Waar erger je je aan? #15

Aan mijn baas. Ik werk er nu bijna een jaar en heb een weekje vrij gehad. Nu ben ik in juni een week weg en mijn baas doet alsof ik een moord bega.

5 likes

Tijd voor een jobwissel :ok_hand:t3:

3 likes

Hmm ja het was zo leuk, maar veel verantwoordelijkheid heeft ook een grote keerzijde.

Je moet nooit onmisbaar zijn op je werk, dan gaat het vroeg of laat mis. En dat zou een goede baas moeten weten, naast dat een week vakantie per jaar te weinig is voor veel mensen.

23 likes

Geeft één van je buren ze misschien eten?

Volgens mij niet, ze zitten echt alleen bij ons. We zien ze echt aan komen vliegen zeg maar en landen dan op ons balkon.

Dat ik in Rollercoaster Tycoon twee precies dezelfde achtbanen naast elkaar heb (gesynchroniseerd) en dat al die bezoekers dan in de rij van dezelfde achtbaan gaan staan en die ander helemaal leeg is en dat ze dan ook nog durven te klagen dat ze te lang moeten wachten :rage: :rage: woest maakt het me

60 likes

Hahahaha 10 jarige fuji voelt met je mee, zo irritant was dat altijd. Ik had ook altijd een “uitverkorene” die werd opgesloten en in die kooi zette ik dan privĂ© attracties maar daar gingen ze ook nooit in :frown:

13 likes

Omg dit ga ik ook doen

Ik had zelf zo’n map gemaakt die bizar groot is, dus om ze te helpen heb ik eerst een monorail voor ze gemaakt zodat ze zonder 100km te lopen van de ene kant naar de andere kant van het park kunnen en zo eerder bij mijn awesome achtbanen zijn.

Maar nee hoor, achtbanen negeren ze en ‘monorail 1 was geweldig’

19 likes

Je kunt dus de intensiteit zien van de poppetjes en de intensiteit van de attracties. Zo weet je wat je veel moet bouwen en wat minder. Bij het ene level willen ze dus indd achtbanen en bij de ander juist de draaimolen.

2 likes

Ja ik speel met veel cheats en dacht dat ik ook had aangezet dat ze juist spannendere attracties leuker vinden. Maar misschien ben ik dat toch vergeten :grimacing: Al negeren ze wel m’n botsauto’s en spookhuis dus ik zit wel in de goede spanningsrange denk ik, maar op een of andere manier worden ze toch wild van mijn monorail en stoeltjeslift. Ik zie het maar als compliment

8 likes

Ik wil weer Rollercoaster doen! Welke heb jij?

3 likes

Ik heb rct2, volgens mij gewoon via Steam gekocht, maar ik speel het via openrct2. Dat is een soort gratis geupgrade versie zegmaar, omdat rct natuurlijk al 20 jaar oud is en veel bugs enzo heeft. Dit is een of ander opensource ding waar allemaal geeks zorgen dat je het nog chill kuntnspelen, met dus ook wat meer opties en cheats, wel chill.

4 likes

Oh ik wil dit ook. Zou dit via die open gewoon op mijn MacBook Air kunnen? Bijna in staat om hem te pakken en de hele nacht te spelen maar zit vast in de armen van mijn vriend (gelukkig maar, moet ook slapen eigenlijk)

1 like

Er is iemand op YouTube (Marrcel Vos) die heel veel filmpjes over de logica en algoritmes in RTC (en open RTC) heeft gemaakt. Naast dat het vermakelijke filmpjes zijn, vind je daar misschien je antwoord waarom de ene achtbaan wel en de ander niet.

4 likes

De moeder van mn buren begon om half 7 hun tuin te vegen. Net heel hard ons raam dicht gedaan maar wie bedenkt dat dat een oke tijd is voor zo’n schijt geluid

3 likes

Ah wat grappig! Daar ga ik eens naar kijken, ben wel benieuwd

@Bird https://openrct2.org/ zou daar even kijken

2 likes

Schiphol met hun perron 5/6 dat is dus een soort russisch roulette met op welke van de 2 perronen die dus aan komt.

4 likes

Ik heb een Prime Video afschrijving die niet van mij is en krijg met geen mogelijkheid contact. Hoe irritant?! Bank kan niks en Amazon/Prime doet natuurlijk z’n best om het zo moeilijk mogelijk te maken om contact op te nemen. Ugh.

3 likes

Dit klinkt alsof het niet waar is, maar vanochtend viel m’n andere oordopje dus in m’n koffiekopje
fml