Waar erger je je aan? #15

Ik ben gewoon alweer verkouden. Voor en tijdens die lockdowns was ik altijd maar 1 x per jaar verkouden en nu ineens om de zoveel maanden lijkt het wel. Echt alsof iedereen ineens extra bacillen rond aan het strooien is :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Heb al een paar dagen een trillend spiertje in mijn bovenarm :unamused:

Dat mijn beide ouders het presteren te gaan scheiden zonder mij dat zelf te vertellen

12 likes

Echt, waarom kunnen cadeau’s altijd alleen door vrouwen bedacht en geregeld worden? Elke keer weer kom ik in een groepsapp terecht met alleen vrouwen en dan zeg ik weer, nou de mannen kunnen het ook regelen…dat laatste blijft alleen niet hangen

9 likes

Dat overal zoveel suiker in zit. Ik eet zonder moeite een zak m&m’s leeg hoor, maar een krentenbol hoeft echt niet als een snoepje te smaken.

1 like

Ik gok alleen dat dat eerder aan de krenten ligt dan dat er een berg suiker aan het deeg is toegevoegd.

3 likes

Ik haat deze smiley zooooooo erg. Ik word er echt instant chagrijnig van.

2 likes

Oh goeie, ik wist niet eens dat dat bestaat. Ga het onthouden voor als ik weer eens een keertje ga boulderen!

1 like

Zo irritant dat je bij ASN Bank je spaarpotjes alleen kunt beheren via desktop. En in de app zie je ze ook niet eens, echt compleet nutteloos

3 likes

In de nieuwe app kan dat wel weer, de nieuwe app zit nu nog in de testfase maar kan al wel gebruikt worden: Test onze nieuwe mobiel bankieren app - ASN Bank

2 likes

Dat zijn dank denk ik ā€˜oude’ spaarpotjes, van voor 2022. Je kunt in de huidige app in ieder geval geen nieuwe meer aanmaken

@50193905 ah ja klopt, alleen twijfel omdat die nog in de testfase zit, dus zal ook nog niet optimaal werken allemaal

1 like

Ik heb vanochtend nog een nieuw spaarpotje aangemaakt? En heb de gewone app met dr laatste update

Of je hebt die beta app of het is omdat je spaarpotten al langer gebruikte

2 likes

Ik had al spaarpotjes idd en heb sowieso de nieuwe app niet :sweat_smile:

Edit: sorry ik had uit jouw eerste bericht niet begrepen dat je nog geen spaarpotten in de app had en nu nieuwe wil maken

1 like

Ja ik heb dezelfde versie, maar gebruikte eerder nooit die spaarpotjes. Voor mijn gevoel zijn ze al jaren bezig met het verbeteren van die app waardoor niet iedereen optimaal gebruik kan maken van de app. Echt kut want ik log nooit in op mijn computer om mijn saldo te checken (die mensen zijn er vast :sweat_smile: )

2 likes

Als je van potjes houdt dan is de bank bunq echt een aanrader. Je kan iets van 25 rekeningen aanmaken die allemaal wel een eigen rekeningnummer hebben, maar je kan ze wel gewoon met 1 pasje besturen. Ook gedeelde rekeningen met een of meerder mensen. Ik heb echt heel potjessysteem opgebouwd met zakgeld, boodschappengeld, vaste lasten, gezamelijke vastenlasten, sparen, etc, en daardoor veel beter zicht en controle over mijn geld. Bij deze bank lopen ze sowieso voorop qua handige functionaliteiten.

2 likes

Ik denk dat mensen die bij ASN zitten daar vooral zitten vanwege de duurzaamheid, denk niet dat bunq daar ook aan voldoet

8 likes

Vroeg net aan de conducteur of ze vrijdag rijden. Zei hij ā€œja daar is nog veel onduidelijk over zelfs morgen is niet duidelijk.ā€
Top! Ik heb liever dat de ns staakt want die kunnen dat nog een beetje organizeren.

Ik zit ook bij bunq voor de duurzaamheid, dus ik zie het probleem niet. Het was bunq, Triodos of ASN voor mij.

Ok, ik had expres nog even gegoogled en overal komt eigenlijk alleen ASN/Volksbank en Triodos naar boven, had bunq er niet tussen zien staan

1 like