Deze is cute. Op hun eigen site hebben ze toch best veel of ben je naar 1 specifieke op zoek?
Waarom is dit trouwens zo duur? Is het zo goed?
Deze is cute. Op hun eigen site hebben ze toch best veel of ben je naar 1 specifieke op zoek?
Waarom is dit trouwens zo duur? Is het zo goed?
Ja dit gaat je hele leven lang mee
Ik heb nu 2 mokken van de collectie en de spatel in mān mandje maar ben dus opzoek naar deze spatelpot waar op de foto dus bloemen in zitten, echt cute, kan 'm dus alleen online vinden op Amerikaanse webshops die niet naar NL verzenden bleh
Oh dat is echt mega schattig
Nope maar hij wilde dit al weeeeken doen dus nu is t een soort van mijn schuld dat t zo lang heeft geduurd mannenā¦
Ik krijg ineens tiktok videoās van buren te zien onder het mom van āmensen die je misschien kentā Blijkbaar zijn dat mensen waarbij ik in hun contactenlijst sta (kan kloppen, zat in een groepsapp maar daar was ik ook al heel snel weer uit) maar wtf. Ik wil die lui helemaal niet kennen en al helemaal niet op mn fyp. Stom. Heb ze geblokt en hoop dat het nu klaar is
Tja je kunt moeilijk op de pauzeknop drukken
Hallo dit is niet hoe deinfluencen werkt.
Ik doe daar niet aan mee
Je hebt je dure item gevonden
Ohhh ik haat sommige mensen.
Mijn hondje kan dus niet met andere honden dus ik ben elke ronde altijd jan en alleman aan het ontwijken en vaak gaat dat prima. Maar nu zijn er ineens twee nieuwe hondeneigenaren in de buurt die elke keer met triomfantelijke rotkop met hun puppy lopen. Nu is dat geen probleem, maar voor mijn huis zijn letterlijk 3!! paden maar de ene eigenaar loopt letterlijk 50 meter lang elke 3 seconden op een ander pad?? Waardoor ik er dus niet langs kan omdat die persoon dus steeds mijn kant op komt. En als ik dan op het andere pad ga lopen, loopt zij er dus 5 sec later ook weer. En de andere eigenaar loopt op het middelste pad en laat dan haar hond die dus niet kan luisteren loslopen. Ik ben dan ook genoodzaakt om weer helemaal terug te lopen want dat beest komt dus direct naar mijn hond toegelopen ongeacht elk pad ik kies. En ik haat het want het is letterlijk de enige weg naar huis. Stond net dus ook in de regen te wachten omdat mevrouw er weer eens liep Je mag je hond ook niet los daar dus LIJN HEM AAN.
En het leuke is, ik zie ze ELKE KEER.
Zo, einde rant.
Ohnee toch niet. Ze hebben ook allemaal zoān blik in hun ogen alsof ze dus de helw wereld voor zichzelf hebben he. En geirriteerd kijken als ik voor ze omloop OF ze kijken geirriteerd omdat mijn hond dus aan slaat op die van hun. āmIjN hOnD dOeT nIksā nee maar die van mij wel.
Vooral dit. Mijn oppashond kan ook niet met andere honden dus ik ga al telkens naar de overkant van de straat, probeer de hond af te leiden etc. En als ik zie dat iemand met een hond staat te wachten of onzeker is dan reageer ik daar ook naar. Maar dan zijn er nog mensen die hun honden willen laten snuffelen of nog erger ze los hebben lopen inderdaad. En als je er iets van zegt dan is het āja maar hij doet niksā of je krijgt een grote bek.
Met haar in het veld gaan lopen of in het bos gaat al helemaal niet meer want daar lopen constant honden los ookal staan er tig borden dat het verboden is. Hoe vaak ik al heb moeten horen dat ik dan niet met zoān gevaarlijk beest over straat mag en dat ze me aso vindenā¦of dat dit ras toch wel echt bekend staat om zijn agressiviteit⦠Nee sukkels als jullie honden niet losliepen/onder controle hadden was er ook totaal geen probleem en als jullie gewoon zelf ook eens luisterden scheelde dat ook wel degelijk. Mja blijkbaar heeft zij het dan altijd gedaan want zij is de grote boze Duitse herder. Terwijl ze zelf getraumatiseerd is dus dat slaat echt nergens op.
Mijn eigen hond is een aantal jaar geleden zelfs bijna doodgebeten door een āmijn hond doet zoiets nietā-geval. Die is dus de rest van zijn leven gewoon verprutst geweest alleen door de dommigheid van anderen
Is iemand naast me zo INTENS aan het snurken dat ik nog geen seconde heb geslapen. Het is bijna 04:30 en ik krijg echt lichte moordneigingen.
Klanten die bellen naar de winkel, geen naam/achternaam zeggen en vragen āHallo, is mijn bril al klaar?ā heb dan altijd zin om te zeggen āIk heb geen meneer/mevrouw Hallo in mijn klantenbestand staan dus ik denk dat u het verkeerde nummer gebeld heeftā en dan de haak erop gooien. Maar dat kan niet, iets met klantvriendelijkheid enzoā¦
Soms zou ik willen dat je voor 1 dag alles zou mogen zeggen tegen klanten.
Same!
Ik werk in een ziekenhuis en hoe vaak mensen niet naar de afdeling bellen met āik wilde even bellen om te vragen hoe het met mān moeder gaat.ā
Oooh je moeder, ja natuurlijk, die kennen we allemaal
Ik snap ook gewoon oprecht niet waarom ze niet even een naam vermelden. Zij bellen ons, niet andersom.
Klanten denken vaak ook dat we meteen weten welke lenzen iemand heeft. Ik heb nou niet bepaald de gave dat ik dat door de telefoon kan ruiken.
Dat niet, maar ik vind het gewoon common decency om minstens je naam te noemen. āGoedemorgen met Pietje Janssen, ik wil graag weten of mijn bril klaar isā ipv āhoi, is mijn bril klaar?ā
Nja ik zou dan eerder vragen ik bel even om te vragen hoe het met ans jansen gaat.
Eens! Dat vind ik ook een logisch gevolg van het gesprek.