Mijn vader heeft ook zo een kastje en precies het zelfde gezeur
Elke keer weer en hoeveel betaal je nu voor ESPN om voetbal te kijken? Want met dit kastje.
Laat mij gewoon betalen voor wat ik wil betalen.
Mijn vader heeft ook zo een kastje en precies het zelfde gezeur
Elke keer weer en hoeveel betaal je nu voor ESPN om voetbal te kijken? Want met dit kastje.
Laat mij gewoon betalen voor wat ik wil betalen.
Dat zou kunnen dat het dezelfde is, mijn vader heeft het weer van de buurman. Je betaald 1x voor het kastje en dan €5 per maand of zo iets voor de streams die illegaal zijn.
Maar er zitten inderdaad 8000 zenders op en weet ik veel wat. Zit ik echt niet op te wachten. Elke keer ook als ik bij mijn ouders ben laat mijn vader dan zien dat hij het nieuws van Nederland, Australië en Qatar kan streamen… eehm ja leuk maar who cares
Ben echt chaggie. Heb avonddienst en er is weer een staking, geplande lift kon niet doorgaan heen en terug. Heb wat collega’s gevraagd maar volgens mij komt niemand vanuit deze kant. Als ik er niet kom krijg ik ook geen geld want flexer. Moet ook gewoon de rekeningen kunnen betalen . Nee er rijden geen treinen heen & ik heb geen fiets.
Collega’s die hardop denken en praten. Boeit me niet dat je gaat printen.
Ik wil bananenbrood maken maar ik heb nooit overrijpe bananen.
Als je de bananen prakt en even laat staan zijn ze prima te gebruiken.
Bananen even in de schil in de oven op een lage stand werkt best prima om ze gauw wat te rijpen.
Ik heb een nieuwe badmat van de IKEA en dat ding komt steeds zeiknat uit de wasmachine. Echt heel irritant, zelfs na extra centrifugeren
Wat is er aan de hand met spijkerbroeken atm? Ik wil geen skinny jeans maar ik hoef ook geen stijve hobbezak die 2 meter te lang is. Maar daar tussen in lijkt niks meer te zitten?
Jeans van Zara the marine vind ik heel fijn
Levi’s ribcage
Rok met panty dus.
In de advertentie van de woning die ik ga huren staat op een plek aangegeven dat huisdieren zijn toegestaan en op een andere plek dat honden en katten zijn toegestaan. Dus ik dacht: dikke prima. Mijn oma is terminaal en ik heb aangegeven voor haar kat te willen zorgen zodra zij er niet meer is. Maar nu sta ik op het punt om de huurovereenkomst te tekenen, staat daar doodleuk in opgenomen “het is huurder niet toegestaan huisdieren in of bij het gehuurde te houden”?? Grrrrr. Het zal wel goed gaan maar toch, heb gevraagd of ze dat willen aanpassen/verwijderen want wil t gewoon goed in de huurovereenkomst hebben staan.
De ijsblokjes machine is kapot. Echt back to basic zo
Ja maar dat neem ik nu terug. Ik heb toch liever ijs in mn drinken
Degene die hier al meer dan een half uur telkens elke seconde zijn neus zit op te halen. Echt zin om een zakdoek in zijn smoel te rammen. Ga ergens anders snot snuiven joh
nieuwe titel
Ik ben de hele week al kapot moe. En dan om 4 uur snachts klaar wakker. Dat is niet de bedoeling.
Zo herkenbaar. En dan rond 15:00/16:00 een dikke inkakker krijgen omdat je nu wakker ligt.
Mensen die door je heen praten, ik heb zo een collega die dat constant doet dan denk ik je hoort toch dat ik al met een zin was begonnen. En dan krijg je zo een ongemakkelijk moment dat we dan door elkaar heen praten.