Waar erger je je aan? #15

Neeeee vind ik zielig! Maar doe ik over een tijdje wel denk ik

@kali ja zij en ik zijn echt tegenpolen :grimacing: maar wel goed bevriend haha

2 likes

DigiD ligt eruit ivm de belastingaangifte maar ik heb een uittreksel van mijn diploma nodig :cry:

Ik voel deze :joy: hoeveel mails wij krijgen met ā€˜mijn designs zijn echt een aanvulling want deze stijl hebben jullie niet’

Er is een reden dat we die stijl niet hebben.

34 likes

Ja echt kut man. Waarom denkt heel Nederland ieder jaar weer dat je met miljoenen tegelijk op dag 1 aangifte kan doen?

Ik ben ergens geflitst (zat te sufkutten) ben ik bang en kan nu niet inloggen bij het CJIB om te controleren.

Het is zo fukking koud in huis. De oplossing volgens de aannemer en woningbouw: alle roosters open zetten.

2 likes

Vochtige lucht wordt eerder warm!! Maar ja dan moet je dus wel verwarming aan kunnen zetten lijkt me

2 likes

Nee, juist niet

6 likes

Ohja andersom inderdaad, lucht van buitenshuis is juist droger en verwarmt beter. Daarom ook zelfs in de winter even luchten etc.

4 likes

Ik heb een hele dure trui van wol gewassen bij mn normale was :disappointed_relieved::disappointed_relieved: helemaal gekrompen en hard

4 likes

Aan dat ik het adhd topic wil volgen, maar confronterend vind. Dus volg ik het niet en iedere keer zie ik de titel en denk ik ā€˜shit ik moet steeds meer en meer bijlezen’. Nu heb ik daar weer zoveel stress van dat ik inmiddels het topic op negeer wil doen om niet getriggerd te worden door de titel. Maar eigenlijk wil ik dus dat topic volgen!

2 likes

Niet helemaal vergelijkbaar, maar ik had hetzelfde met het scriptietopic toen ik mijn scriptie schreef. Geen advies dus, maar wel herkenning haha

2 likes

Ik kreeg net een compliment
Maar dan wel aangekondigd omdat het nationale complimentendag is, laat ook maar dan

8 likes

Je kan niet resistent worden voor antibiotica, de bacteriƫn kunnen resistent worden. Misschien bedoel je dat, maar dan is het alsnog dom om geen antibiotica te nemen (maar dat zeg je zelf al).

20 likes

In cremespoeling weken en weer uitrekken? Is mij ooit gelukt!

2 likes

Thuisbezorgd besteld om 18.30 voor 19.30, normale bezorgtijd is 25 min. 19.40 worden we gebeld dat het nog 20 minuten gaat duren. En het is er nog niet. :disappointed: ik heb honger.

Ja heb ik geprobeerd maar niet echt helemaal gelukt, het was een mannen maat xxl dus ik denk dat ik hem ook nog kan dragen maar hij is niet meer zo groot en zacht al eerst :disappointed_relieved:

3 likes

De man naast mij bij meditatie avond was heel erg luidruchtig en aanwezig. Je moet dan dat vervolgens ook nog dat opmerken en kiezen om aardig te zijn. Heel flauw haha.

1 like

Echt een luxe first world problem, maar ik ben zoooo klaar met het krabben van m’n auto.

En al helemaal aan de buurman die z’n auto aanzet en binnen nog even koffie gaat drinken :triumph:

2 likes

Ik had al een paar dagen pijn aan mn tanden (kon niet kauwen aan 1 kant) en over twee weken pas controle bij de tandarts en dat vond in te lang duren met die pijn dus ik heb een extra afspraak gemaakt, nu. Maar nu heb ik natuurlijk nergens last van :slightly_smiling_face:

4 likes

Die verdomde Emma Sleep spon overal waar je maar kijkt. Als dat flut bedrijf nou eerst eens orde op zaken gaat stellen en dan pas influencers gaat sponnen om hun meuk te promoten prima, maar laat me met rust met die zooi.

4 likes