Waar erger je je aan? #15

Ik huur sociaal. Voor deze prijs vind ik absoluut geen vrijstaand hutje op de hei, plus er zijn denk ik helemaal geen sociale huurwoningen die een hutje op de hei zijn :joy:

8 likes

Soms werkt mijn pre work out pas als ik klaar ben met sporten en ik moet nog gaan werken. Nu moet ik dadelijk helemaal raar gaan werken

4 likes

Ik ging helemaal independent woman een lampje in mijn auto-achterlicht vervangen, ging tot nu toe redelijk vlot. Lamp eruit alles, maar nu krijg ik drie schroeven er niet uit omdat ze helemaal verroest en doorgedraaid zijn. Heb alle trucs op internet geprobeerd ook.

En nu heb ik mijn vriend alsnog moeten bellen voor hulp en gaan we ze straks samen uitboren. Ik wilde dit alleen doen, maar ook ben ook weer te chicken (pun intended) om er zelf aan te beginnen :rage:

Edit: kruipolie en creatief met een doppenset gedaan en het is nondeju gelukt

20 likes

Dat ik nergens mini envelopjes voor een cadeau wat ik wil maken kan vinden. Dus of ik moet iets anders verzinnen :tired_face: of weet een van jullie het toevallig. Zelf vouwen ben ik niet handig in.
Ideale formaat is 4x5 centimeter, heb ze op Etsy gevonden maar levertijd is te lang.

Het is echt heel makkelijk om zelf te maken van cadeau papier. Op youtube staan veel filmpjes met alles stap voor stap uitgelegd en hoef je alleen maar de stappen te volgen.

4 likes

Bij de toko hebben ze kleine rode envelopjes. Zijn vaak met gouden bedrukking. Die worden normaal gebruikt om geld in te doen en weg te geven, bv met Chinees nieuwjaar.

1 like

Dat ik een soort chronische buikpijn heb sinds een afgelopen jaar en het enige wat ‘verlichtend’ werkt is gewoon niet eten… het maakt ook geen kut uit wát ik eet, maar zodra ik eet begint het hele riedeltje weer opnieuw en word er echt doodmoe van

1 like

Ben je hier al mee naar de dokter geweest?

2 likes

Yes, huisarts, bij het ziekenhuis en diëtiste. PDS is alles wat eruit voort is gekomen en mijn mentale zijn heeft vooral de allergrootste invloed

Jeetje wat vervelend, je hebt vast al veel tips gehad maar er is ook een pds/ibs topic waar tips worden gedeeld

1 like

Oh dat wist ik eigenlijk niet, thanks! Dat is best fijn om te weten!

2 likes

Aan mensen die het zo nodig vinden om te vermelden dat je dikker bent geworden. Laat me. Nu zit ik hele avond te denken of ik al die chocolaatjes wel moest opeten

5 likes

Ik heb precies hetzelfde als jij. Alle testen gedaan behalve endoscopie. Kwam niets uit en ‘gelukkig’ zijn mijn darmen gezond. Zodra ik weg moet dan eet ik ook niets uit angst

Mijn moeder zou zeggen ‘achteraf kijk je een koe in zijn kont’ en aangezien dat geen prettig gezicht is lekker niet druk om maken!

5 likes

Ik had dat ook en dat bleek gewoon een angststoornis te zijn. Heb ook PDS overigens en die wisselwerking maakte het er niet beter op.

3 likes

Iemand maakte een racistische zogenaamd grappige opmerking in een groepsapp.
Ik zei dat het niet grappig is. En mijn vriend vond het ‘echt dom’ dat ik er wat van zei… :face_exhaling:

1 like

Ik heb uiteindelijk toch maar Origami papier besteld en ga zelf aan de slag. Misschien ook wel leuker aangezien het een cadeautje is! En heb nu ook leuke sluitstickers gevonden :smile:

@PizzaFunghi
Was niet helemaal wat ik zocht maar toch bedankt

2 likes

Dat je iets wilt bestellen op een website, maar 10% korting krijgt als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief. Dat doe ik dan maar, en dan krijg ik vervolgens geen mail :face_with_symbols_over_mouth: Zit al een half uur mijn mail te refreshen, nou laat maar dan (met de bestelling dus, niet met de korting)

5 likes

En dan na het bestellen krijg je elke week 2 mails ofzo

10 likes

Yup. Je darmen zijn toch je tweede brein? Mentale gezondheid zegt énorm veel over hoe je lichaam zich uit. Dus ik weet ook dat de grootste uitdaging daarin zit. En PDS is dan puur een fijne versterker van het probleem.

3 likes