Als je van potjes houdt dan is de bank bunq echt een aanrader. Je kan iets van 25 rekeningen aanmaken die allemaal wel een eigen rekeningnummer hebben, maar je kan ze wel gewoon met 1 pasje besturen. Ook gedeelde rekeningen met een of meerder mensen. Ik heb echt heel potjessysteem opgebouwd met zakgeld, boodschappengeld, vaste lasten, gezamelijke vastenlasten, sparen, etc, en daardoor veel beter zicht en controle over mijn geld. Bij deze bank lopen ze sowieso voorop qua handige functionaliteiten.
Ik denk dat mensen die bij ASN zitten daar vooral zitten vanwege de duurzaamheid, denk niet dat bunq daar ook aan voldoet
Vroeg net aan de conducteur of ze vrijdag rijden. Zei hij “ja daar is nog veel onduidelijk over zelfs morgen is niet duidelijk.”
Top! Ik heb liever dat de ns staakt want die kunnen dat nog een beetje organizeren.
Ik zit ook bij bunq voor de duurzaamheid, dus ik zie het probleem niet. Het was bunq, Triodos of ASN voor mij.
Ok, ik had expres nog even gegoogled en overal komt eigenlijk alleen ASN/Volksbank en Triodos naar boven, had bunq er niet tussen zien staan
Bij elke €100 die je uitgeeft met bunq wordt er een boom geplant Kost je wel 18 euro per maand, lol.
Ik geloof daar dus geen hol van eigenlijk. Heeft iedere klant een persoonlijk bosje?
De eerlijke bankwijzer heeft bunq heel lang uberhaupt niet meegenomen, sinds kort wel, daar scoren ze net onder asn en triodos. Maar de toelichting waarom ze op sommige punten lager scoren vind ik soms wat discutabel. Bung investeert bvb niet in zuivel en vlees, dat vind ik belangrijk, terwijl triodos wel investeert in biologische veehouderij. En dan scoort triodos veel hoger op dierenwelzijn? Zo zijn er meer dingen.
lol ik betaal 6 euro per maand en ik zie dan wel heel zielig in mijn account dat ik nog 0 bomen geplant heb
Volgens mij plant je alleen bomen met dat ‘Easy Green’ abonnement. Die is dus ook veel duurder
Zoo vervelend. Ik had een bestelling geplaatst en geannuleerd (want verkeerde item) bij Kwantum, zou binnen 10 werkdagen geld gestort krijgen. Nou niet het geval want fout in het systeem en blabla kan nog wel even duren, week later heb ik het nog niet. Is bijna 500 euro, vind het echt vervelend dat ik het niet heb en blijkbaar hebben heel veel mensen dit. Kwantum gebeld, ze kunnen ook geen inschatting geven van hoelang dit gaat duren maar kan nog wel een paar weken zijn.
Ik heb precies dit bij de Leen Bakker! Zo vervelend… ook niet duidelijk gecommuniceerd naar mij toe, moest er zelf achteraan.
Hóe doet Bunq een spaarrekening met 1,56% rente waar zowat alle andere banken 0,1 of 0,2 ofzo hebben? Wat is het addertje onder het gras? Durf het niet te geloven ofzo 🥹
Je kan je beter afvragen waarom de grote banken zo achterblijven. Rente bij de Europese Centrale Bank (waar banken hun geld stallen) is al een paar keer verhoogd, inmiddels naar 2,5%. De grote banken verrekenen dat niet of met zeer grote vertraging door aan de klanten ECB verhoogt rente verder, goed nieuws voor spaarders | RTL Nieuws
Ben jij student?
Oh haha, nouja het is hier wel gebruikelijk dat er kosten verbonden zitten aan je bankpas maar eerder 2,50 per maand dan de 18 euro van bijv hierboven
Bij ons is het driemaandelijks, tenzij je je een jongerenrekening hebt.
Die € 18 is voor een beetje een hippe nieuwe bank, gewoon de ouderwetse bank die al 100 jaar bestaat daar betaal je € 2,50 ofzo voor
Net nagekeken en het is maandelijks bij de grote blauwe bank. Zo’n 7,25 voor een plus-rekening (Gold MasterCard, verzekeringen, instant overschrijvingen)
Bij welke bank ben je?
Iedereen nu op insta: pfff gaan we weer (6e avond carnaval)
Nou blijf dan gewoon thuis? Niemand dwingt je