Waar erger je je aan? #15

Ik vind boulderen dus echt leuk maar die mannetjes soms zo vervelend dat ik ‘t eigenlijk alleen op zaterdag of zondagavond doe als die er niet zijn. Ga ook bijna altijd met m’n vriend maar toen ik een keer alleen was gingen ze me ook allemaal aanspreken wat een ellende

4 likes

Ik vind boulderen best wel leuk, maar vind het gevoel van die magnesium aan mijn handen zo vervelend dat ik het niet meer doe. :sweat_smile:

1 like

Is het echt het ruwe wat je vervelend vindt of het poederige? Ik heb voor paaldansen namelijk vloeibare magnesium. Vind dat veel prettiger en dat werkt ook prima voor boulderen (:

4 likes

Oh dit klinkt precies als mijn leven, als ik 1 ding heb staan voor het weekend wil ik er niets meer bij en ook doordeweeks max 1 avond per week, anders voelt het echt als teveel. En ik werk ook 1 a 2 weekenden per maand en dan plan ik liever ook niets anders.

En ondanks dat, vind ik tot mei volzitten echt belachelijk.

9 likes

Vakantie boeken. Ik ben volgens mij alweer veel te laat (we gaan in het hoogseizoen) want het is of achterlijk duur of het zit al vol. En als ik dan iets redelijks heb gevonden ga ik alle reviews lezen en dan knap ik alweer af omdat er altijd wel negatieve dingen bij staan.

5 likes

Ik ben ziek maar dacht nee kan me echt niet ziek melden, ik ga werken en dan ga ik eerder naar huis. Kom ik op mijn werk heeft een collega (die carnaval viert) zich ziek gemeld en de andere 2 collega’s gaan allebei eerder weg.

Love my life 🫶🏻

9 likes

Ik ben gewoon alweer verkouden. Voor en tijdens die lockdowns was ik altijd maar 1 x per jaar verkouden en nu ineens om de zoveel maanden lijkt het wel. Echt alsof iedereen ineens extra bacillen rond aan het strooien is :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Heb al een paar dagen een trillend spiertje in mijn bovenarm :unamused:

Dat mijn beide ouders het presteren te gaan scheiden zonder mij dat zelf te vertellen

12 likes

Echt, waarom kunnen cadeau’s altijd alleen door vrouwen bedacht en geregeld worden? Elke keer weer kom ik in een groepsapp terecht met alleen vrouwen en dan zeg ik weer, nou de mannen kunnen het ook regelen…dat laatste blijft alleen niet hangen

9 likes

Dat overal zoveel suiker in zit. Ik eet zonder moeite een zak m&m’s leeg hoor, maar een krentenbol hoeft echt niet als een snoepje te smaken.

1 like

Ik gok alleen dat dat eerder aan de krenten ligt dan dat er een berg suiker aan het deeg is toegevoegd.

3 likes

Ik haat deze smiley zooooooo erg. Ik word er echt instant chagrijnig van.

2 likes

Oh goeie, ik wist niet eens dat dat bestaat. Ga het onthouden voor als ik weer eens een keertje ga boulderen!

1 like

Zo irritant dat je bij ASN Bank je spaarpotjes alleen kunt beheren via desktop. En in de app zie je ze ook niet eens, echt compleet nutteloos

3 likes

In de nieuwe app kan dat wel weer, de nieuwe app zit nu nog in de testfase maar kan al wel gebruikt worden: Test onze nieuwe mobiel bankieren app - ASN Bank

2 likes

Dat zijn dank denk ik ‘oude’ spaarpotjes, van voor 2022. Je kunt in de huidige app in ieder geval geen nieuwe meer aanmaken

@50193905 ah ja klopt, alleen twijfel omdat die nog in de testfase zit, dus zal ook nog niet optimaal werken allemaal

1 like

Ik heb vanochtend nog een nieuw spaarpotje aangemaakt? En heb de gewone app met dr laatste update

Of je hebt die beta app of het is omdat je spaarpotten al langer gebruikte

2 likes

Ik had al spaarpotjes idd en heb sowieso de nieuwe app niet :sweat_smile:

Edit: sorry ik had uit jouw eerste bericht niet begrepen dat je nog geen spaarpotten in de app had en nu nieuwe wil maken

1 like