Waar erger je je aan? #15

Hangt af van bank tot bank, bij Belfius bvb kost het 1,25 per instantoverschrijving. Waar ik ben zijn ze gratis maar ik betaal 4,25 voor die kredietkaart bovenop de plusrekening aan zo’n 3 euro. Heb even naar het aanbod moeten kijken haha.

2,95 en dan nog 1,70 per maand voor m’n creditcard :weary:

Denk dat het niet als een negatieve pff bedoeld is? 6 dagen is toch geweldig, waarom zo negatief haha

1 like

Hangt ook af van welke rekening je hebt denk ik want ik ben bij Belfius en betaal niks voor instant overschrijvingen. Heb geen creditcard of dergelijke maar heb gewoon een gratis rekening. Wel een woonlening en alle verzekeringen daar afgesloten, dan ‘kregen’ we de rekeningen gratis.

2 likes

Echt wtf mijn vriend is aan het slaapwandelen?! En hij is super irritant.

3 likes

Dat ik erg vroeg op sta om met de trein naar Amsterdam te gaan voor werk en al die kut treinen uitvallen (geen streekvervoer). Moet er om 9u zijn vanwege een cursus. Ben hier zo klaar mee.

3 likes

Ik heb pindakaas in huis, maar het is die zonder stukjes dus helemaal glad. Best jammer, een stuk minder lekker

9 likes

Jawel ze bedoelen het juist negatief van oo zo moe geen zin
Incl zielige foto’s

2 likes

Hier ook gezeik. Ben je op tijd gekomen?

Ik moet naar een nieuwe opdrachtgever en moet een bus hebben, maar die rijden dus niet. Nu moet ik erop gokken dat er een ov-fiets is en een half uur fietsen. Word daar nerveus van. M’n eerste trein viel uit, nu zit ik in de tweede maar die stond net stil. Nu rijden we wel weer gelukkig. Ik had moeten zeggen dat ik thuis zou blijven :weary:

Ik heb ook nog een tandpastavlek zie ik nu en ik ga m’n overstap missen. M’n trein erna heeft vertraging . De fietsen zijn bijna op :+1:t2: nu ga ik toch maar kijken of er een bus rijdt maar ik ben bang dat ik dan weer niet terug kan. Joe.

1 like

Bij ons stond het in de brief over de gemeentelijke belastingen.
Hier kan je het ook checken: https://www.wozwaardeloket.nl

1 like

Misschien komt het nog? Bij mij stond tot en met gisteren nog alleen 2021 en vandaag kregen we de brief van de waterschapsbelasting en staat de 2022 woz waarde online

2 likes

Wat een bedrag man :exploding_head: 50 duizend meer dan het half 2021 voor getaxeerd is, ik dacht dat het niet verder zou gaan stijgen.

Mensen die jengelen over de woz van hun huis

48 likes

Ik heb ook met verbazing (en misschien noem jij het jengelen) naar de wozwaarde van mijn huis zitten kijken. Maar vanuit het idee, was het dit bedrag geweest toen we het kochten hadden we het niet kunnen betalen. Dus nu is het helemaal onbetaalbaar voor starters. En dan woon ik in een rijtjeshuis waar 7 jaar geleden wij als enige een bod op hebben gedaan want niemand wilde hier wonen.

5 likes

Oké ik snap het maar verder is het echt niet zo vervelend voor je dat je huis nu 2,5x meer waard is dan jij ervoor betaald hebt…

12 likes

Aan Homerr punten of het ontbreken ervan.

4 likes

Nou ja ze heeft er verder geen voordeel aan (hoeft ook niet), maar moet wel meer belasting betalen en daar heeft toch niemand zin in.

6 likes

Het vermogen is alsnog een voordeel.

2 likes

Dat ik echt zoveel belangrijke dingen gewoon kwijt ben geraakt de afgelopen maand.
Ik snap ook echt niet waar ze zijn, eigk dacht ik dat alles wel in 1 tas zou zitten maar die heb ik net doorzocht en daar zat het niet in.
Ben mn trouwring nu al 2 weken kwijt, mn fietssleutel al 3 weken en mn goede oortjes al 6 weken ofzo.
Ik heb ook helemaal geen tijd/zin om goed te zoeken. Dus ik doe iedere keer een halfslachtige poging. Maar ik weet ook echt niet waar het kan zijn.