Waar erger je je aan? #15

Ah wat vervelend. Misschien ook een renovatie traject dat gestart is?

Bij ons gaan er binnenkort zoveel renovatieprojecten starten dat ze hebben aangegeven dat mensen zonder urgentie of speciale toewijzing waarschijnlijk komende jaren amper huizen gaan krijgen.:no_mouth:

1 like

Ik las laatst in de krant dat bijna alle sociale huurwoningen in amsterdam naar speciale doelgroepen/urgentie gaan. Ik zoek het even. 23 van de 7000 huizen naar ‘normale’ woningzoekers

2 likes

Die ing storing. Ik wil bij mijn geld kunnen en raak hier helemaal onrustig van omg

4 likes

Ja net als dat huizen met 3 slaapkamers(waar je niet op mag reageren) regelmatig even duur of goedkoper zijn dan die met 1 of 2.

@Sjern dat zou zeer kut zijn. Maar op zich verklaard dat niet waarom er zo veel reacties zijn toch. Denk voor veel huizen echt bijna het dubbele aan aantal reacties. Wat @Luzarl post ook, dat kan toch niet.

3 likes

Ik vind het wel mooi dat we binnen ING vandaag en morgen even geen changes mogen doen aan de systemen omdat ze morgen de resultaten gaan presenteren van vorig kwartaal en ze geen negatieve berichten willen.

En dat deze storing dan gaande is. :joy: De berichten intern zagen er nog niet heel positief uit helaas.

8 likes

Die bananen van de ah zijn ook echt niet lekker.

1 like

Dan ga ik deze een keer proberen, want de laatste maanden heb ik echt de meest smaakloze bananen ooit gehad. Zelfs die van Chiquita waren niet meer zoals ik ze me herinnerde.

2 likes

Blijkbaar hebben bananenplanten weer last van een schimmel waardoor het niet zo lekker met de plant gaat. Alhoewel ik lees al jaren dat die planten met uitsterven worden bedreigd, maar ze zijn er nog. Ja behalve de originele waar dat bananensmaakje in snoep op is gebaseerd.

1 like

Godveredomme wat schrijnend ook :sob:
Oh wat droom ik van een keer een regering die een fatsoenlijk woonbeleid bewerkstelligt.

3 likes

mensen die zichzelf zo verliezen in een irrelevant detail van een verhaal!!! dat ze bijv. een verhaal vertellen maar een bepaalde straatnaam niet weten of een naam van iemand en eerst die herinnering op proberen te halen voor ze verder kunnen gaan

vat samen verdomme!!!

31 likes

Oh boy begrijp ik wat je bedoelt. Vaak moeten luisteren naar iemand die zn verhalen zo begint.

2 likes

Het haar war ik altijd uit se borstel van m’n robotstofzuiger moet halen
En ik heb niet eens lang haar
Zo goor

3 likes

Ik heb geen volwaardige avond maaltijd gehad en wilde eten bestellen als mn kind zou slapen maar ik heb ing :disappointed_relieved:

1 like

voetbaltafels en pingpongtafels op kantoor :yawning_face: :yawning_face: :yawning_face:

1 like

Bij sommige bedrijven kun je aan de deur pinnen, misschien is dat een optie? Ik kon net wel gewoon pinnen met ing.

Ik begrijp die Duitsers ineens heel goed met dat contante geld altijd. Wat duurt die storing van ING lang :sob:

Je kan toch gewoon pinnen met je pas? Ik vanmiddag wel iig.

3 likes

Oh ja dat wel. Al las ik wel dat mensen daar ook problemen mee hadden.

Maar ik heb deze week nog niet op m’n app gekeken en ik zet altijd bewust bijna alles op m’n spaarrekening. En gisteren is m’n telefoonabbo en sportschoolabbo afgeschreven denk ik dus ik heb even geen idee hoeveel er op m’n gewone betaalrekening staat en hoeveel ik uit kan geven aan boodschappen. Dus dat heb ik maar even uitgesteld naar morgen. Wel goede les dat ik misschien in het vervolg niet alles meteen in die spaarmapjes moet zetten en iets meer op m’n gewone rekening moet laten staan.

3 likes

Ja same, had vandaag een harde les bij de kapper :sleepy:

3 likes

Ik heb eindelijk geld op mijn rekening kunnen zetten! :dancer: