Waar erger je je aan? #15

Same girl.
Lijkt wel het Andes gebergte of de Grand Canyon op mijn gezicht :sob:

1 like

ik voel dit, vorige week was mn huid echt 10/10 maar zag niemand het want mijn wang was zo dik als een extra aardappel ivm verstandskiezen trekken, en sinds dat weer weg is heb ik juist allemaal puistjes daar. Grootste leugen van mijn jeugd is wel dat puistjes weggaan als je de puberteit uit bent :cry:

5 likes

@Flopsyunicorn @Kurisu Bij mij ook :sob: echt zo nasty gewoon. Het is bij mij nu ook al weken zo, super hardnekkig om de een of andere reden. Hopelijk zijn we snel puist vrij :joy:

2 likes

Aan mezelf. Vandaag de kozijnen geschilderd, maar heb de verkeerde pot verf gebruikt. Nu is 1 kozijn mat zwart en wat ik vandaag heb gedaan (raam + deur) antraciet glans, kan het weer opnieuw.

Ik wil me aansluiten bij dit groepje. Ik heb echt zieke uitslag op m’n wang al heel lang, een tijdje leek het te zijn afgenomen toen ik Paula’s choice BHA gebruikte maar inmiddels is m’n huid weer helemaal terug bij af :smiling_face_with_tear:

3 likes

Dat ik echt vanaf 10 uur tot nu in de weer ben geweest met alles rondom het huishouden, en dat op mijn vrije dag + dat mijn huisgenoot thuis werkt en ook al de hele dag zowat calls heeft. :face_with_symbols_over_mouth:

Nu ff lekker chillen tho.

Is er daar niet sprake van ontzettende droogte elk jaar en zouden ze blij moeten zijn met regen?

4 likes

Eerlijk als ik in zon zonnig gebied zou wonen zou ik ook pissed zijn als het regent.

6 likes

Het was ook nog eens superkoud hĆØ. Ons huis daar was daar ook echt niet op gebouwd, dan was het buiten 5 graden maar binnen ook. Dus als je dan nat regent is dat ook echt kut.

Maar er zijn wel heftiger dingen ja. Zoals 40 graden in Nederland. Gelukkig hoor je dan niemand zeiken.

7 likes

Ik volg iemand op insta die daar woont en die had iets van 20cm water in zijn woning staan. Geloof dus ook niet dat het ā€˜een dagje regen’ was zoals wij gewend zijn. En daar is de infrastructuur ook helemaal niet op gebouwd daar, niet alleen de huizen idd, maar ook de riolering en afwatering e.d. Dan mag je van mij best klagen :sweat_smile:

2 likes

Nee inderdaad, maar er werd gesproken over ā€˜alleen natgeregend’. Maar natgeregend en koud is ook best kut.

Kan me voorstellen dat de meeste mensen wel schade hebben ja. Er was ook een lange power outage las ik.

4 likes

Same here ik verdenk ze ervan dat het een geheim genootschap is net als de Zara

4 likes

Ik ben volgens mij mijn ring kwijt en ik baal enorm van mezelf. Morgen maar even mijn omaclub bellen en vragen of iemand hem daar gevonden heeft en anders een potje janken :sob:

6 likes

Liefst bij 1 mm sneeuw al. Oh ja, en als het regent. En als het koud is. En als de zon schijnt. En als het warm is.

2 likes

Ik heb vakantie en lig nog in bed naar een rustige podcast te luisteren (half wakker, half slapend). Bij mijn. Huis is het ook erg duidelijk dat alles nog dicht is want ik heb rolluiken. En nu heeft er rond 8.40 iemand aangebeld. En ik ben super nieuwsgierig dus nu lig ik me maar af te vragen wat/wie het was. Ergernis omdat ik gewoon lekker half wil dromen op mn vrije ochtend en ik hierdoor wakker ben.

2 likes

Pakketbezorger voor de buren misschien. Zo irritant, als er pakjes voor ons thuis zijn dan neem ik van de buren ook aan maar random aanbellen bij mensen vind ik zo vervelend, ik ā€œschrikā€ er ook altijd best van (bel is ook kei luid, maar extra luid als je niks verwacht, herkent iemand dat ook haha)

1 like

Als mijn man kookt dan gebruikt hij voor alles wat hij gesneden heeft een apart bakje, dus voor de ui, tomaat, paprika, spinazie etc. Zelfs voor een geperste knoflookteen wordt er een bakje gepakt. Hierdoor staat onze toch al niet al te grote vaatwasser zo snel vol en haalde ik vandaag 8 (!) bakjes uit de vaatwasser die hij gister nodig had.

10 likes

Is hij influencer? Echt iets wat een food influencer zou doen om een recept te laten zien

8 likes

Was dat maar zo, dan verdienden we er in elk geval nog geld mee

4 likes

Dit doe ik ook :grin: heerlijk overzichtelijk koken zo. Maar ik heb een normaal formaat vaatwasser in mijn eentje die af en toe toch ook even doorgespoeld moet worden :joy:

4 likes