Waar erger je je aan? #15

Omg waar

3 likes

Dat wijf dat dr autobanden aan het oppompen is en de motor aan laat, kan dr aircootje lekker blijven draaien zeker

2 likes

Mijn vriend ging zondag boodschappen doen met de auto en vertelde dat er op de parkeerplaats echt zoveel mensen met motor en airco aan stonden te wachten op iemand die boodschappen aan het doen was. Sommigen zelfs met een raampje open.
Ga lekker in de supermarkt zitten als je er toch bent, veel koeler.

2 likes

In een app die rummikub heet!

3 likes

Appjes die verwijderd worden. Dus nu maar een app geïnstalleerd die notificaties opslaat en daarmee het bericht :upside_down_face:

Hoef ik niet alles te screenshotten.

Bewaar het just in case. Ik weet de intentie van diegene niet maar wissen kan nooit goed zijn.

Zijn trouwens best normale berichtjes, verwijderen lijkt het erger te maken.

6 likes

Appjes van vrienden of collega’s bijv?
Ik wis berichtjes wanneer het echt niet klopt wat ik heb geschreven. Bijv als antwoord op een vraag. Doe ik eerder in een groeps-app nu ik erover nadenk dan in een 1op1 chat.

Wist niet eens dat je apps had die alles kopiëren

1 like

Met wat voor mensen app jij? :rofl:

31 likes

Waarom loopt het ziekenhuis altijd zo uit…

1 like

Joe Biden die haar per ongeluk staatsinformatie deelt.

7 likes

Het is een vriend .
Maar nu met de scheiding opeens simpele apps verwijderen.
Waarschijnlijk omdat het ook een vriend van mn ex is en mn ex liever niet heeft dat we contact hebben ( ander verhaal). Maar dan staat er “dit bericht is verwijderd’ ipv normale bericht met ’ hoe gaat het?’ ’ hoe was de verjaardag/vakantie” . Totaal niet seksueels of toespelingen op iets.

Dus kan hem niet helemaal volgen met dat wissen en vraag me af waar het naar leid of dat ik opeens ander soort appjes of foto’s krijg. En daar zit ik niet op te wachten maar kan ik wel laten zien dat het gewone appjes waren door ze nog te hebben mocht er gedoe komen.

Maar nu ik het zo uittyp kan het ergens anders naar leiden dus ga het maar minderen.

2 likes

Je kan toch ook gewoon vragen waarom hij dat doet.

27 likes

Ik ben ineens allergisch voor banaan of zo? Bijna 30 jaar zonder problemen bananen gegeten en nu de laatste paar keren een brandend gevoel in mijn mond, tintelingen in mijn tong, opgezwollen mond en lippen. Ik zocht er de eerste twee keer niks achter, maar nu ik voor de derde keer deze week deze klachten heb denk ik toch dat er een relatie is. Wat kut

1 like

Dat heb ik al gevraagd maar nog geen reactie op.

1 like

Dat heeft mijn man ook ineens met banaan.
Ook dik aan het kotsen etc.

3 likes

Nee nee comuniceren is raar! App instaleren om te kijken wat hij stuurt en daar dan van alles achter zoeken is beter.

6 likes

Dat heb ik al gevraagd en geen antwoord.
En de appjes heb ik al gelezen en hij verwijderd ze daarna. Dat is raar vooral omdat het gewone appjes zijn.

3 likes

Heb je toevallig ook hooikoorts? Zo kan ik geen kiwi en kers eten tijdens het hooikoortsseizoen sinds een jaar of 2.

1 like

Omg ik heb zo’n app eens stiekem op m’n vreemdgaande ex (toen nog vriend) zn telefoon
geïnstalleerd en de app verborgen en zo kwam ik erachter dat ie niet met één (wat ik al wist) maar twee van zn collega’s neukte.

Ja ja ja dikke inbreuk op z’n privacy en alles maar /care. I did what I had to do.

42 likes

Nee dat niet gelukkig!

Ik heb het ook bij bepaalde alcoholische dranken al jaren, daarom drink ik echt zelden, maar bedenk me nu dat misschien in die specifieke drankjes ook banaan zit. Super raar

1 like

Ik kreeg een 20 euro cadeaubon voor het ongemak dus ik mag niet zeuren

6 likes