Dat daydrinking altijd een heel goed idee lijkt tot het avond wordt en je in je eentje aangeschoten thuis zit.
Ik heb mijn ergernis over de overvliegende vliegtuigen even verwijderd want ik vond het toch teveel gezeik. Tot vandaag vond ik mensen die erover begonnen ook altijd zeikerds. Even wennen dat ik daar nu bij hoor!
En ook verwijderd ivm teveel prijsgeven over mân woonplaats, blijf liever anoniem.
Ik vind een macflurry echt zo vies sinds die houten lepeltjes. Vd week gewoon een bijna volle weggegooid. Zo zonde.
Haha ik wilde er net op reageren dat er hier ook iets veranderd lijkt, zijn nu natuurlijk meer buiten door het mooie weer, dus dan hoor je ook meer, maar hoor echt duidelijk dalende vliegtuigen overkomen. Ben op Flight Radar aan het kijken en het lijkt of we âineensâ onder een aanvliegroute van Eindhoven zitten. Is hier nog zoân 40km vandaan dus ze vliegen niet super laag, maar wel bijzonder dat het âineensâ anders lijkt dan eerst.
Ohhh⊠zo kut en grappig tegelijk. Heb eens iets soortgelijks gehad met het zuigende geluid van een grote teen die zich losrukte van de laminaatvloer. Best kak als de baby na een uur eindelijk slaapt.
De vliegtuigen die ik opgezocht heb was 1x Kos-Eindhoven (dus zal wel vakantievlucht zijn) en 1x een vliegtuig van de NATO?! Was een toevalstreffer denk ik.
Nou die kwam helemaal vanuit Zweden zag ik, dus ik denk het niet.
Dit voel ik zo erg. Mijn knuffel zat ook in de was en droogt nu en ik kan gewoon niet slapen zonder mijn reuze olifant.
Alle vinkjes na een betaalverzoek⊠De persoon kan dat al zien dus doe gewoon niet.
Ik haat dat ook zo
Sommige mensen gaan ook echt zo âBetaald!â
Ja thanks dat was wel een beetje de bedoeling ook, je doet geen riante onbaatzuchtige gift ofzo
ik vind dat altijd wel fijn want dat stimuleert de wan-/laatbetalers om ook snel te betalen
dan ziet iedereen wie nog niet heeft betaald hehe
Ik doe tegenwoordig het vinkje als een soort like/hartje bij het betaalverzoek. Is t wel meteen duidelijk voor iedereen maar zit je niet te spammenâŠ
Ik doe het altijd met deze reden, juist in groepen waarvan ik weet dat er mensen in zitten die mega laks zijn met betalen
De weerapp van Apple is zo vaag. Op de mijn locatie pagina wordt het dit weekend 30 graden, maar als ik de pagina van de stad waar ik nu ben open dan maar 25 graden. En ik hoop zĂł dat het die tweede is. Lig nu al in de 23 graden binnen
Ik heb zo vreselijk geslapen. Heb gister op het terras iets teveel wijntjes gedronken en de wekker van mn vriend ging om 6 uur en nu kan ik niet meer slapen en lig ik met een halve kater naar het plafond te staren.
Same here! Ben denk nog aangeschoten en zit al een tijdje in de trein. Hopelijk trekt het snel bij voor je
Misschien ligt het aan de windrichting? Hier 40km van schiphol en volgens mij gebruiken ze een bepaalde baan niet altijd ofzo, maar als de wind anders staat komt hier veel meer over. En ook gewoon lager/harder dan je verwacht op deze afstand.
Succes strijder! Ik heb uit pure ellende maar het huis opgeruimd en gestofzuigd???
Haha wow, nice! Ik zit brak op werk en viel net bijna flauw
Mân dochter was gevallen en had een lelijk gat in haar favoriete broek van Zara. Maar die broek opnieuw kopen is blijkbaar een van de moeilijkste dingen ter wereld. Ik krijg een notificatie als hij weer leverbaar is maar zodra ik hem in mân mandje heb, is hij alweer uitverkocht. Dit is nu al 4x gebeurd.