Volgens mij bij de mac in een stad vaak betaald of voor klanten, en langs de snelweg/buiten de stad gratis. Onderweg met de auto is het voor ons vaak een plasstop, al kopen we dan vaak ook wat. Maar er zit daar niemand om aan te betalen iig
Huh wat is het verschil dan tussen een kind en een volwassene? Ik kan binnen 2 seconde echt heel nodig moeten
Als chronisch zieke een toiletjuffrouw/meneer/medewerker van die plek uitleggen wat je mankeert voor je er (gratis) naar de wc mag is ook niet heel leuk. Zou voor heeeeeel veel mensen toch wel fijn zijn als er genoeg openbare toiletten zouden zijn.
nee veel hebben (naar mijn ervaring) zoân code die dan op de bon staat dus je kan echt niet naar binnen zonder consumptie
Bij ons wordt ook vaak gevraagd of er bij ons gebruik gemaakt mag worden van het toilet. (Optiekzaak) Standaard antwoord is nee. Er liggen persoonsgegevens in onze werkplaats en het is vanuit het hoofdkantoor ook niet toegestaan. En vaak zijn het niet eens klanten die het vragen. Ik verwijs ze altijd naar de Hema, Mac of Burger King. Allemaal even dichtbij. En de ene persoon reageert heel normaal en de andere gaat in discussie (die ik niet eens aan ga, nee is ook een antwoord tenslotte)
Heb jij nog nooit diarree gehad?
Met diarree is echt kut. Ik ben naar mijn weten een gezond persoon, maar kan af en toe wel eens spontaan diarree krijgen en dan moet ik binnen een minuut wel een wc binnen handbereik hebben. Gelukkig ben ik dan op zoân moment vaak thuis, maar dat kan ook makkelijk ergens anders gebeuren.
Toen ik in een winkel werkte was de kluis en de wc in dezelfde ruimte dus het was ook heel onwenselijk. Mocht echt alleen bij hoge uitzondering en dan moesten we echt voor de wcdeur blijven wachten, heel ongemakkelijk.
Ik ben echt voor meer openbare toiletten, ik ga nu inderdaad meestal maar naar de mcdonalds.
Wat een geluk
Windows en die achterlijke updates die ongeveer elke dag uitgevoerd moeten worden. Altijd een Russische roulette of je twee minuten of twee uur aan het updaten bent.
De meeste vrouwen die zwanger zijn geweest hebben in enige vorm last van een voorwand-/blaasverzakking. Meestal voelen zij het slecht aankomen en dat zijn nogal wat vrouwen. Net als die grapjes met dat je niet meer kan niezen nadat je een kind hebt gekregen, omdat je dan je broek vol zeikt.
Heb er zelf na mân operatie geen last meer van, maar elke vriendin die ik heb met 1 of meerdere kinderen draagt regelmatig een tena lady.
of blaasontstekingâŠ
Sterkte vandaag
Dat iedereen een stappenteller op zn telefoon heeft en denkt te moeten benoemen hoeveel stappen ze zogenaamd gezet hebben. Echt je kan geen activiteit meer uitvoeren waar meer dan 3 stappen gezet worden en de stappenteller moet benoemd worden. Dat dat ding niet nauwkeurig is en het totaal niet interessant is schijnt niemand te bedenken. Ik krijg er altijd zware âjaren 90 als je er niet dunner van wordt waarom zou je dan iets doenâ vibes van. Mogen we aub gewoon door een stad slenteren / stukje wandelen zonder dat er weer stappen (en daarbij via een omweg calorieĂ«n) een gekoppeld worden?
Ik zit zo vast in een loop. Facking kut werk en al een half jaar lang die kut miley kut cyrus met haar kk bloemen elke dag 3 of 4 keer. Ik word echt helemaal leip van dit ritme. Ik zou bijna aan de drugs gaan om nog even wat spannends mee te maken. Ik wil graag iets leuks doen maar moet een te duur rijbewijs halen.
Doe, een pilletje is maar 5 euro
Doe beetje keta en je bent morgen weer blij!
Ik ga liever aan de mauw dan heb ik geen dinsdag dip. Ben ff een dealer zoeken brb
Aan ING die weer een storing heeft. Echt altijd als ik betalingen wil doen
Gewoon op internet bestellen