Haha maar zo zijn ze dus niet allemaal! Heb t ook bij anderen geprobeerd maar toen trok ik dat ding uit elkaar
Lijkt me idd handig! Kan je ze online ergens vinden? Heb gezocht maar kan die van jou niet vinden en ook geen variant erop.
Ja @instantramen de meeste kun je niet chrushen voor zover ik weet, want dan scheurt de hele zak los.
Nu wil ik ook ineens dit:
En zo’n machine en alles en waarschijnlijk gebruik ik het maximaal zo’n 2 weken in per jaar. Wtf waarom staat er Ede, daar ben ik nog nooit geweest lol.
Kinderen die hoesten, het klinkt zo viezig en ze hoesten met hun mond wagenwijd open
Dat het zo’n gedoe is om een creditcard aan te vragen. Naast studiefinanciering heb ik voldoende inkomen maar ze blijven moeilijk doen en niet kloppende informatie geven.
Ja ik word daar ook agressief van.
Walgelijk
En dan in combinatie met een snottebel
Lol, beter sparen voor een Tesla dan. Zit een dogmode op, blijft het lekker cool binnen!
Dat weet ik dat had je al gezegd.
ahahhaahaha:joy: sorry dat stond nog open en ik dacht huhh had ik nog niet gepost?
De lift in mijn appartementsgebouw is sinds vrijdagmiddag stuk. Ook al woon ik maar op het derde, ik vind het stom!
Dat is vaak zo laks ben met het goed schoonmaken van mijn lenzen en dan weer verbaas zijn dat ik geïrriteerde ogen heb.
Ik kan hem idd ook niet online vinden, is denk ik gewoon zo’n obscuur merk wat je typisch bij dat soort winkels kan vinden
Ik moet bij jouw linkje denken aan van die tiktoks van rijke mensen die een hele ijsklontjesvriezer hebben met 30 soorten en vormen verschillende soorten ijs. Ga even kijken of ik een linkje kan vinden want het is echt een nieuwe dimensie joh
Edit:
Echt de beste omschrijving van ‘I’m rich, you’re poor’
Ik heb een collega die zo hoest
De eeuwige struggle dat mijn haar zo snel vet wordt
Hahaha ik houd van zn commentaar erbij . Sowieso dat de kardashians zo’n speciale ijsblokjes kast hebben. Hun koelkasten alleen al zijn een complete koelcel van een gemiddeld restaurant.
Kim heeft dus eigenlijk een soort showroom keuken en dan een keuken waarin haar staff kookt.
Ik wil echt nooooooit meer in het centrum van een stad wonen ik werd echt gek vannacht. Vandaag weer fulltime funda’en
Enn, was er iets te doen dan?
Nee, maar merk dat nu het warmer is de markt echt veel meer lawaai maakt (meer mensen op het terras) en de fucking gr.oove had de muziek heel hard staan, zo’n rare duitse techno ofzo
En dat hofje waar ik woon nodigt ook gewoon uit om als dronken persoon door heen te lopen volgens mij