Waar erger je je aan? #15

Mijn sportschool heeft geen airco :angry:

2 likes

Nu ben je wel gelijk al het vocht kwijt dat je vasthoudt met dit weer haha

2 likes

Fucking vlieg op mn kamer die me lastig valt.

1 like

Dat ik geen ventilator aan kan doen omdat ik meteen begin te niezen en snotteren door de hooikoorts. En nu in 28 graden lig en alsnog niet slaap.

1 like

Er worden zonnepanelen bij de buurman geïnstalleerd, dus gisteren hadden de dakdekkers/zonnepaneleninstallateurs onze oprit volledig geblokkeerd met hun spullen toen ik thuis kwam, dus kon ik niet parkeren, en vandaag hebben ze het weer gedaan. Ik kan er niet eens met de fiets in en uit, beetje lomp

Edit; nou een aantal uur later stond hun busje nog op mijn oprit en hadden ze spullen tegen mn garagedeur gezet dus heb net maar gevraagd of ze bijna klaar waren. Maar niemand sprak Nederlands dus ze begrepen me niet, maar hebben wel een doorgang gemaakt nu dus ik kan tenminste weer over mn oprit het huis uit haha

3 likes

Net een nieuw dekbedovertrek gekocht en zowel de beide kussenslopen als het dekbed hebben een andere kleurtint. Dusss die kan zo weer terug.:sweat_smile:

4 likes

30% korting bij Douglas via de app!

Uitgesloten merken:

:skull::skull::skull:

47 likes

Phahaha moest hier precies ook hardop om lachen. Zo droog :joy:

Mijn ergernis: dat ik geen mooi badpak kan vinden, het ziet er gewoon allemaal niet uit bij mij. En ja een bikini is dan natuurlijk handiger. Maar hoezo kan ik na jaren zoeken nog geen fatsoenlijk badpak vinden?!

2 likes

Dat ik mij had voorgenomen om vaker dingen gewoon in de winkel te kopen maar dat ik altijd de artikelen wil hebben die ze of alleen online verkopen of alleen in de “grote steden” en daar valt mijn woonplaats schijnbaar niet onder.

2 likes

Hier hetzelfde. Ik ben dan wel zwanger dus zocht specifiek naar een zwangerschapsbadpak, heb in totaal denk ik wel 20 badpakken in 2 maten bij 4 webshops gekocht, heb er nu 2 die passen. En dan ben ik nog niet eens kritisch geweest op of ik ze überhaupt wel mooi vond.

1 like

Eeuwige struggle dit. Ik heb sinds vorig jaar ineens dat ik me heel bloot (en bekeken) voel in een bikini dus ik vind dat niet zo prettig meer.

Nu ben ik dus op zoek naar een badpak. Maar ik ben 1.80 wat erin resulteert dat ik in ieder badpak een camel toe heb omdat de stof net wat te kort is :rage:

6 likes

Hahaha herkenbaar! Heb nu wel een fijne gescoord bij & Other Stories

4 likes

Aan dat mensen hier op klompen lopen en dit is vooral irritant als ze dan 5 keer heen en weer voor je tuin lopen (de buurvrouw)

1 like

Oh nice! Dan ga ik daar ook even kijken :grin:

? Of gewoon vragen of ze je oprit niet willen blokkeren?

11 likes

Ik heb dit in mijn straat gehad. Elke dag weer als ik even snel lunch was gaan halen of zo en weer terug kwam. Mevrouw mevrouwwwwwtje je mag hier niet lopen… nou ik woon hier :sweat_smile: ben letterlijk 10 minuten geleden ook de voordeur uit gekomen.

En het is voor die mannen ook heel lullig maar het is ook echt kut als je er gewoon moet zijn. Hopelijk zijn ze snel klaar!

2 likes

Ik ga nu voor een bikinitop met een swimshort, daar zijn echt leuke van, hoef je niet steeds je broekje tussen je billen vandaan te trekken

Ja dat is ook handig inderdaad, maar ik vind het voor mezelf dan toch nog wat te bloot. Ik snap ook niet waar deze preutsheid ineens vandaan komt, tot vorig jaar had ik er nooit “last” van😅

3 likes

Er zijn zoveel mensen om me heen zwanger en das prima baar erop los, maar side eye naar al die stellen die vorig jaar winter nog zeiden dat ze er niet aan moesten denken

14 likes

Maar is ergens toch ook logisch? Wij zeggen ook vaak dat het ons leuk lijkt maar nu nog niet zodat er niet steeds vragen komen of we al bezig zijn, of jet al gelukt is etc. Je weet nooit hoe het loopt en niet iedereen hoeft alles te weten.

9 likes