Mensen die continu tegen je aan blijven praten terwijl het overduidelijk is dat ik er nu geen zin in heb. En dan vooral over mijn zieke vader. Zo ook mijn collega die over hem praat alsof hij nog hele dagen in de Efteling met ons kan spenderen en met ons in de auto naar Spanje kan. Vind het lief van hem hoor, maar ik vind het ergens ook van die toxic positivity waar ik slecht tegen kan. Die man kan dat gewoon allemaal niet meer opbrengen, laat hem gewoon. En ook vertraagt dat gewoon het proces van acceptatie naar mijn mening. Ja ik ben een Debbie Downer misschien, I know.
Thuiskomen van een lange dag op werk en dan een pak parelcouscous op de grond laten vallen
nou ja als je niet participeert in het bevolkingsonderzoek en er blijkt wel iets aan de hand te zijn dan komt dit vanzelf wel goed hoor
Kennie wachten
Huh nee dat zeg ik niet ik dacht gewoon dat ik ruim 10 jaar ouder was miss door haar tiktok kennis ofzo haha nergens op gebaseerd
Ik heb maandag de huisartsassistente gebeld voor iets wat ze die middag zou mailen (een formulier zodat ik uiterlijk vanochtend een onderzoek kon laten doen), toen heb ik gisterochtend opnieuw gebeld, en zei ze âik ga het vanmiddag mailen, en anders moet je morgen weer even bellenâ, que? Je kunt ook gewoon, ja ik zeg maar iets geks, doen wat je gezegd hebt te gaan doen? Moet ik anders een reminder in je telefoon komen zetten of wat?
Haha ik snapte je grap
Hahaha ik was juist super blij toen ik die kreeg! Voelt echt alsof ik er nu bij hoor!
Ben alleen al wel 3 dagen 30 en de officiële uitnodiging is nog niet binnen.
Oh en ik mag volgende week ook mee doen aan een 30+ tennis toernooi! Echt de wereld gaat open als je 30 wordt
Het was van mij ook een grapâŠ
Ik snap geen 1 grap ? Welke grap
Always a ladyâŠ
Bij mij was het wel een bonding experience met de huisartsassistente. Even samen gebitcht over hoe kut het is om vrouw te zijn en dat degene die het speculum heeft bedacht sowieso een man is. Op het hele kutroeraspect na was het best gezellig
Maar weinig dingen die ik zo irritant vind als mensen die de trein instappen en dan gaan STILSTAAN voor de deur. Loop door!!! Ik zie ondertussen alle plekken bezet worden!! Maak een keuze
Alleen je rug gaat klagen na je 30e.
#oudwijfhier
Dat ik bijna 3 maanden moet wachten tot er iemand kon komen kijken naar mijn matras voor de garantie.
daarna mocht ik pas een nieuw matras uitzoeken en die wordt 13 april geleverd!!
wachten duurt zo lang als je matras klote ligt!
Matt sleeps?
Een collega heeft pas zoân iptv kastje gekocht. En blijft nu aan mijn kop zeiken dat ik dat ook MOET doen. Je hebt netflix, videoland, disney, hbo etc voor maar 90 euro per jaar. Moet je ook doen!!! En dit zegt ze iedere dag weer. En ik iedere keer weer dat ik t niet wil, maar ze lijkt t niet te horen.
Rot op met je stomme kastje
Blauwe plekken op mijn schouders omdat ik de verkeerde sport bh aan had naar paaldansen. Geen sportbhâs dragen met verstelbare bandjes
Nee, beter bed.
Ik dacht dat mijn matras geen garantie meer had, dus ik heb vorig jaar wel even een Matt matras gehad. Maar die dampen uit het matras zorgen voor een allergische reactie bij mij dus terug gestuurd.
Toen weer verder gaan kijken en bleek ik toch nog een beetje garantie te hebben.
Krijg nog âŹ141,35 garantie voor mijn oude matras. Dat is toch een beetje meegenomen.
Maar dan moet je dus wel geduld hebben