Dat ik een soort chronische buikpijn heb sinds een afgelopen jaar en het enige wat ‘verlichtend’ werkt is gewoon niet eten… het maakt ook geen kut uit wát ik eet, maar zodra ik eet begint het hele riedeltje weer opnieuw en word er echt doodmoe van
Ben je hier al mee naar de dokter geweest?
Yes, huisarts, bij het ziekenhuis en diëtiste. PDS is alles wat eruit voort is gekomen en mijn mentale zijn heeft vooral de allergrootste invloed
Jeetje wat vervelend, je hebt vast al veel tips gehad maar er is ook een pds/ibs topic waar tips worden gedeeld
Oh dat wist ik eigenlijk niet, thanks! Dat is best fijn om te weten!
Aan mensen die het zo nodig vinden om te vermelden dat je dikker bent geworden. Laat me. Nu zit ik hele avond te denken of ik al die chocolaatjes wel moest opeten
Ik heb precies hetzelfde als jij. Alle testen gedaan behalve endoscopie. Kwam niets uit en ‘gelukkig’ zijn mijn darmen gezond. Zodra ik weg moet dan eet ik ook niets uit angst
Mijn moeder zou zeggen ‘achteraf kijk je een koe in zijn kont’ en aangezien dat geen prettig gezicht is lekker niet druk om maken!
Ik had dat ook en dat bleek gewoon een angststoornis te zijn. Heb ook PDS overigens en die wisselwerking maakte het er niet beter op.
Iemand maakte een racistische zogenaamd grappige opmerking in een groepsapp.
Ik zei dat het niet grappig is. En mijn vriend vond het ‘echt dom’ dat ik er wat van zei…
Ik heb uiteindelijk toch maar Origami papier besteld en ga zelf aan de slag. Misschien ook wel leuker aangezien het een cadeautje is! En heb nu ook leuke sluitstickers gevonden
@PizzaFunghi
Was niet helemaal wat ik zocht maar toch bedankt
Dat je iets wilt bestellen op een website, maar 10% korting krijgt als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief. Dat doe ik dan maar, en dan krijg ik vervolgens geen mail Zit al een half uur mijn mail te refreshen, nou laat maar dan (met de bestelling dus, niet met de korting)
En dan na het bestellen krijg je elke week 2 mails ofzo
Yup. Je darmen zijn toch je tweede brein? Mentale gezondheid zegt énorm veel over hoe je lichaam zich uit. Dus ik weet ook dat de grootste uitdaging daarin zit. En PDS is dan puur een fijne versterker van het probleem.
En partner…
Het is nu de 3e nacht op rij dat ik zeg maar tussen dat gat van de 2 kussens op bed wakker wordt met een pijnlijke nek. Hoe krijg ik het voor elkaar? Heb ze nu maar tegen elkaar aangeschoven…
Haha ja ik denk als er 1 land op de wereld is waar er zoveel over het weer wordt gepraat (of geklaagd) is het wel Nederland. Sommige mensen kijken ook heel raar op als ze de tip krijgen om tijdens small talk over het weer te praten maarja aan de ene kant wel begrijpelijk. We hebben 4 seizoenen en best verandelijk weer. In Phoenix kan je het hele jaar wel zeggen. Goh het is best wel warm vandaag he.
Die ‘seintjes’ van de NS app zijn toch ook een grote grap… toen ik thuis was kreeg ik nog een bericht dat de trein volgens planning zou vertrekken. Nu op t station, 20 minuten vertraging (er zijn geen 20min voorbij gegaan in die periode).
Iemand heeft net de naam van een groepsapp veranderd naar iets wat grammaticaal niet klopt en ik nooit uit m’n strot zou krijgen (dames, ik noem m’n vriendinnen geen dames) en ik vind het HEEL STOM
Ik ga er niks van zeggen want ik weet zeker dat ze dan beledigd is maar ik weet zeker dat dit me blijft storen
Gewoon veranderen