonnet heeft geslapen :sob:
Gelijk vol pluis

3 likes

Nee later bleek het idd gewoon een bericht
 stomme rotcomputers altijd

1 like

En over een paar dagen :worm:

9 likes

Mijn ereader doet het niet meer :angry:

2 likes

Wat verdrietig. Ik hoop dat je vandaag toch een fijne laatste dag met haar kunt hebben, heel veel sterkte :pensive:

2 likes

oh gadver dat lijkt me echt vreselijk. ik werkte vroeger in een winkel en wij moesten op de klantenwc. echt hel.

Och, sterkte :heart: hopelijk hebben jullie vandaag nog een fijne dag en morgen een goed afscheid. Zo moeilijk om je lieve huisdier te moeten laten gaan.

2 likes

Kan je niet gewoon zeggen dat het stuk is en dat je zelf ook naar de mc moet om te plassen?

1 like

Is ook helemaal niet veilig (voor jou). Opbokken.

6 likes

dit is sowieso echt een mega ergernis in Nederland, er zijn NERGENS openbare wc’s. mcdonalds enzo is ook vaak alleen voor klanten. het boeit me niet als ik moet betalen maar is gewoon bijna niks

31 likes

Ik zou het geeneens in een kleine winkel vragen, zoveel cafeetjes, de Mac, subway de Hema etc.

Ik vind daar niets klantonvriendelijks aan om ze te weigeren.

2 likes

Ik heb Long Covid en mijn moeder kwam vandaag helpen met wat klusjes. Ze vergat de naaimachine om de klusjes te doen en ik was meer bezig met hĂĄĂĄr geruststellen dat het echt wel goed komt en ik ooit weer ga werken i.p.v. dat zij er voor mij is.

10 likes

Zo irritant als ik eerste klas upgrade doe voor mijn rust en dat ie dan vol is.

1 like

Omdat ik wel confrontatie vermijdend ben en het (voor mij) makkelijker zou zijn om een leugen voor eigen bestwil op te gooien. Maar goed, het was maar een idee.

1 like

McD is toch niet alleen voor klanten? Ik ga hier altijd tijdens het hardlopen naar een bepaalde locatie waar ik zo door kan lopen. Wie zet er tegenwoordig nou nog een toiletjuffrouw neer met een schaaltje om je geld op te leggen? Niemand toch? :sweat_smile: Ik durf er ook wel vanuit te gaan dat in 9 van de 10 McD’s je zo kan doorlopen.

Verder vind je tegenwoordig ook op praktisch alle stations een WC, en ook in grote winkels zoals de Bijenkorf. Er is ook een app HogeNood waar je kan zien waar allemaal openbare toiletten zijn.

3 likes

In mijn stad zitten er juist bij de Macs altijd toiletjuffrouwen haha.

2 likes

In de mac hier in het centrum zit zelfs een poortje voor de wc waar je je bon moet scannen. In de mac buiten het centrum kan je gewoon zo naar de wc. Zo veel chiller.

3 likes

In de McD’s hier in het centrum hebben een poortje waar je moet 70 cent betalen, ongeacht of je er ook wat besteld

4 likes

Ah misschien is dat hier ook dan!

1 like