Ik schil een mango nooit. Ik doe het altijd op de eerste manier:
Beetje laat maar ik heb deze laatst ontdekt en wil hem graag promoten: het is zo’n zak maar er zitten een soort scheurlijntjes tussen de losse blokjes dus als ie klaar is sla/druk je dat ding door elkaar en dan eindig je dus met een zak losse ijsklontjes. Veel handiger dan die losse dingen er moeten uitdrukken vind ik! Ik heb ze bij de Normal gekocht trouwens, ze hebben ook een versie voor staafjes en mini-ijsklontjes/crunch.
Volgende week heb je zo’n machine bij het Kruidvat in de aanbieding!
Jeetje, die hebben echt geen schaamte meer.
Je ziet ook dat bepaalde CoACheS mensen op Instagram die een longcovid-account hebben of een normaal account en ergens iets hebben geschreven over LC benaderen / toevoegen en stellen dat zij je kunnen genezen door een bepaalde niet bewezen therapie te volgen. Echt misselijk word ik daarvan, misbruik maken van mensen die al veel hoop hebben verloren.
Wat walgelijk en schaamteloos zeg. Misschien helpt het om ze te rapporteren?
Aan dit weer en het feit dat ik niet kan slapen terwijl ik in de nachtdienst zit en nog 2 diensten van de 4 te gaan heb
Ooh die klinkt goed. Ze zijn nu bezig met t verbouwen van een winkel naar de normal hier, dus nog ff wachten voor mij😃
wow ik kende die sla techniek helemaal niet hahahhaha
leven lang geklooid met klontjes uit het plastic pulken omdat ik nooit de moeite heb genomen de verpakking te lezen
Ik neem mijn hond altijd mee als ik ergens naartoe moet maar nu gaat dat niet meer omdat hij soms even in de auto moet wachten en dat is natuurlijk veel te warm. M’n hele dagschema raakt er van in de war
Tijd voor een nieuwe designer tas waar hij in past.
Zo’n sterke tassen maakt zelfs lv niet
Mensen
Aan fietszadels die gloeiend heet worden. Zo rot om op te fietsen
Haha maar zo zijn ze dus niet allemaal! Heb t ook bij anderen geprobeerd maar toen trok ik dat ding uit elkaar
Lijkt me idd handig! Kan je ze online ergens vinden? Heb gezocht maar kan die van jou niet vinden en ook geen variant erop.
Ja @instantramen de meeste kun je niet chrushen voor zover ik weet, want dan scheurt de hele zak los.
Nu wil ik ook ineens dit:
En zo’n machine en alles en waarschijnlijk gebruik ik het maximaal zo’n 2 weken in per jaar. Wtf waarom staat er Ede, daar ben ik nog nooit geweest lol.
Kinderen die hoesten, het klinkt zo viezig en ze hoesten met hun mond wagenwijd open
Dat het zo’n gedoe is om een creditcard aan te vragen. Naast studiefinanciering heb ik voldoende inkomen maar ze blijven moeilijk doen en niet kloppende informatie geven.
Ja ik word daar ook agressief van.
Walgelijk
En dan in combinatie met een snottebel