Waar erger je je aan? #15

Mijn vriend en ik hebben een huurhuis en bij ons is de WOZ-waarde ook gestegen en daarmee ook de belasting. Dat is toch niet alleen voorbehouden aan koophuizen? Of gaat er dan bij ons iets mis en moet ik er achteraan?

2 likes

Dat hoor niet. Je krijgt wel de waarde van de woning te weten maar hoort geen belasting te betalen. Staat het echt in het rijtje met waterschapsbelasting/afvalstoffenheffing ed?

2 likes

Oh misschien heb ik het wel mis hoor. Maar dit is wat ik zag staan toen ik gisteren inlogde:

(Screenshot weggehaald)

Oh wacht nu ik de bedragen optel zie ik dat die onderste niet meedoet :sweat_smile:

4 likes

272000 zou ook wel veel zijn om even af te tikken :smiling_face_with_tear: slecht overzicht, wat zijn veel dingen toch onduidelijk

2 likes

Haha ja :joy: Ik las het eerst als €272 en tussen die andere grote bedragen viel het dan niet zo op.

1 like

Bij jou klinkt het nog vreselijker! Is het wel gelukt uiteindelijk?

Ik was 20 minuten te laat, terwijl ik eigenlijk ongeveer 1u te vroeg zou zijn. :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Sollicitatiebrieven moeten schrijven :melting_face: Mijn god wat HAAT ik dat

12 likes

53ba95cd7ea5f
Gewoon dit sturen

19 likes

De reden waarom ik nog bij mijn werkgever zit :joy:

1 like

Ah gelukkig! Ja er reed gewoon een bus. Heb er alleen ruim een uur langer over gedaan. En ik ben benieuwd of er straks ook bussen teruggaan.

1 like

Chat dgp gebruiken? :smirk: Als bron iig

2 likes

Ik ben helemaaaaaaaaal overprikkeld van mijn kind die de hele dag schreeuwt en mijn hond die continue aan de bank likt? Die geluiden door elkaar en dan op de achtergrond nog de ijsblokjes machine :pray:t3:

Ben ik blij dat ik emotie regulatie therapie heb gehad

21 likes

Late reactie: De verbazing vind ik niet per se jammeren, eerder het willen aanvechten of het ‘niet kunnen geloven’

4 likes

Ik heb zoveel oorpijn :weary:
Ging googlen en er stond iets over olijfolie en toen moest ik denken aan Teuns gefrituurde trommelvlies dus ik neem wel gewoon paracetamol

7 likes

Wacht… wat

2 likes

Olie is nuttig als er oorsmeer vastzit, daar wordt het wat zachter door. Ik weet niet wat een gefrituurd trommelvlies is maar ik weet zeker dat je dat niet krijgt als je 1x olie gebruikt

3 likes

je hebt ook van die speciale oorsmeerdruppels (als het door oorsmeer komt)
klinkt in ieder geval alsof je dan minder kans op gefrituurde oren hebt

4 likes

Thanks voor de tips @Luzarl en @Fukaeri

7 likes

Wow dit ga ik proberen hahaha, ben wel nieuwsgierig waar dat ding mee komt

2 likes

Het ligt er al de hele dag uit

2 likes