Ik ben er achter gekomen dat de krabbenmand een echt bestaand ding is en ik wil echt een andere baan waar alleen mannen werken
Werk je in de zorg? Ik wil ook al tijden met mannen werken
Kapot irritant. Nu moet ik dus de helft van mijn diensten gaan teruggeven, dus in maart verdien ik geen geld.
Gooooodverdomme echt nu al zin in
Heel erg balen ik wil dus graag een scooter kopen voor dit soort onzin maar⊠scooteren naar mn werk is eigenlijk net te ver
dus dat slaat ook nergens op
Ja! Word echt gek van dat gekonkel
Er staat een poll voor je klaar
School je om voor de IT. Is zo moeilijk nie. Plus je hebt je pretty privilege.
Ik heb voor morgen een bezoek aan het Rijksmuseum gepland met de trein en nu lees ik dat ze weer gaan staken
Ben bang dat ik kan fluiten naar mân uitje
Onze IT geeft geen fuck om puppy ogen of pretty privilege, stugste volk die ik ken. Als het niet op de planning staat, kunnen ze het niet
Mannen zijn net zulke valse snitches.
Ik weet niet wat je route is en of je ook met de bus moet maar de NS staakt niet he! Alleen streekvervoer
Vanuit Leeuwarden, we zijn enkel afhankelijk van trein in dit geval.
Dan hoef je alleen NS treinen te hebben toch? Denk dat je gewoon lekker naar Amsterdam kan dan (:
Hoop het!
In de mannenwereld heb je een piemelmand waar je ook niet snel iets gegund wordt want breek jij je mooie hoofdje daar maar niet over of ga jij eerst maar eens 20 jaar hetzelfde werk uitvoeren voor je vergelijkbare taken als de onze mag doen.
Of is dit de witte mannen mand
Maar hoezo âhoop hetâ? De NS staakt niet, dus als het goed is kun je er gewoon komen (buiten de normale dingen zoals treinen die uitvallen haha). Je maakt je dus druk om niks
@Blush ik word ook zelden geholpen door ict. Meestal weten ze niet wat het probleem is en dan kan ik het lekker zelf oplossen.
Ik weet niet welke treinen je moet hebben, maar de NS staakt niet dus de meeste treinen rijden gewoon. Als je met Arriva ofzo moet heb je niets aan dit bericht, maar niet alle ov staakt.
De tram staakt ook niet, dus ook die kan je gewoon nemen.
Zoân cluster aan puisten op mijn kin wat maar niet weg wil gaan