Kun je niet gewoon terugboeken?
Het is via creditcard, ik kan niks aanklikken in de ING app om een actie uit te voeren.
Heb je ze telefonisch al gesproken?
ING? Ja, die kunnen niks doen of inzien.
Huh wat raar die zouden dat kunnen tegenhouden dacht ik.
Ga straks nog maar eens proberen!
Heb je niet iets besteld bij Amazon en daarbij per ongeluk prime aangeklikt?
Ik was helemaal blij dat ik eindelijk van die ellendige ondergrondse containers af ben na jaren, want ja ik vind die dingen dus wel ruk. Heb nu 4 eigen containers en kreeg een brief eraan nadat ik hem weer wilde ophalen dat ze hem niet konden legen vanwege een kapotte chip. Sjongejonge
Nee…
DUO. Zet niet op je website dat er een chatoptie is als er NOOIT iemand op die chat is. Heb ze 1x gebeld, kostte me meteen meer dan €10 (want niet vanuit NL), ik zou teruggemaild worden binnen 10 werkdagen (wat al absurd lang is), en dat is inmiddels 2,5 maand geleden. Heb toen ik in een andere tijdzone zat ook nog contact per mail gezocht, want toen was die optie ineens wel beschikbaar, maar dat wordt ook niet beantwoord. En maar betalingsherinneringen blijven sturen voor maanden die gewoon betaald zijn. Fuckers.
Ik heb een keer vier en een half uur gewacht voordat er iemand op chat beschikbaar was . Echt onmogelijk.
Dat we alle ramen en deuren dicht hebben op de hoop dat het de hooikoorts van mijn man verbetert. Het wordt zo bedompt, benauwd en warm binnen. Ik krijg ook echt hoofdpijn van als ik met de ramen dicht slaap.
Je kunt met ze chatten. Heb ik gister nog gedaan en daardoor goed en snel geholpen met een probleem.
Oh ja met ramen dicht slapen vind ik ook vervelend, ik doe het wel als ik alleen slaap want ik ben een bange schijterd maar ik snap niet dat mensen altijd met ramen dicht slapen. Ik krijg dan zo’n zeurdige hoofdpijn. Alsof mn hoofd echt naar frisse lucht snakt.
Ongevraagde tip maar een luchtzuiveraar helpt echt vind ik!
Ik doe dan alsnog wel de ramen open maar als ik ze dan dicht doe dan zuivert dat ding de lucht en in het hooikoortseizoen helpt mij dat echt (vooral op de slaapkamer echt een aanrader)
De excuses die mensen verzinnen om tegen meer bomen planten te zijn.
“Ja een boom doet meer pijn dan een lantaarnpaal als je er tegen botst.”
Ja schat, doe dat dan niet
Dat ik gewoon nooit mijn eigen nagels kan lakken? Ik had dit bij iemand gezien en wilde t bij mijzelf doen;
Nou dit is het resultaat
Hahaha ja ik heb ook maar 1 kleur nagellak. Maar de stippen waren veel te dik dus ze droogde niet en ja dat gebeurt dit.
Ja, op (hoe kan het ook anders) Twitter
Een lantaarnpaal buigt namelijk om hahaha