Waar erger je je aan? #15

Haha ja ik zat afgelopen weekend ook klaar met mijn notitieboekje en heb er in dat halfuur NUL gezien!!! En sinds maandag zit de tuin weer vol met allemaal gezellige vogels. Echt hoor, ze weten het gewoon.

7 likes

Oh nee nul zelfs!!

Je kunt ook zien wat mensen in de buurt hebben geteld en volgens mij verzinnen die het gewoon. Allemaal bijzondere vogels, pff. En iedereen hier in de buurt heeft van die postzegeltuintjes zoals wij dus ik geloof er niks van haha.

4 likes

Als je de moeite erin wil steken kan je trouwens we terug gaan hoor! Supermarkten zijn vaak heel coulant ermee!
De deka hier is juist heel groot en ruim, maar ik hoor al dat dat een uitzondering is

Misschien als het lukt na werk want dan is het op de route.

Hier is ook wel zo’n mega filiaal maar ben daar niet geweest maar steeds naar kleinere.

2 likes

Haha mijn dochter deed ook mee, opdracht voor biologie. Ook wij hebben veel verschillende vogels maar zij telde maar één vink :joy: wat een deceptie dan hè.

6 likes

Ik heb een gemiddelde gedaan van wat ik gedurende de dag voorbij zag komen. Na m’n halfuurtje zag ik namelijk ook ineens staartmezen, die had ik nog nooit in de tuin gezien! En het roodborstje dat dagelijks in de tuin is kwam ook pas later tevoorschijn. Vond het zonde om die niet mee te tellen omdat ik precies een verkeerd halfuurtje had gekozen waarin de duif doodstil in de boom bleef zitten en verder niemand langs kwam.

6 likes

Ik heb op mijn verjaardag in augustus eten besteld bij een burgertent in de stad. Het restaurant was toen dicht dus de bezorger van ubereats kon het niet afleveren. We konden dat ook niet aangeven bij uber. Nou, we zijn dus inmiddels dik een half jaar verder en ik heb NOG STEEDS geen geld terug. Meerdere keren gedmd, gemaild, alles.

1 like

Lekker handig als iedereen het anders gaat doen omdat ze de uitkomst dan leuker vinden. Super wetenschappelijk :+1:

13 likes

Ik erger me aan de ing , dat ik niet mobiel kan bankieren net als de kaartverkoop voor een concert waar ik heen wil begin. Eerst werkte Ideal niet dus ik dacht ik probeer mn credit card, maar om daarmee te betalen moet je ook de app gebruiken. Zo veel stress. Gelukkig kon ik nog via Klarna betalen. De redding. Hayley Kiyoko here i come!

4 likes

Volgens mij heb je het al door, maar er is een storing bij ing.

3 likes

Fuckkk en thuisbezorgd dan

3 likes

Gadver ik heb andere bananen gekocht dan normaal en het is zo vies. De structuur is zoals van een groene banaan terwijl hij gewoon rijp is. Ik moest ervan kokhalzen.

3 likes

Ik had dit laatst ook zo vies. Alsof je een soort bevroren smakeloze banaan zit te eten

2 likes

Is echt zooo vaak (ok niet altijd zo lang, maar toch). Stond 2 weken terug ook in een winkel en kon geen geld naar mn betaalrekening boeken om te betalen. Ik ga nu met mijn gezamenlijke overstappen naar een andere bank om dit soort gezeik to veel mogelijk te beperken

2 likes

Het is wel een lange storing zeg. Medelijden met de klantenservice. Wij hadden vorige week een storing en de hoeveelheid mensen die bellen/chatten alleen om te vragen of er een storing is was niet normaal, en er stond al letterlijk in de app er is een tijdelijke storing . En dat was niet eens een algehele storing zoals dit.

9 likes

Ja ik vind dit ook zo vies. De supermarkt om de hoek heeft vieze, Del Monte en Turbana. Eigenlijk vind ik allen Chiquita echt lekker.

Wat raar is want alle bananen zijn kloons van elkaar??

2 likes

Oh ik neem normaal altijd biologische en die vind ik lekker. Dit was zo’n trosje kleintjes van de AH want de rest was op.

3 likes

Dat er opeens sinds de jaarwisseling twee keer zoveel mensen op sociale huurwoningen reageren. Daar gaat mn kans op dit jaar eindelijk een huisje.

3 likes

Ja bizar hè! En er staat ineens ook veel meer 55+/65+ op heb ik het idee. En snap dat die mensen ook ergens moeten wonen, maar de verhoudingen zijn wel erg uit balans op het moment.

1 like

Ik vind die biologische ook lekkerder en die blijven ook veel langer goed. Ze hebben ook een veel dikkere schil (waardoor ze soms wel wat klein uitvallen)

2 likes