Aan de gast in de kamer naast zijn badkamer grenst aan mijn kamer. En hij gaat om t kwartier naar de wc. Ik ga hem vragen waar hij gegeten heeft want daar ga ik niet heen.
Fuckin lange file op de a12 sânachts
Ik wil gewoon slapen.
Ik haat die omdergrondse kut tyfescontainers, kan maar 60 l in. Je kan afval moeilijk scheiden, etc. Die grote containers staan gewoon binnen bij mij (in de garage) niet in de zon, geen last van maden. Dus ja ik ben er iig blij mee. En gesleep? Zitten gewoon wieltjes onder, gesleep met een zak in de hand elke keer hoeft iig niet meer. Bleeegh wat haatte ik het haha
Ik schrijf een maandelijkse column (samen met een collega) over het onderwerp diversity en inclusivity in onze universiteit nieuwsbrief. Nu heb ik alleen een stukje geschreven over Loretta J Ross en mijn collega (vrouw) vind dat ik overal te sterke woorden voor gebruik (ignorant ipv uninformed bijv. Ik vind ignorant niet eens zo heftig want ik had er eerst hateful staan en dat is wat ik eigenlijk wilde zeggen lol) en ik vind het zo irritant. We schrijven toch geen column over problematische onderwerpen zodat we het kunnen afzwakken zodat niemand zich aangesproken voelt
En ik erger me aan de gore lik geluiden van mijn hond. Dit is het aller kutste aan het hebben van een hond, lik je tenen ff ergens anders meid en gewoon niet naast mijn bureau
Aan al het pas gewassen beddengoed wat vervolgens buiten door de meeuwen wordt ondergescheten.
Dat ik nooit eens alleen tijd kan doorbrengen met mân oudjes zonder dat mân zusje er ook bij moet zijn.
Woont je zusje thuis? Of hoe weet ze dan altijd dat jij ook komt?
Wel super vervelend.
Nee woont wel in dezelfde woonplaats als de oudjes, en ik dus niet.
Haha ik durf niks meer buiten te leggen of hangen. Van het weekend alle meeuwenschijt van de ramen en grond gespoten met hoge drukspuit en 1 dag later zit het weer helemaal onder. Love aan de kust wonen.
Haha! Bij mij ook overal. Binnenkort ook maar eens mijn auto wassen, want die ziet er inmiddels ook echt niet meer uit.
Ik ben bijna 30, maar ik vind het nog steeds stom als mijn knuffel in de was zit.
Waarom vind je dat vervelend? Zij hoort toch ook bij het gezin? (Oprechte vraag, niet bedoelt als judgement)
Zeg me aub dat jouw knuffel nu een soort vervallen ondefinieerbaar wezen is
Omdat dit werkelijk altijd zo is.
Het is voor mij al lastiger plannen omdat ik nachtdiensten werk, de tijd die ik met mân oudjes doorbreng is al best schaars hierdoor.
Hahahaha uiteraard!
Van die fotoâs van bruidsparen met dan de âsingle friendâ huilend in de achtergrond. Haha moet gewoon lachen om hoe kut ik die humor vind
echt huilen dit hoor
Dat ik 18 euro aan parkmobile moet betalen voor een auto die niet van mij is (bedrijfsauto van een bijbaantje van jaren terug) en de klantenservice is onbereikbaar.
Oooh dat laatste is zoooo herkenbaar, ik heb misofonie en kan dit heeeel slecht handelen. Terwijl ik het van mijn kat niet storend vind
Ik maakte net mijn slapende baby wakker door het geluid van mijn dijen die aan de leren bank plakken tijdens het opstaan.