Ja dan zijn ze in mijn hoofd praktisch gratis!! Dus dan moet ik er zeker twee bestellen
Heftig dat je er zo achter kwam.
Mijn ex wiste alles. Kom/ kan zn telefoon ook nooit in ivm de codes. Hij is ook met meerdere vreemdgegaan.
Nou de vriend heeft me paar keer gebeld en geappt of ik kon bellen.
Conclusie, hij is bang dat mn ex erachter komt en verwijderd het daarom en weet niet dat bericht verwijderd er staat.
Ik heb geen zin in gezeik of gedoe dus zie wel waar het strand. Met een breuk verlies je altijd vrienden die van beide waren.
Ik vind de app notify trouwens wel handig. Alles in 1 overzicht en maar 1 notificatie ipv meerdere. Ook de cijfertjes bij de andere apps zijn weg.
Inderdaad. Ik wil niks stiekem doen.
Net kwam een vriend van mijn partner aan en ik zag door het raam dat hij zijn sigaret op de stoep voor ons huis gooide. Ik vind dat dus echt aso en heb er wat van gezegd maar nu zijn ze weggegaan en hebben ze die peuk niet weggehaald. Oftewel blijkbaar neem je niet serieus wat ik zeg.
Je gaat bij iemand naar binnen en daar staat heus wel een prullenbak, buiten staan ze trouwens ook, echt overal. Waarom moet dat op de stoep? Mijn partner let daar juist heel goed op en dat vind ik fijn maar ik vind het echt teleurstellend dat hij zân vriend niet even die peuk laat oprapen.
Ik heb vanmiddag in de auto bedacht dat deze dingen bestaan: https://ingka.page.link/SQ2sUr99Fqvn5ANH6
En ik ga kijken of die misschien ook over een blikje passen, dan zou je hem lekvrij weer mee naar huis kunnen nemen
Oh dit zijn echt specifiek van die (ogenschijnlijk kleine) dingen die ik nooit meer vergeet, een half jaar later nog steeds aan terugdenk, en de persoon in kwestie heeft dan voor altijd een beetje afgedaan haha.
Ja mijne wiste ook alles. Daarom had ik die app ook stiekem op zn telefoon geĂŻnstalleerd, zodat hij die meldingen niet kon wissen
Wat een vervelende situatie ook bij jou ja, iets stiekem moeten doen is indd niet leuk
Aaaaaaa ik heb eten besteld en het is echt al een half uur te laat en zie die bezorger telkens teeeeergend langzaam non stop verkeerd fietsen
Bij de gemeente
Is er geen âMelding openbare ruimteâ formulier oid?
Ja doe!! Ik mis ze ook!
Niet erg handig ook met deze droogte. Als de peuk niet goed uit is en op een verkeerde plek valt.
Mijn ervaring is dat fixi eigenlijk beter werkt dan welk formulier dan ook. Tis meteen bij de juiste persoon en ze moeten het afhandelen want zo werkt dat in het systeem.
Dat vind ik ook maar dit is een gezamenlijke vriend. En op een of andere manier vind hij dat lastig en meer zijn vriend.
Het is pas net mn ex en moeten de hele scheiding inc. kinderen en huis nog regelen dus ik hou me nog enigszins rustig tot ik heb wat ik wil.
Zonder kinderen zou het allemaal makkelijker zijn.
Denk niet dat een briefje heel veel zin heeft. Hij kan niet stiller of uit ofzo.
Doet mij meteen denken aan vorige week. Mijn bovenburen had een sigaret in de dakgoot gegooid en deze was nog niet goed uit. Ze gingen vervolgens weg. Drie keer raden wie 30 minuten later buitenstond met twee brandweerwagens en politie voor de deur. Gelukkig waren we er snel bij en had het terras voor mijn huis de rook gezien
Mijn beste vriendin wist dus vaak appjes en ik kan er ZO slecht tegen. En meestal is het inderdaad ook iets stoms. Of fotoâs sturen die je maar 1 keer kan openen en dan is het een screenshot van een onbenullig gesprek. Kap gewoon, ik vind het echt een irritante ontwikkeling dat dit kan allemaal.
Ik ben helemaal alleen met een jongen in het hostel en deze avond had zoveel potentie kunnen hebben als deze jongen niet super introvert was. Hij zegt ook niks tegen me en net kwam ik binnen en zat hij in het donker een boek te lezen ? Toen ik wat vroeg zei hij: oh me?(lol wie anders) En na 2 zinnen hield het gesprek alweer op
Edit: oke de hostel eigenaar kwam nog even langs voor een wee(whisky) en daarna kwam hij wat meer los, maar alsnog had ik hier wel meer uit kunnen halen met iemand anders haha
Klacht gaat je ook niet verder helpen, waarschijnlijk valt het binnen de norm van decibels die toegestaan zijn. Over het algemeen geven ze ongeveer 40 decibel aan geluid (meer mag wettelijk niet) en boven de 50 overdag en boven de 40 in de nacht is pas wettelijk niet meer toegestaan als je het hebt over âgewoonâ geluidsoverlast. Met warmtepompen is dus 40 vastgelegd. Je zou kunnen onderzoeken of hij harder is dan dat, maar dan zouden ze hem dus eigenlijk al niet hebben mogen installeren.
Ik denk dat je er inderdaad gewoon mee moet leren leven en komende jaren zullen uiteraard steeds meer mensen zoân ding hebben, dus je ontkomt er straks toch niet meer aan als je dicht op elkaar woont.