Heb je geen app? Nul drempels om een afspraak te maken.
En bij vlekjes enzo kunnen ze het soms ook met een foto af. Oh en hier kun je je via de website dus ook inschrijven voor het specifieke vlekken/plekken spreekuur of hoe het ook heet.
Tering denigrerend
Sorry dit heeft verder niks met je bericht te maken maar ik moet hier zo hard om lachen.
Dank je wel <3 Maar inderdaad precies dat, dan ga ik paniekerig âik ben later want ik krijg de auto niet wegâ appen en mijn moeder alleen maar âhet komt vast wel goed blijf gewoon rustigâ reageren terwijl er iemand in discussie gaat over iets wat niet mijn schuld is. Bleh. Maar gelukkig was het bij mijn ouders daarna wel fijn.
Ik heb gebeld en moet idd via het portaal een foto opsturen. Ben benieuwd!
Ik huil met je mee,
Er zijn nog 3 andere slachtoffers in huis die ze kunnen steken, maar ze moeten alleen mij hebben. En tegenwoordig worden het van die grote jeukende schijven ipv gewoon een klein muggenbultje
Gebruiken jullie al azaron? Direct na prikken even afdoen met koud water en dan dat spul erop en NIET krabben werkt bij mij.
Ik erger me aan mezelf, ik ga vrijdag uit eten met 2 vriendinnen en we zouden naar de stad (Utrecht) gaan maar nu willen ze graag naar zoân semi-strandtend ergens in Utrecht (Key west). Ik wil flaneren en flirten in mijn zomerjurkje in de stad, niet ergens achteraf op een weggestopt âstrandâ.
Dat is ook wel vrij levenloos, midden in de vinex
Oh echt, shit dat dacht ik al ja
Ik heb meteen echt al geen zin meer
123inkt. Ik heb twee weken geleden iets besteld. Van mijn privérekening betaald want als ondernemer heb je blijkbaar geen herroepingsrecht? Nou ja prima, verreken ik het later wel weer. Ik kreeg dat ding niet werkend met het systeem dat ik gebruik dus wil graag een ander merk bestellen. Ik heb donderdag aangegeven dat ik het retour wil doen omdat het niet werkt met mijn systeem. Krijg ik een mailtje wat er niet werkt, want misschien kunnen ze me helpen.
Ik heb gereageerd dat ik liever gewoon die andere bestel en zit nu nog steeds op antwoord te wachten. Ik wil gewoon dat ding terugsturen en een andere bestellen, hoe moeilijk is het. En ik wil gewoon geld terug op mijn rekening
Ik moest naar mn ouders de tuin sproeien, ah kan ik gelijk mijn auto even afspoelen met al die pollen. Ah, sponsje met beetje dreft erbij kan ook wel.
Auto opgedroogd: allemaal zeepvlekken.
Na mn lunch maar poging twee. Buren zullen me wel uitlachen.
Kan je niet SOIA voorstellen, als je vriendinnen graag naar zoiets willen? Stuk leuker dan Key West!
Niet als je daar zelf helemaal geen zin in hebt, natuurlijk.
Mensen die niet even aangeven âhe het wcpapier is opâ als ze uit een hokje komen waar geen wcpapier is.
De ub was altijd de place to be met dit weer want airco, maar blijkbaar zijn die tijden nu voorbij. Nu zit ik in een koffietentje iedereen te observeren die binnenkomt. Grappig hoe verschillend mensen gekleed gaan met dit weer
Zou inderdaad Soia voorstellen. Key West is echt troosteloos #arremoei
Er was geen plek op de tijd die we wilden dus we gaan toch de stad in
Bedankt voor jullie medeleven en tips
Ik dacht dat ik âevenâ boven ging liggen met de airco aan 2,5 uur geslapen. Zodat ik iig zeker weet dat ik vanavond niet meer kan slapen
Let me know als je nog tips nodig hebt voor de binnenstad
Dat mag altijd!