Lol, beter sparen voor een Tesla dan. Zit een dogmode op, blijft het lekker cool binnen!
Dat weet ik dat had je al gezegd.
ahahhaahaha:joy: sorry dat stond nog open en ik dacht huhh had ik nog niet gepost?
De lift in mijn appartementsgebouw is sinds vrijdagmiddag stuk. Ook al woon ik maar op het derde, ik vind het stom!
Dat is vaak zo laks ben met het goed schoonmaken van mijn lenzen en dan weer verbaas zijn dat ik geïrriteerde ogen heb.
Ik kan hem idd ook niet online vinden, is denk ik gewoon zo’n obscuur merk wat je typisch bij dat soort winkels kan vinden
Ik moet bij jouw linkje denken aan van die tiktoks van rijke mensen die een hele ijsklontjesvriezer hebben met 30 soorten en vormen verschillende soorten ijs. Ga even kijken of ik een linkje kan vinden want het is echt een nieuwe dimensie joh
Edit:
Echt de beste omschrijving van ‘I’m rich, you’re poor’
Ik heb een collega die zo hoest
De eeuwige struggle dat mijn haar zo snel vet wordt
Hahaha ik houd van zn commentaar erbij . Sowieso dat de kardashians zo’n speciale ijsblokjes kast hebben. Hun koelkasten alleen al zijn een complete koelcel van een gemiddeld restaurant.
Kim heeft dus eigenlijk een soort showroom keuken en dan een keuken waarin haar staff kookt.
Ik wil echt nooooooit meer in het centrum van een stad wonen ik werd echt gek vannacht. Vandaag weer fulltime funda’en
Enn, was er iets te doen dan?
Nee, maar merk dat nu het warmer is de markt echt veel meer lawaai maakt (meer mensen op het terras) en de fucking gr.oove had de muziek heel hard staan, zo’n rare duitse techno ofzo
En dat hofje waar ik woon nodigt ook gewoon uit om als dronken persoon door heen te lopen volgens mij
Krijg meteen flashbacks naar toen wij na een dag Pinkpop in Sittard in dat hotel aan de Markt gingen slapen (omdat we zo laat niet meer thuis kwamen met de trein), echt we waren zo moe en zo blij toen we dat bed zagen: hele nacht KUT-HERRIE buiten, echt hele nacht geschreeuw en gezang, echt geen oog dicht gedaan. Dus sterkte.
Jaaa die snap ik wel, meermaals doorheen gelopen
Nee maar die herrie is echt kut, vooral als je wilt slapen. Ik heb aan het einde van mijn straat aan beide kanten een kroeg, dat is ook niet altijd even fijn.
Dir lijkt me allemaal 10x kutter als die herrie met een limburgs accent is.
Vooral met dit weer
Totdat Elon opeens een update geeft waardoor die mode niet meer werkt. Ben benieuwd of al die oververhitte honden dan ook op tesladeaths komen te staan.
Ik heb het idee dat hij zich wel vermaakt met het stukmaken van Twitter.
Ik zat hier vorige week dus stoer te doen dat ik die cortisonen-spuit tegen die hooikoorts voor mezelf ging regelen op het werk; vier dagen gewerkt en vier dagen dat vergeten en nu sinds gisteravond is het echt DRAMA met de hooikoorts, zie er gewoon misvorm uit door de zwelling van mij ogen, godver ik haat mezelf dat ik dat dan weer VIER KEER vergeet vorige week.