Waar erger je je aan? #15

Ik ga echt nooit meer in 1 kamer slapen met mijn vader. Prima leuk deze vakantie maar als hij wakker is, ben ik wakker. Nu sinds 2 uur wakker omdat hij het licht aanzet?? Als ik vraag of ie t uit wil doen ‘nee’, maar waarom niet? ‘Hier moet je gewoon tegen kunnen draai de andere kant op met je hoofd, ik houd al genoeg rekening met je maar hier moet je gewoon tegen kunnen’.

Wtf gewoon.

2 likes

Haha jeetje, licht is toch iets waar je juist wakker van wordt. Hoe moet je daar tegen kunnen. :joy_cat: Heb je de mogelijkheid om de rest van de reis apart te slapen?

1 like

Ik lees de laatste zin in de stem van m’n eigen vader haha heel herkenbaar, ben gelukkig ook al sinds 2019 niet meer op vakantie geweest met m’n familie

2 likes

Ja nu na 15 min heeft ie m weer uitgezet gelukkig, maar ik ben klaarwakker, echt vervelend.

Deels is nog niet geboekt dus zou dan kunnen maar dat wordt dan wel duurr.

4 likes

Eyepad en oordopjes hosselen?

4 likes

Oordopjes heb ik al maar dempen ook niet alles helaass gesnurk komt er doorheen + ik slaap wild dus valt altijd uit😂
Dat andere kan wel ja

1 like

Haha ja dacht al dat zoiets zou komen maar ik vond pubers ook zo raar klinken

Ik schil een mango nooit. Ik doe het altijd op de eerste manier:

2 likes

Beetje laat maar ik heb deze laatst ontdekt en wil hem graag promoten: het is zo’n zak maar er zitten een soort scheurlijntjes tussen de losse blokjes dus als ie klaar is sla/druk je dat ding door elkaar en dan eindig je dus met een zak losse ijsklontjes. Veel handiger dan die losse dingen er moeten uitdrukken vind ik! Ik heb ze bij de Normal gekocht trouwens, ze hebben ook een versie voor staafjes en mini-ijsklontjes/crunch.

9 likes

Volgende week heb je zo’n machine bij het Kruidvat in de aanbieding! :muscle:

1 like

Jeetje, die hebben echt geen schaamte meer.

Je ziet ook dat bepaalde CoACheS mensen op Instagram die een longcovid-account hebben of een normaal account en ergens iets hebben geschreven over LC benaderen / toevoegen en stellen dat zij je kunnen genezen door een bepaalde niet bewezen therapie te volgen. Echt misselijk word ik daarvan, misbruik maken van mensen die al veel hoop hebben verloren.

3 likes

Wat walgelijk en schaamteloos zeg. Misschien helpt het om ze te rapporteren?

3 likes

Aan dit weer en het feit dat ik niet kan slapen terwijl ik in de nachtdienst zit en nog 2 diensten van de 4 te gaan heb :confused::smiling_face_with_tear:

2 likes

Ooh die klinkt goed. Ze zijn nu bezig met t verbouwen van een winkel naar de normal hier, dus nog ff wachten voor mij😃

4 likes

wow ik kende die sla techniek helemaal niet hahahhaha

leven lang geklooid met klontjes uit het plastic pulken omdat ik nooit de moeite heb genomen de verpakking te lezen :triumph:

1 like

Ik neem mijn hond altijd mee als ik ergens naartoe moet maar nu gaat dat niet meer omdat hij soms even in de auto moet wachten en dat is natuurlijk veel te warm. M’n hele dagschema raakt er van in de war

Tijd voor een nieuwe designer tas waar hij in past.

5 likes

Zo’n sterke tassen maakt zelfs lv niet :joy:

3 likes

Mensen

14 likes

Aan fietszadels die gloeiend heet worden. Zo rot om op te fietsen

4 likes