Waar erger je je aan? #15

Ik was gisteren gaan uit-eten.
Het was zo donker dat ik serieus mijn telefoonzaklamp aan moest doen om te kijken of mijn eten doorbakken was en wat de saus was.
Ze brachten ook nog eens een verkeerde bestelling en de gerechtjes hadden opeens toevoegingen die niet op de kaart stonden zoals rozijnen.

Beetje jammer

1 like

Heb geen foto heb wel dit kan je hier iets mee.

Samenvatting

14 likes

Go for it

1 like

die ken ik!!!

9 likes

Hahaha stel je voor dat ik iemands broertje heb nagetekend ofzo hahah

Mijn taalhart huilt.

26 likes

Dat zijn niet eens negen letters, maar tien. Niet alleen irritant, maar nog dom ook, die huisgenoten.

(Ik ken twee woorden, negen letters als ‘duurt lang’, ook stom trouwens).

6 likes

Hahahaha ik zie die tekening nog helemaal voor me.

4 likes

Deze overbodige ellendige klote dingen.

32 likes

Ze “plof” zijn “plof” de “plof” hele “plof” dag “plof al “plof” aan “plof” het “plof” heien!!!

3 likes

Ik probeer al sinds maandag mijn zorgverzekeraar te spreken, maar ze reageren niet op de chat, appjes en nu hang ik al een halfuur in de wacht voor de telefonische lijn. Ik wil gewoon even iets oplossen wat in de app niet kan, komop jongens

2 likes

Dat er nu nog even gebeld word dat mijn vriend vanaaf/vannacht niet nog een nachtdienst hoeft te draaien.

Bye alle-snacks-zijn-voor-Bergson avondje. 🥹 En ik wilde heerlijk een uur in bad chillen. Dat kan nu nog wel, maar alleen zijn kan ook heerlijk zijn.

7 likes

Ik heb een massage geboekt voor zometeen. Een echte.

Edit: kut! Realiseer me dat mijn Bloomon-bloemen (die ik mezelf eindelijk weer een keer gunde) zo komen…

Ik woon in een flat dus kan ook geen briefje op de deur plakken dat ze ze neer mogen leggen of naar de buren mogen oid. Ik kan beide niet meer verplaatsen. Hopen dat ze net voor ik vertrek komen of als ik weer thuis ben.

6 likes

Plof moet denk ik het geluid van het heien voorstellen haha

1 like

Oh dat verklaart het, ik wist niet wat heien was :joy:

1 like

ik had het zelf ook eerder omschreven als klonk denk ik, plof vind ik meer voor als je in bed valt na een lange werkdag vanwege de f aan het einde, heeft iets schattigs en wolkerigs. plofkraak klinkt ook veel liever dan het echte geluid wat denk ik meer iets is als sKAAAMMKTKKT maarja dan worden de nieuwskoppen weer zo lang

let maar niet op mij verder

15 likes

Omdat het dicht bij huizen gebeurd is het wat gedempt denk ik. Ligt aan het heisysteem.
Nu klonk het meer als “plof”
Als ze stalen buispalen heien dan klinkt het meer als “kleng”

2 likes

Mocht het nog nodig zijn, volgens mij kun je aan Bloomon via Whatsapp vragen of zij aan de bezorger door willen geven dat jij niet thuis bent. Dan kunnen ze het bijvoorbeeld bij de buren bezorgen of voor de deur zetten.

2 likes

Ik ga stuk “Klonk” hahaha.

@Madam-Mikmak hahaha “kleng”. Geluiden omschrijven vind ik zo grappig. Net zoals dat ze mensen bij t nieuws interviewen na een knal of schoten haha.

1 like

Peng peng! Pief paf poef :crazy_face:

En iedere taal heeft weer andere dierengeluiden. Hoe zeggen Grieken hoe een haan kukelt?

4 likes